Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta


Spółka GEOTIK powstała w 2016 roku z połączenia wyodrębnionej części T-matic Systems, spółki zależnej Arcus SA,, ze spółką Rikaline – polskim producentem aplikacji i urządzeń telematycznych. GEOTIK Sp. z o.o. to software house oferujący kompleksowe rozwiązania do zarządzania flotą samochodową. dedykowane dla dużych przedsiębiorstw i instytucji oraz rozwiązania przeznaczone dla mniejszych podmiotów.). Posiadamy własne marki produktowe takie jak GLP, GPSGuardian oraz Teagle.

Zapraszamy do współpracy!
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław, ul. Słubicka 18
Opis stanowiska:
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta 360 stopni w Geotik jest rolą, która łączy ze sobą obszary związane z procesem obsługi Klienta (realizacja zamówień od momentu złożenia przez Klienta do etapu dostarczenia rozwiązania przez dostawców), administracją i rozliczaniem procesu zakupowego oraz wsparciem rozwoju sprzedaży.
Będziesz odpowiadać za:
  • Obsługę Klientów Biznesowych (telefoniczną, mailową i bezpośrednią), sprzedaż produktów i usług oraz doradztwo w zakresie oferty.
  • Realizację zamówień, współpracę z dostawcami i innymi działami firmy.
  • Fakturowanie, windykacja należności, współpraca z działem księgowości i firmą windykacyjną.
  • Obsługę reklamacji i problemów technicznych, aktualizację danych w systemach (CRM/SharePoint).
  • Archiwizację dokumentów, obsługę przesyłek pocztowych i kurierskich.
  • Realizację celów strategicznych firmy oraz stosowanie się do procedur i uchwał Zarządu.
Od kandydatów oczekujemy:
  • Doświadczenia w obsłudze Klienta B2B (warunek konieczny), 
  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie zdobyte w Biurze Obsługi Klienta, Centrum Obsługi Klienta lub podobnych (obszary: obsługi zamówienia i jego rozliczenia; administracji procesu zakupowego, badania potrzeb i identyfikowania szans zakupowych klienta) lub doświadczenie w sprzedaży rozwiązań do Klienta B2B.
  • Umiejętności poprawnego fakturowania i znajomość podstaw przepisów rachunkowych.
  • Sumienności i dbałości o szczegóły w powierzonym obszarze.
  • Praktycznej znajomość pakietu MS Office,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem,
Zapewniamy:
  • Pracę w innowacyjnym software house, w zgranym zespole programistów, wdrożeniowców handlowców i specjalistów ds. obsługi Klientów
  • Prestiżową lokalizację (praca w nowym, dobrze skomunikowanym biurze – budynek TGG, ul. Słubicka 18)
  • Możliwość rozwoju i awansu zawodowego 
  • Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (laptop, telefon, słuchawki, myszka, klawiatura),
  • Szkolenia produktowe i handlowe oraz dostęp do nowych technologii i rozwiązań
  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności oraz osiąganych wyników (podstawa plus premia) 
  • Pracę w oparciu o umowę cywilno-prawną lub umowę o pracę – to Ty wybierasz formę współpracy
  • Po okresie próbnym, benefity w postaci dofinansowania do opieki medycznej. 
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: Olsztyn Dołącz do Zespołu: Branża: Wspieraj znanego dostawcę usług cyfrowych w zespole liczącym ponad 1200 konsultantów. Misja: Sprzedaż, aktualizacja warunków i utrzymanie relacji z obecnymi klientami. Nasze Oczekiwania: Doświadczenie: Nie wymagamy konkretnego...

Dodane: 2025-10-16
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Sport Fanatic, Mikam Michał Małecki

Opis stanowiska Sprzedaż produktów i pomoc w wyborze oraz pakowaniu. Operowanie kasą fiskalną i zarządzanie dokumentami transakcyjnymi. Zatroszczenie się o odpowiednią prezentację asortymentu. Zarządzanie zwrotami, obsługa reklamacji i przyjmowanie nowych zamówień. Komunikacja z...

Dodane: 2025-10-15
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: Olsztyn Opis i wymagania: Dołącz do zespołu doradców klienta znanej sieci komórkowej. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze sprzedaży opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce! U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w...

Dodane: 2025-10-09
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Geotik sp. z o.o.

Obsługa klientów biznesowych (telefoniczna, mailowa, bezpośrednia) oraz doradztwo w zakresie oferty Realizacja zamówień i współpraca z dostawcami i działami wewnętrznymi Fakturowanie, współpraca z księgowością i monitorowanie należności Obsługa reklamacji, aktualizacja danych w...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Koordynowanie i wdrażanie działań zgodnych z normą ISO 50001 oraz przepisami prawa, a także przygotowywanie dokumentacji do audytów. Opracowywanie przeglądów energetycznych firmy zgodnie z obowiązującymi standardami. Analizowanie i definiowanie potencjału do zwiększania efektywności...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

samodzielne prowadzenie korespondencji z klientami w języku niemieckim rozwiązywanie zgłoszeń wymagających analizy danych i wykorzystania narzędzi wewnętrznych obsługa zwrotów oraz zapytań związanych z ochroną danych wspieranie bieżących procesów administracyjnych w dziale BackOffice...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Wsparcie procesów back office dla klientów niemieckojęzycznych drogą mailową. Analiza zgłoszeń klientów i proponowanie rozwiązań z wykorzystaniem narzędzi wewnętrznych. Obsługa zwrotów i reklamacji, w tym zgłoszeń związanych z ochroną danych. Dbanie o wysoką jakość komunikacji...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Praca.pl

Opis stanowiska prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników tymczasowych przygotowywanie i rejestrowanie dokumentów kadrowych, w tym umów, aneksów, wypowiedzeń i zaświadczeń obsługa ewidencji czasu pracy, w tym urlopów, nadgodzin i zwolnień lekarskich aktualizacja danych w...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MAOBI Group

Zakres obowiązków Prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników tymczasowych, Przygotowywanie i ewidencjonowanie dokumentów kadrowych (umowy o pracę, aneksy, wypowiedzenia, zaświadczenia), Obsługa ewidencji czasu pracy ( w tym: urlopy, nadgodziny, zwolnienia lekarskie )...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

obsługa akt osobowych pracowników tymczasowych i ich bieżąca aktualizacja przygotowywanie dokumentów kadrowych oraz ewidencjonowanie danych o umowach i urlopach prowadzenie ewidencji czasu pracy i wsparcie w dokumentacji płacowej wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego oraz D365...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

obsługa pracowników oraz gości zewnętrznych w biurze zarządzanie korespondencją, obiegiem dokumentów oraz skrzynką mailową prowadzenie rezerwacji sal i przyjmowanie zgłoszeń w systemie kontakt z firmami kurierskimi i nadzór nad przesyłkami koordynowanie zamówień kart dostępu oraz...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów projektowych oraz instytucjonalnych. Analiza potrzeb klientów oraz doradzanie w zakresie optymalnych rozwiązań produktowych i usługowych. Wybór asortymentu sklepu i produktów z innych kanałów sprzedaży, odpowiadających oczekiwaniom...