Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta


Dla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Twoje zadania:
  • Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowanych aplikacji.
  • Udzielanie klientom informacji o zamówieniach, dokonywanie ich modyfikacji oraz wsparcie w zakresie obsługi oferty produktowej.
  • Aktywna sprzedaż i dosprzedaż usług oraz produktów.
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i rozwiązywanie zapytań w pierwszym kontakcie.
  • Wykorzystywanie dostępnych narzędzi CRM (Outlook, Salesforce) do komunikacji i zarządzania danymi klientów.
  • Zwiększanie obrotów firmy poprzez identyfikację okazji sprzedażowych.
  • Monitorowanie i zgłaszanie nieprawidłowości w procesie obsługi klienta.
Wymagania:
  • Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności - mile widziane.
  • Doświadczenie w dziale obsługi klienta lub sprzedaży.
  • Znajomość zasad gramatyki i ortografii języka polskiego.
  • Umiejętności sprzedażowe i nastawienie pro-klienckie.
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
  • Umiejętność pracy z systemami CRM oraz aplikacjami do obsługi klienta.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę z możliwością długoterminowej współpracy.
  • Pracę zdalną lub hybrydową w większych miastach w całej Polsce.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i wyników.
  • Możliwość rozwoju poprzez szkolenia wdrożeniowe oraz wsparcie w zakresie rozwijania kompetencji sprzedażowych i obsługi klienta.
  • Przyjazne środowisko pracy, w którym możesz liczyć na wsparcie zespołu i przełożonych.
  • Nowoczesne narzędzia pracy, w tym dostęp do profesjonalnych systemów i aplikacji wspierających efektywność.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

Obsługa centrali telefonicznej, udzielanie informacji o ofertach pracy i innych propozycjach aktywizacji, pomoc w przygotowywaniu i wysyłce korespondencji, wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego, pomoc pracownikom Urzędu w codziennych obowiązkach.Miejsce stażu: Powiatowy Urząd...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowi Mazowieckiej

Obsługa sklepu internetowego (KURP YEAH), kontakt z klientem, prowadzenie ew. sprzedaży Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office) Wymagania inne:

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Urząd Miasta Puck

Udzielanie kompleksowej informacji z zakresu funkcjonowania urzędu. Przyjmowanie, weryfikowanie oraz rejestrowanie składanej w urzędzie dokumentacji. Udostępnianie odpowiednich druków i wzorów formularzy. Przyjmowanie i wysyłanie korespodencji. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

pon - pt 8:00-16:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Minimalne kwalifikacje: wykształcenie średnie, asertywność, komunikatywność, kreatywne i ambitne podejście do postawionych zadań, dobra znajomość pakietu MC Office, punktualność


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Wystawianie faktur i not dla klientów Przygotowywanie raportów oraz analiz dotyczących sprzedaży Weryfikacja i uzgadnianie rozliczeń z klientami Aktualizacja baz danych i kontaktowych Kontakt z klientami w sprawach rozliczeń i płatności Przestrzeganie wewnętrznych procedur kontroli...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Castorama Polska Sp. z o.o.

Opis stanowiska: zapewnienie profesjonalnej i uprzejmej obsługi klientów sklepu w zakresie sprzedaży produktów danego sektora udzielanie klientom informacji o produktach oraz doradztwo zakupowe utrzymywanie odpowiedniego zaopatrzenia działu oraz dbanie o estetyczny wygląd sklepu wykonywanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Kompleksowe zarządzanie przebiegiem budowy zgodnie z przepisami i dokumentacją techniczną, Koordynacja pracy podwykonawców i zespołu pracowników, Monitorowanie harmonogramu i budżetu prac, Organizacja zamówień materiałowych i kontrola dostaw, Prowadzenie dokumentacji technicznej i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Kompleksowe zarządzanie przebiegiem budowy zgodnie z przepisami i dokumentacją techniczną, Koordynacja pracy podwykonawców i zespołu pracowników, Monitorowanie harmonogramu i budżetu prac, Organizacja zamówień materiałowych i kontrola dostaw, Prowadzenie dokumentacji technicznej i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Kompleksowe zarządzanie przebiegiem budowy zgodnie z przepisami i dokumentacją techniczną, Koordynacja pracy podwykonawców i zespołu pracowników, Monitorowanie harmonogramu i budżetu prac, Organizacja zamówień materiałowych i kontrola dostaw, Prowadzenie dokumentacji technicznej i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: KANCELARIA KSIĘGOWO-FINANSOWA H&P SP. Z O.O.

obsługa programu WF-FAKIR analiza dokumentów księgowanie dokumentacji rachunkowej do odpowiednich rejestrów księgowanie wyciągów bankowych w PLN i innych walutach wykształcenie: średnie zawodowe certyfikat kompetencji zawodowych - księgowy znajomość finansów i księgowości sp. z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Concentrix

Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły mają znaczenie,...