Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta


Specjalista ds. Obsługi Klienta
Marki
APLIKUJ TERAZ!

Inter Europol S.A. to polska firma rodzinna, która powstała w 1989 roku. Dziś szczycimy się pozycją lidera

w produkcji pieczywa w Polsce, a nasze wyroby dostarczamy do Klientów na terenie Unii Europejskiej, a także do wybranych krajów na całym świecie.

 

W związku z dynamicznym rozwojem firmy Inter Europol S.A. zapraszamy do kontaktu osoby zainteresowane zatrudnieniem na stanowisku:

Specjalista ds. Obsługi Klienta
(miejsce pracy: Marki)
(praca na zastępstwo)



Główne zadania:
  • Przyjmowanie zamówień od klientów, kierowców oraz przedstawicieli handlowych (telefonicznie, mailowo),
  • Analiza zamówień po kątem minimum logistycznego oraz dostępności asortymentu,
  • Uzgadnianie terminów dostaw z Klientami,
  • Przygotowywanie do zamówień dokumentów sprzedaży oraz dokumentów pomocniczych ( faktury, dokumenty magazynowe),
  • Udzielanie klientom rad z zakresu oferty,
  • Współpraca z działami: Transportu, Magazynu, Cukierni.
Oczekiwania:
  • Doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych ze obsługą klienta,
  • Dyspozycyjność i gotowość do pracy w godzinach 06.00-14.00 oraz 1 tydzień w miesiącu 14.00-22.00,
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • Systematyczność i dokładność w działaniu,
  • Konsekwencja i rzetelność w realizacji wyznaczonych celów,
  • Książeczka dla celów sanitarno-epidemiologicznych lub gotowość do jej wyrobienia.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę gwarantującą stabilność zatrudnienia,
  • Wynagrodzenie wypłacane zawsze na czas,
  • Opiekę medyczną,
  • Współfinansowanie udziału w programie kart sportowych,
  • Możliwość przystąpienia do programu ubezpieczeń grupowych,
  • Świadczenia z ZFŚS,
  • Nowoczesne środowisko pracy,
  • Parking dla pracowników,
  • Świeże pieczywo w czasie przerwy śniadaniowej,
  • Dostęp do automatów vendingowych z przekąskami i napojami,
  • Zniżki na zakup pieczywa w naszej piekarni,
  • Szansę na rozwój zawodowy.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Zakres obowiązków: praca dla wiodącego producenta produktów innowacyjnych w branży tytoniowej obsługa połączeń przychodzących, maili oraz chatów nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb klientów (Cross/Upselling produktów i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Co należy do Twoich ciekawych zadań? Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail i czat w języku polskim i angielskim. Wprowadzanie danych i zarządzanie zgłoszeniami klientów. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów. Dostosowanie się do indywidualnych potrzeb klientów oraz zapewnienie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: T-Mobile Polska

Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile Zadbasz o dobre...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Foundever

Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: IFM ECOLINK

Twój zakres obowiązków Zarządzanie podległym zespołem w celu utrzymania ciągłości łańcucha dostaw Zapewnienie sprawności operacyjnej magazynu i logistyki Optymalizacja procesów magazynowych, transportowych i logistycznych Identyfikacja problemów i znajdowanie skutecznych rozwiązań...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Your responsibilities: Be the 1st point of contact for premium travel inquiries of customers. Advise partners on flights, products, online services, payment methods, membership programs etc. Help in purchasing airline tickets and handling different payment methods. Support customers with travel...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących (audio i video) nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Ziko Apteka Sp. z o.o.

Do naszego zespołu poszukujemy farmaceutów z pasją i zamiłowaniem, dla których misją jest niesienie pomocy i wsparcie Pacjentów. Wymagania: Wykształcenie wyższe farmaceutyczne Uprawnienia do pracy na stanowisku kierownika Otwartość na Pacjenta i troska o jego zdrowie Umiejętność...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Ziko Optyk z o.o..

Opis stanowiska: Dbanie o poprawne funkcjonowanie salonu, zgodne ze standardami firmy Zapewnienie właściwej obsługi Klienta Zarządzanie personelem salonu oraz planowanie grafików Zarządzanie i optymalizowanie stanów magazynowych Odpowiedzialność za wyniki salonu Wymagania: Min. 3- letnie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa telefoniczna techników i instalatorów sprzętu fotowoltaicznego. Diagnostyka i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez dzwoniących. Nadzór nad prawidłowym rozwiązywaniem awarii technicznych. Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisowymi....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: EWT Automotive Polska Sp. z o.o.

Do Głównych Obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: Realizacja bieżących zamówień firmy Dbanie o terminowość dostaw Łatwość w nawiązywaniu kontaktów z dostawcami oraz umiejętność negocjacji cen Dobra organizacja pracy Prowadzenie bezpośredniej sprzedaży części...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: MOJ S.A.

Zarządzanie pracą Działu i podległych pracowników; Zapewnienie wymaganego poziomu jakości wytwarzanych produktów; Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów jakościowych w ramach procesu ciągłego doskonalenia; Tworzenie/optymalizacja procesów/procedur kontroli jakości oraz dbanie o ich...