Praca: Specjalista ds. obsługi klienta


Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
  • obsługa klientów i utrzymywanie wysokiej jakości obsługi zgodnie z standardami,
  • komunikacja z klientami przez chat, telefon i email,
  • profesjonalne i empatyczne podejście do klientów,
  • dokładne informowanie klientów,
  • wsparcie zespołu, współpraca przy rozwiązywaniu problemów,
  • obsługa klienta przed i po sprzedaży.
Wymagania:
  • doświadczenie w obsłudze klienta telefonicznej lub pokrewnym zakresie,
  • biegła znajomość języka polskiego, komunikatywna znajomość angielskiego,
  • zdolności interpersonalne, wielozadaniowość,
  • samodzielność oraz umiejętność pracy w zespole,
  • motywacja, chęć do nauki,
  • umiejętność obsługi komputera i aplikacji biurowych.
Oferujemy:
  • umowę zlecenie z bonusami,
  • możliwości rozwoju zawodowego,
  • pracę w systemie zmianowym,
  • dostosowanie etatu do dyspozycyjności (praca min. 120 godz. miesięcznie).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Topsil Global Sp. z o.o. Sp. k.

POSZUKUJEMY OSOBY, która będzie brać udział w zapewnianiu sprawnej i profesjonalnej obsługi naszych Klientów zaczynając od przyjęcia zamówienia, potwierdzenia możliwych dat realizacji, poprzez całość działań związanych z organizacją wysyłki, aż po potwierdzenie realizacji...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Foundever

ONSITE WORK – GDAŃSK | Relocation Included Your responsibilities will include: Providing customer service via phone and email in line with the highest quality standards Aiming to meet customer satisfaction KPIs set by your manager Showing empathy and understanding toward the customer to offer...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Udzielanie wsparcia klientom drogą mailową i telefoniczną zgodnie z wysokimi standardami jakości Dbanie o realizację wskaźników satysfakcji klienta ustalonych przez przełożonego Okazywanie empatii i zrozumienia w kontaktach z klientami Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 oraz...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach. Nasze wymagania komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Transgourmet Polska Sp. z o.o. / Selgros Cash&Carry

Twój zakres obowiązków rozpoznawanie potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo kulinarne dedykowane Klientom z branży HoReCa, przygotowywanie i prowadzenie szkoleń, wspieranie działań Doradców Klienta oraz KAM, rozwijanie oferty asortymentowej, dbanie o dobry wizerunek firmy. Nasze...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków analiza i planowanie współpracy z klientami, przedstawianie oferty spółki, pozyskiwanie nowych klientów, cykliczne wizyty u klientów. Nasze wymagania posiadanie umiejętności negocjacyjnych i analitycznych, umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Concentrix

You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when someone’s travel plans hit a bump....

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Concentrix

You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when someone’s travel plans hit a bump....

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Concentrix

You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when someone’s travel plans hit a bump....

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when someone’s travel plans hit a bump....

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: Concentrix

You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when someone’s travel plans hit a bump....