Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim


Ogłoszenie numer: 9203317, z dnia 2024-09-05

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Grecja

 

Opis stanowiska

  • Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych, e-maili oraz czatów na żywo.
  • Rozpoznawanie i ocena potrzeb klientów w celu zapewnienia satysfakcji.
  • Udzielanie informacji dotyczących zamówień i dostaw.
  • Zarządzanie zwrotami produktów.
  • Budowanie trwałych relacji zaufania poprzez otwartą i interaktywną komunikację.
  • Dostarczanie dokładnych i kompletnych informacji, korzystając z odpowiednich narzędzi/metod.
  • Realizacja celów indywidualnych oraz zespołu obsługi klienta.
  • Rejestrowanie interakcji z klientami, zarządzanie kontami oraz archiwizacja dokumentów.
  • Przestrzeganie procedur komunikacyjnych i polityk firmy.

Wymagania

  • Doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Biegła znajomość języka niemieckiego.
  • Dobra znajomość języka angielskiego.
  • Umiejętność skutecznej komunikacji, rozwiązywania problemów oraz aktywnego słuchania.
  • Zdolność do pracy wielozadaniowej, ustalania priorytetów i funkcjonowania w dynamicznym środowisku.
  • Poczucie odpowiedzialności za wyniki własnej pracy oraz wpływ na sukces firmy.

Oferujemy

  • Pełne wsparcie relokacyjne do Aten, w tym pokrycie kosztów lotu, zakwaterowania i transportu.
  • Umowa na czas nieokreślony.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie oraz dodatkowe premie.
  • Bony na posiłki oraz prywatną opiekę zdrowotną i dentystyczną.
  • Możliwości rozwoju międzynarodowego oraz liczne przywileje pracownicze, w tym dostęp do siłowni, działalności związanej z dobrym samopoczuciem oraz kino na dachu z widokiem na Akropol.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa konsumentów sektora energetycznego przez telefon i e-mail, w tym kwestie jak odczyt liczników, zmiana taryf, rozliczenia i warunki usług. Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2+. Komunikatywność, zdolność do szybkiego podejmowania decyzji, biegłość w obsłudze komputera....

Dodane: wczoraj
Lokalizacja:
Pracodawca: Concentrix

Obsługa zapytań klientów poprzez odpowiedzi dostosowane do ich potrzeb. Zarządzanie interakcjami wielokanałowymi (90% email, 10% rozmowy). Rozwój umiejętności i nauka obsługi oprogramowania usprawniającego życie klientów. Promowanie wysokiej jakości doświadczeń marki dla klientów....

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa klientów telefonii komórkowej - połączenia przychodzące oraz wiadomosci mailowe Wprowadzanie danych do systemu Znajomość języka niemieckiego B2 Otwartość w relacjach z klientami Umiejętność swobodnej komunikacji

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Rozwijanie głębokiej wiedzy na temat platformy klienta. Zapewnianie klientom wsparcia produktowego poprzez e-mail, czat i telefon. Rozwiązywanie problemów technicznych oraz odpowiadanie na pytania nietechniczne. Dokumentowanie procesów rozwiązywania problemów. Biegła komunikacja w języku...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa konsumentów sektora energetycznego przez telefon i e-mail, w tym kwestie jak odczyt liczników, zmiana taryf, rozliczenia i warunki usług. Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2+. Komunikatywność, zdolność do szybkiego podejmowania decyzji, biegłość w obsłudze komputera....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: ManpowerGroup

Cel stanowiska: odpowiedzialność za zapewnienie zgodności prognoz sprzedaży z możliwościami produkcyjnymi i poziomami zapasów w dywizji Sustainable Manufacturing w Europie. Rola ta odgrywa kluczową funkcję w optymalizacji efektywności i skuteczności łańcucha dostaw. Obejmuje...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Erontrans Sp. z o.o.

Zadania na stanowisku to m. in. obsługa spółek ERONTRANS w Polsce, w tym: sporządzanie rocznych i okresowych zestawień finansowych oraz deklaracji podatkowych (pit, cit, vat, zus). prace związane z zamknięciem roku weryfikacja faktur zakupu oraz rezerw sporządzanie sprawozdań do GUS, NBP...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Grupa Inter Cars

Zadania obowiązujące na tym stanowisku to: Przyjmowanie i wysyłanie paczek reklamacyjnych kierowanych do Działu Reklamacji oraz ich obsługa magazynowa Koordynowanie procesu zgłaszania reklamacji dostawcy Rozpatrywanie pod względem formalnym zgłoszonych reklamacji kierowanych do Działu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

Twoje główne zadania: Profesjonalna obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy. Obsługa kasy fiskalnej. Dbanie o ekspozycję produktów i monitorowanie terminów przydatności do spożycia. Oczekujemy od Ciebie: Zaangażowanie i rzetelność. Komunikatywność i przyjazne nastawienie do...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

Twoje główne zadania: Profesjonalna obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy. Obsługa kasy fiskalnej. Dbanie o ekspozycję produktów i monitorowanie terminów przydatności do spożycia. Oczekujemy od Ciebie: Zaangażowanie i rzetelność. Komunikatywność i przyjazne nastawienie do...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: VRG S.A.

Do Twoich zadań należeć będzie: obsługa Klienta, aktywna sprzedaż naszych produktów, dbanie o ekspozycję towaru, budowanie pozytywnego wizerunku marki. Dołącz do nas jeśli: łatwo nawiązujesz kontakty, a praca z ludźmi i możliwość pomocy sprawia Ci radość, lubisz pracę...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Steam Recruitment sp. z o.o.

Obowiązki: Koordynowanie oraz nadzorowanie prac działu kontroli jakości, Nadzór nad postępowaniami reklamacyjnymi, Współpraca z państwowymi jednostkami kontrolującymi zakład, Monitorowanie, wdrażanie i egzekwowanie aktualnych przepisów prawnych oraz nowych procedur. Oczekujemy:...