Praca: Specjalista ds. obsługi klienta


GCC7 Services Ltd to miejsce pracy dla doświadczonych, zdeterminowanych i ambitnych specjalistów ds.obsługi klienta, poszukujących satysfakcjonującej kariery i stylu życia.

Jesteśmy firmą outsourcingową specjalizującą się w zarządzaniu działaniami strategicznymi takimi jak usługi finansowe i relacje z klientami.
 
Poszukujemy specjalisty ds. obsługi klienta z doświadczeniem B2B i B2C, aby tworzyć długoterminowe, oparte na zaufaniu relacje z naszymi klientami.

Rolą agenta ds. obsługi z klientami jest nadzorowanie i budowanie portfela klientów, rozwijanie nowych transakcji od istniejących klientów oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży.

Specjalista ds. obsługi z klientami odpowiadają również na zapytania klientów i identyfikują nowe możliwości biznesowe oraz transakcje pomiędzy obecnymi klientami. Na tym stanowisku będziesz współpracować z interdyscyplinarnymi zespołami wewnętrznymi (w tym z Działem Obsługi Klienta i Sprzedażą), aby poprawić całą jakość obsługi klienta.
 
Jeśli znasz się na zarządzaniu kontem, doskonale rozumiesz komunikację z klientem i rozumiesz zachowania konsumentów, chętnie Cię poznamy. W idealnym przypadku kandydaci na to stanowisko będą wiedzieć, jak osiągnąć ambitne cele sprzedażowe indywidualne i całego zespołu.
 
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Malta, St. Julians
Mieszkaj i pracuj na słonecznej Malcie!

TWOJE OBOWIĄZKI:
  • Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami.
  • Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami.
  • Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami.
  • Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy naszych rozwiązań zgodnie z potrzebami i celami klientów.
  • Rozwijanie nowego biznesu z nowymi/istniejącymi klientami.
  • Osiąganie i przekraczanie ustalonych dziennych celów.
  • Pomaganie w trudnych żądaniach klientów lub w razie potrzeby eskalowanie ich.
WYMAGANIA:
  • Biegła znajomość języka polskiego, umiejętność komunikacji w mowie i piśmie.
  • Umiejętności negocjacyjne umożliwiające zawieranie umów w celu maksymalizacji zysków.
  • Wcześniejsze doświadczenie zawodowe na stanowisku Account/Sprzedaży/Klucza/Młodszego Menedżera lub o podobnej roli.
  • Sprawdzona umiejętność łączenia wielu projektów związanych z zarządzaniem kontami jednocześnie, przy jednoczesnym zachowaniu dużej dbałości o szczegóły.
  • Doskonałe umiejętności słuchania, negocjacji i prezentacji.
  • Doświadczenie w pracy na telefonie.
  • Zaraźliwe poczucie entuzjazmu, zabawy i wyobraźni związane z grupą zaangażowaną w tworzenie najlepszych na świecie doświadczeń związanych ze sprzedażą poprzez wyszukiwanie.
KORZYŚCI ZE WSPÓŁPRACY:
  • Stałe wynagrodzenie podstawowe.
  • Miesięczny bonus za wyniki!
  • Pakiet relokacyjny: przelot i wstępne zakwaterowanie.
  • Pełne wykształcenie i głęboka wiedza na temat światowych rynków finansowych.
  • Super zabawne międzynarodowe środowisko, ~200 pracowników w ogromnym biurze na otwartym piętrze.
  • Cotygodniowe świadczenia żywnościowe (stosowane po trzymiesięcznym stażu pracy).
  • Lokalne zniżki w różnorodnych okolicznych kawiarniach, siłowniach, agencjach nieruchomości i tym podobnych.
  • Hojne budżety motywacyjne ze wspaniałymi nagrodami, konkursami i zajęciami poza siedzibą firmy!
  • 300 słonecznych dni w roku na Malcie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Inter Europol S.A.

Specjalista ds. Obsługi Klienta (miejsce pracy: Marki) (praca na zastępstwo) Główne zadania: Przyjmowanie zamówień od klientów, kierowców oraz przedstawicieli handlowych (telefonicznie, mailowo), Analiza zamówień po kątem minimum logistycznego oraz dostępności asortymentu, Uzgadnianie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Zakres obowiązków: praca dla wiodącego producenta produktów innowacyjnych w branży tytoniowej obsługa połączeń przychodzących, maili oraz chatów nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb klientów (Cross/Upselling produktów i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Co należy do Twoich ciekawych zadań? Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail i czat w języku polskim i angielskim. Wprowadzanie danych i zarządzanie zgłoszeniami klientów. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów. Dostosowanie się do indywidualnych potrzeb klientów oraz zapewnienie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: T-Mobile Polska

Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile Zadbasz o dobre...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: IFM ECOLINK

Twój zakres obowiązków Zarządzanie podległym zespołem w celu utrzymania ciągłości łańcucha dostaw Zapewnienie sprawności operacyjnej magazynu i logistyki Optymalizacja procesów magazynowych, transportowych i logistycznych Identyfikacja problemów i znajdowanie skutecznych rozwiązań...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Your responsibilities: Be the 1st point of contact for premium travel inquiries of customers. Advise partners on flights, products, online services, payment methods, membership programs etc. Help in purchasing airline tickets and handling different payment methods. Support customers with travel...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących (audio i video) nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Ziko Apteka Sp. z o.o.

Do naszego zespołu poszukujemy farmaceutów z pasją i zamiłowaniem, dla których misją jest niesienie pomocy i wsparcie Pacjentów. Wymagania: Wykształcenie wyższe farmaceutyczne Uprawnienia do pracy na stanowisku kierownika Otwartość na Pacjenta i troska o jego zdrowie Umiejętność...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Ziko Optyk z o.o..

Opis stanowiska: Dbanie o poprawne funkcjonowanie salonu, zgodne ze standardami firmy Zapewnienie właściwej obsługi Klienta Zarządzanie personelem salonu oraz planowanie grafików Zarządzanie i optymalizowanie stanów magazynowych Odpowiedzialność za wyniki salonu Wymagania: Min. 3- letnie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa telefoniczna techników i instalatorów sprzętu fotowoltaicznego. Diagnostyka i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez dzwoniących. Nadzór nad prawidłowym rozwiązywaniem awarii technicznych. Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisowymi....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: EWT Automotive Polska Sp. z o.o.

Do Głównych Obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: Realizacja bieżących zamówień firmy Dbanie o terminowość dostaw Łatwość w nawiązywaniu kontaktów z dostawcami oraz umiejętność negocjacji cen Dobra organizacja pracy Prowadzenie bezpośredniej sprzedaży części...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: MOJ S.A.

Zarządzanie pracą Działu i podległych pracowników; Zapewnienie wymaganego poziomu jakości wytwarzanych produktów; Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów jakościowych w ramach procesu ciągłego doskonalenia; Tworzenie/optymalizacja procesów/procedur kontroli jakości oraz dbanie o ich...