Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim


Ogłoszenie numer: 10549961, z dnia 2025-12-26

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

Miejsce pracy: Gdańsk

 

Opis stanowiska

  • Profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej, z zachowaniem najwyższych standardów firmy.
  • Aktywne dążenie do realizacji i przekraczania wyznaczonych wskaźników zadowolenia klienta (Customer Satisfaction).
  • Skuteczne rozwiązywanie zgłoszeń oraz dogłębne zrozumienie potrzeb klientów w celu zapewnienia optymalnego wsparcia.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 (warunek konieczny do swobodnej komunikacji).
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikacyjnym (A2).
  • Wysoka kultura osobista oraz nastawienie na profesjonalną obsługę klienta.
  • Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office oraz umiejętność efektywnego korzystania z narzędzi cyfrowych.
  • Motywacja do pracy, ambicja i chęć do ciągłego podnoszenia kwalifikacji.

Oferujemy

  • Realne możliwości awansu i rozwoju zawodowego.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta Multisport i inne dodatki.
  • Elastyczny, hybrydowy model pracy: biuro w Gdańsku, z wymagana obecnością stacjonarną tylko 2 dni w tygodniu.
  • Dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych wspierających ciągły rozwój pracownika.
  • Wsparcie zdrowia i wellbeing: wewnętrzne programy promujące aktywność i dobre samopoczucie.
  • Dodatkowe świadczenia socjalne (m.in. „wczasy pod gruszą”, dofinansowanie okularów, prezenty dla dzieci).
  • Fantastyczną atmosferę w pracy i wsparcie zgranego zespołu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

telefoniczny kontakt z klientami niemieckojęzycznymi w sprawach serwisowych i produktowych udzielanie informacji dotyczących napraw, gwarancji, części oraz prostych usterek wyszukiwanie rozwiązań technicznych na odległość, aby usprawnić proces obsługi dobór odpowiednich produktów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

udzielanie wsparcia klientom przez telefon, e-mail lub czat pomoc techniczna użytkownikom platform streamingowych, dbanie o płynność działania usług rozwiązywanie zgłoszeń i budowanie pozytywnego doświadczenia klientów obsługa zapytań klientów indywidualnych i biznesowych jako...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Reprezentuj znaną markę sprzętu elektronicznego, pomagając klientom poprzez telefon. Obsługuj gwarancje i koordynuj procesy naprawcze. Organizuj zwroty, przyjęcia, reklamacje, aby zapewnić jak najlepszą obsługę klienta. Poprowadź klientów przez cały proces zakupowy odpowiadając na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Telefoniczna i mailowa obsługa klientów z zachowaniem wysokich standardów Rozwiązywanie zgłoszeń i aktywne wsparcie klientów w codziennych potrzebach Realizacja i monitorowanie wskaźników satysfakcji klientów oraz dążenie do ich stałej poprawy Bardzo dobra znajomość języka...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja:
Pracodawca: Praca.pl

Opis stanowiska nadzorowanie i koordynowanie pracy zespołu monterów planowanie przebiegu prac budowlanych i kontrola terminów realizacji wykonywanie pomiarów i kosztorysów dla prowadzonych projektów sporządzanie dokumentacji i rozliczeń budowy organizacja dostaw materiałów i monitorowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Jakie są Twoje nowe ciekawe zadania? Zależy nam na osobach, które naprawdę lubią rozmawiać. Przygotowywać oferty „szyte na miarę” — czyli taką propozycję, która odpowiada potrzebom klienta. Wprowadzać dane do systemu – dokładność się przyda! Być aktywnym graczem w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

telefoniczny kontakt z klientami niemieckojęzycznymi w sprawach serwisowych i produktowych udzielanie informacji dotyczących napraw, gwarancji, części oraz prostych usterek wyszukiwanie rozwiązań technicznych na odległość, aby usprawnić proces obsługi dobór odpowiednich produktów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: KG SPECIAL PERFORMANCE sp. z o.o.

Aktualnie, w związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy Kandydatów / Kandydatek na stanowisko: ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie działań sprzedażowych zgodnych ze strategią firmy zarządzanie procesem sprzedaży na wyznaczonym obszarze kraju aktywne docieranie do nowych klientów oraz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Media Expert

praca zdalna W Media Expert jesteśmy otwarci na współpracę z osobami posiadającymi orzeczenie o niepełnosprawności . Bądź aktywny zawodowo i dołącz do Expertów. Opis stanowiska: Wprowadzanie opisów, parametrów technicznych i informacji o produktach do systemu Sprawdzanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

Twoje główne zadania: zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie ze standardami sieci Topaz, dbałość o właściwą ekspozycję towarów na dziale świeżym - mięso, wędliny, sery itp. oraz monitorowanie terminów przydatności do spożycia, aktywna sprzedaż produktów,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

Twoje główne zadania: zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie ze standardami sieci Topaz, dbałość o właściwą ekspozycję towarów na dziale świeżym - mięso, wędliny, sery itp. oraz monitorowanie terminów przydatności do spożycia, aktywna sprzedaż produktów,...