Praca: Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim


Ogłoszenie numer: 10212533, z dnia 2025-09-12

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Gdańsk

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klienta na najwyższym poziomie przez telefon i e-mail.
  • Odbieranie połączeń przychodzących, realizacja celów.
  • Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi.
  • Wydajne i terminowe wykonywanie zadań.
  • Dążenie do osiągnięcia celów jakościowych i zadowolenia klientów.

Wymagania

  • Język: niemiecki (C1), angielski (A2).
  • Doświadczenie w sprzedaży mile widziane.
  • Biegłość w MS Office, umiejętności komputerowe.
  • Motywacja, entuzjazm.
  • Umiejętność ustalania priorytetów i planowania.
  • Samodzielność.
  • Rozwiązywanie problemów.
  • Dokładność, umiejętności sprzedażowe, interpersonalne.

Oferujemy

  • Rodzaj umowy do wyboru.
  • Wynagrodzenie podstawowe plus premie.
  • Elastyczne godziny pracy, praca hybrydowa.
  • Biuro w Gdańsku.
  • Dofinansowanie do okularów, wakacji, vouchery okolicznościowe.
  • Prywatne ubezpieczenie zdrowotne, karta Multisport.
  • Program zdrowotny, szkolenia, rozwój międzynarodowy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie rozliczeń kasowych wystawianie i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: UNIBEP S.A.

Twój zakres obowiązków Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Reprezentacja spółki przy zawieraniu umów z klientami w kancelarii notarialnej (UD, UPW), Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Ubezpieczeniowi Sadowski Sp.J

Profesjonalne doradzanie klientom w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych i życiowych. Przygotowywanie ofert i finalizowanie sprzedaży polis. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Realizowanie celów sprzedażowych. Praca w ruchliwym miejscu, gdzie klienci...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Twoje główne zadania: Aktywny kontakt z klientami w celu sprzedaży. Budowanie relacji i identyfikowanie potrzeb odbiorców. Tworzenie ofert skrojonych na miarę. Wprowadzanie danych do systemu. Oczekujemy od Ciebie: Doświadczenia w sprzedaży i nastawienia na klienta. Doskonałej znajomości...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Prowadzenie szkoleń wewnętrznych i przygotowywanie do nich materiałów. Analizowanie potrzeb szkoleniowych pracowników. Planowanie i monitorowanie procesu szkoleniowego. Wykonywanie audytów wewnętrznych w zakresie szkoleń. Zarządzanie dokumentacją i rozliczanie czasu pracy związanego ze...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe przygotowywanie zamówień dla klienta i monitorowanie procesu ich realizacji...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Benefit Systems S.A.

Benefit Systems, tutaj słowo „możliwości” odmieniamy przez wszystkie przypadki i serwujemy w multi dawkach. Działamy na polskim rynku od 2000 roku. Jesteśmy trendsetterem w benefitach sportowych i wspieramy dbałość o dobrostan pracowników oraz dostarczamy narzędzia ułatwiające prace...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: SP EUROPE Sp. z o.о.

Opis stanowiska: pozyskiwanie nowych klientów; prezentacja oferty firmy; promocja usług i towarów firmy; negocjowanie warunków długoterminowej współpracy; uczestnictwo w wystawach tematycznych (Automotive) Wymagania: znajomość urządzeń samochodowych; obowiązkowa znajomość języka...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: DAMBAT Jastrzębski S.K.A.

Zakres obowiązków: Projektowanie i skład ulotek, katalogów, opakowań, banerów etc Przygotowywanie grafik na potrzeby komunikacji marketingowej firmy Przygotowywanie materiałów digitalowych na potrzeby www Tworzenie szablonów prezentacji Współpraca z dostawcami zewnętrznymi (graficy,...