Praca: Specjalista ds. Reklamacji (branża motoryzacyjna)


AUTOHERO to innowacyjna platforma sprzedaży sprawdzonych samochodów używanych najwyższej jakości w pełni online. Nasza marka obecna jest w dziewięciu krajach - Polsce, Niemczech, Austrii, Szwecji, Holandii, Belgii, Francji, Włoszech oraz Hiszpanii. Łącznie każdego dnia oferujemy naszym klientom ponad 5.000 samochodów osobowych.
 
Jako AUTOHERO zmieniamy rynek sprzedaży samochodów używanych oferując zakup samochodu w pełni online bez wychodzenia z domu. 
 
Jeżeli chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie - wyślij aplikację i dołącz do naszego zespołu!
Specjalista ds. Reklamacji (branża motoryzacyjna)
Miejsce pracy: Warszawa, Połczyńska 31A
Zadania:
  • rozpatrywanie reklamacji oraz nadzór nad terminowym przebiegiem ich realizacji,
  • wsparcie klientów w kontakcie telefonicznym i mailowym,
  • analiza zgłoszeń i podejmowanie działań ograniczających ich liczbę,
  • ocena zasadności roszczeń klientów,
  • przygotowywanie raportów związanych z procesem reklamacyjnym,
  • bieżące wsparcie zespołu w codziennych zadaniach.
Wymagania:
  • dobra organizacja pracy i samodzielność,
  • podstawowa znajomość mechaniki pojazdowej (mile widziane wykształcenie techniczne lub doświadczenie w branży motoryzacyjnej),
  • doświadczenie w obsłudze klienta,
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze reklamacji lub gwarancji pojazdów,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie A2.
Oferujemy:
  • umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia,
  • benefity pozapłacowe: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe,
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i wpływu na procesy,
  • przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole,
  • zniżki na zakup samochodów firmowych,
  • pakiet zniżek na studia i rozwój osobisty.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią....

Dodane: 2025-08-18
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i...

Dodane: 2025-08-17
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym zgodnie z obowiązującymi procedurami Realizacja procesów reklamacyjnych oraz przyjmowanie zwrotów towarów Współpraca z innymi działami w celu sprawnego rozwiązywania spraw klientów Budowanie trwałych relacji z klientami oraz wsparcie...

Dodane: 2025-08-17
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią....


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Lubisz filmy, seriale i muzykę? Dołącz do naszego Zespołu Obsługi Klienta i pomóż innym użytkownikom cieszyć się ulubionymi filmami bez przerw w połączeniu i problemów z subskrypcją Pomagaj innym: oferujemy wsparcie przez telefon, e-mail lub czat. Twoja pomoc będzie niezastąpiona!...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Dbanie i przygotowanie ekspozycji towarów w sklepie zgodnie ze standardami marki AGATA S.A.; Nadzór nad poprawną ekspozycją towarów; Współpraca z Dekoratorem Regionalnym. Od kandydatów oczekujemy: Zainteresowania aranżacją wnętrz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji. Od kandydatów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Novotel Warszawa Centrum

Twoja misja Bycie ambasadorem hotelu. Towarzyszenie gościom hotelowym w aktywny i bezpośredni sposób podczas ich pobytu w hotelu. Tworzenie doświadczenia wyjątkowej obsługi i spersonalizowanych usług będących dla gości źródłem satysfakcji. Nawiązanie trwałych relacji, animowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Telefoniczna i mailowa obsługa użytkowników urządzeń do pomiaru glukozy we krwi Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów z urządzeniami Dbałość o najwyższy poziom obsługi klienta Realizacja celów jakościowych i wskaźników satysfakcji klienta Bardzo dobra...