Praca: Specjalista ds. obsługi najmu / administrowania nieruchomościami


Ogłoszenie numer: 9770158, z dnia 2025-04-30

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi najmu / administrowania nieruchomościami

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Administrowanie umowami najmu oraz współpraca z różnymi działami w celu egzekwowania zapisów umów.
  • Utrzymanie i rozwój portfolio lokalizacji, negocjacje oraz budowanie relacji.
  • Koordynowanie finansów i budżetów działowych.
  • Analiza prawnicza lokalizacji, wnioskowanie o pozwolenia i opinie urzędowe.
  • Wspieranie innych działów w kwestiach formalnych i prawnych.

Wymagania

  • Wykształcenie kierunkowe lub znajomość zagadnień prawnych związanych z nieruchomościami.
  • Doświadczenie zawodowe w podobnych zadaniach.
  • Kompetencje w przygotowywaniu i analizie dokumentacji.
  • Znajomość narzędzi mapowych i planistycznych.
  • Samodzielność, terminowość, odpowiedzialność i zdolności analityczne.

Oferujemy

  • Część etatu, współpraca B2B, wynagrodzenie netto 3500-4000 zł + VAT.
  • Możliwość pracy hybrydowej, narzędzia pracy, benefity (Multisport, Medicover, integracje).
  • Okres próbny 3 miesiące.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Teatr Wielki w Łodzi

Zakres obowiązków: Weryfikacja i księgowanie dokumentów finansowych Obsługa rozliczeń gotówkowych oraz prowadzenie kasy Kontrola zgodności faktur i dokumentów księgowych Potwierdzanie sald i uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami Wystawianie faktur, not odsetkowych i obciążeniowych...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Miejskie Zakłady Autobusowe Sp. z o.o.

Miejsce pracy: Miejskie Zakłady Autobusowe sp. z o.o., Warszawa, ul. Włościańska 52 Wymagania stawiane kandydatom: Wykształcenie wyższe z obszarów: ekonomia, finanse, rachunkowość Min. 5 lat doświadczenia w obszarze finansowo – księgowym Praktyczna znajomość prawa bilansowego oraz...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Perfect Consulting

Zakres obowiązków: Dekretowanie i księgowanie dokumentów Prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej Przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz prowadzenie rejestrów VAT Współpraca z instytucjami jakimi jak US, ZUS, NBP czy GUS, PFRON Weryfikacja...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie

Warunki pracy praca w siedzibie urzędu, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, praca w pozycji wymuszonej - siedzącej, kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym, budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim oraz...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Bilfinger

Twój zakres obowiązków: obsługa dokumentów kadrowych i administracyjnych rejestracja delegowanych pracowników na portalach rządowych i portalu klienta na rynku niemieckim ścisła współpraca z dostawcami mieszkań (komunikacja w języku niemieckim), raportowanie usterek zgłaszanych przez...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Bilfinger

Twój zakres obowiązków: Zarządzanie dokumentacją administracyjną i kadrową Obsługa zapytań, faktur i zamówień Komunikacja z klientami oraz dostawcami w języku niemieckim Nasze oczekiwania: Znajomość języka niemieckiego (B2+) Znajomość MS Office, zwłaszcza Excel Dobra organizacja...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: DAAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Zakres obowiązków: Organizacja, planowanie i realizacja budowy. Sporządzanie i nadzór nad wykonywaniem budżetów i harmonogramów. Optymalizowanie procesu inwestycyjnego pod kontem kosztowym i terminowym oraz jakościowym. Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP przepisów prawa...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: ManpowerGroup

Praca na terenie całej Polski Zadania: Podtrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbanie o wysoką jakość obsługi klienta Pozyskiwanie nowych klientów Doradztwo w zakresie oferowanych produktów i usług Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami oraz handlowcami wewnętrznymi Ścisła...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Well Fitness

Trenuj swoją karierę i dołącz do #TeamWellFitness, który wspiera w budowaniu zdrowych nawyków! Lokalizacja: Siedlce, ul. Starowiejska 21 Forma zatrudnienia: umowa o pracę Wymagane doświadczenie: pierwsze doświadczenie w pracy na stanowisku managerskim​​ ​ Tryb pracy: zmianowy...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Optics

Co będzie należeć do Twoich obowiązków? wykonywanie badania wzroku pod dobór okularów i soczewek kontaktowych, doradzanie odpowiedniej korekcji dostosowanej do oczekiwań i potrzeb pacjenta, stosowanie standardów obsługi klienta zgodnie z wymogami firmy. Kim jesteśmy? mamy 12 salonów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Medicover Stomatologia

Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych. Dołącz do nas jeśli: lubisz pracę z ludźmi i z każdym znajdziesz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: WL Consulting

Zakres obowiązków: Samodzielne prowadzenie sprzedaży produktów spożywczych w modelu B2B na rynku krajowym i zagranicznym. Pozyskiwanie nowych klientów oraz bieżąca obsługa stałych kontrahentów (przygotowanie ofert, wystawianie faktur, negocjacje cenowe – głównie zdalnie). Uzgadnianie...