Praca: Specjalista ds. obsługi klienta


Ogłoszenie numer: 9748951, z dnia 2025-04-26

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Obsługa posprzedażowa klientów korporacyjnych
  • Kontakt z klientami zdalnie oraz bezpośrednio
  • Prowadzenie spraw związanych z rachunkami, produktami i transakcjami
  • Pozyskiwanie dokumentów i informacji od klientów
  • Realizacja zgłoszeń reklamacyjnych
  • Sporządzanie dokumentów na potrzeby klienta

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: finanse, bankowość, ekonomia
  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie
  • Umiejętność pracy zespołowej i dobra organizacja własnej pracy
  • Gotowość do pracy w dynamicznym środowisku
  • Kreatywność i umiejętność analizy danych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Doświadczenie w pracy z klientem lub w bankowości (mile widziane)

Oferujemy

  • System premiowy za wyniki i zaangażowanie
  • Preferencyjne warunki na produkty finansowe Grupy Kapitałowej
  • Elastyczny pakiet benefitów – dofinansowanie wakacji, opieki nad dziećmi, pożyczki
  • Dostęp do szkoleń i rozwoju w wybranej formie
  • Karta sportowa, prywatna opieka medyczna, wsparcie wellbeingowe
  • Dodatkowe dni wolne dla pracowników
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Vetlab Sp. z o.o.

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, pomagając im w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Symfonia Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Obsługa klientów firmy Symfonia, w tym telefoniczne i mailowe wsparcie; Informowanie o ofercie firmy oraz rozwiązywanie bieżących problemów klientów; Przestrzeganie standardów jakościowych i efektywność wykonania zadań; Wprowadzanie danych do systemów wewnętrznych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: GRUPA PZU

Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in. ubezpieczeniowych, emerytalnych, inwestycyjnych oraz bankowych Realizacja celów sprzedażowych Obsługa...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie S.A.

Zakres obowiązków: Obsługa klientów: telefoniczna, mailowa. Zarządzanie korespondencją. Tworzenie kalkulacji produktów i ofert. Fakturowanie. Współpraca z działami technicznym i produkcyjnym. Wsparcie dla przedstawicieli handlowych. Praca w systemie ERP i CRM. Wymagania: Dobra organizacja...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Vetlab Sp. z o.o.

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, pomagając im w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Merytoryczna obsługa świadczeń z umów ubezpieczeń NNW. Sprawdzanie i weryfikacja dokumentacji. Analiza dokumentacji medycznej. Komunikacja z klientami i obsługa ich zgłoszeń. Decydowanie o przyznaniu świadczeń. Obsługa szkód zgodnie z przepisami. Wprowadzanie danych do systemów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów Koordynacja zadań zespołu Zarządzanie dostępnością i ekspozycją asortymentu Analiza wyników sprzedaży Nadzór operacyjny działu Umiejętności budowania pozytywnych relacji z klientami Doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą i prowadzeniu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Lotte Wedel Sp. z o.o.

Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Realizacja planów sprzedażowych i dystrybucyjnych Nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientem Realizacja standardów ekspozycyjnych Rozwój klientów i sprzedaży w swoim obszarze Dbanie o pozytywny...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Symfonia Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Obsługa klientów firmy Symfonia, w tym telefoniczne i mailowe wsparcie; Informowanie o ofercie firmy oraz rozwiązywanie bieżących problemów klientów; Przestrzeganie standardów jakościowych i efektywność wykonania zadań; Wprowadzanie danych do systemów wewnętrznych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Wsparcie klientów przez telefon, email, chat. Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom platformy streamingowej, rozwiązywanie problemów technicznych. Szybka i efektywna odpowiedź na pytania dotyczące umów i rozliczeń. Zarządzanie zadaniami administracyjnymi, w tym wykonywanie połączeń...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalne doradztwo i codzienna obsługa Klientów. Sprawne uzupełnianie towaru na półkach. Dbanie o dostępność asortymentu na półkach oraz o dobre oznakowanie cenowe i ekspozycję towarów. Współdziałanie w tworzeniu wizerunku MAKRO...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: UNIBEP S.A.

Twoje zadania: Zarządzanie kalendarzem spotkań Członków Zarządu, Profesjonalna obsługa telefoniczna oraz bezpośrednia klientów Spółki, Koordynacja, organizacja i obsługa spotkań Członków Zarządu, posiedzeń Zarządu, Rady Nadzorczej, przygotowanie materiałów, zapewnienie...