Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim


Ogłoszenie numer: 10148912, z dnia 2025-08-10

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczna i mailowa obsługa użytkowników urządzeń do pomiaru glukozy we krwi
  • Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów z urządzeniami
  • Dbałość o najwyższy poziom obsługi klienta
  • Realizacja celów jakościowych i wskaźników satysfakcji klienta

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. poziom C1)
  • Wysoka kultura osobista i umiejętność słuchania
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Zaangażowanie, samodzielność i chęć rozwoju
  • Stabilne łącze internetowe (z możliwością połączenia przez kabel ethernet)

Oferujemy

  • Pracę zdalną z dowolnego miejsca w Polsce
  • Sprzęt niezbędny do pracy
  • Szansę na rozwój zawodowy – 92% kadry managerskiej awansowało wewnętrznie
  • Atrakcyjny pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie do wypoczynku, zakupu okularów, programy zdrowotne
  • Prezent świąteczny dla dzieci pracowników
  • Dostęp do platform szkoleniowych i programów rozwojowych
  • Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Foundever

PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają wsparcia technicznego oraz pomagają...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Topsil Global Sp. z o.o. Sp. k.

POSZUKUJEMY OSOBY, która będzie brać udział w zapewnianiu sprawnej i profesjonalnej obsługi naszych Klientów zaczynając od przyjęcia zamówienia, potwierdzenia możliwych dat realizacji, poprzez całość działań związanych z organizacją wysyłki, aż po potwierdzenie realizacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa klientów w zakresie doradztwa oraz sprzedaży produktów kosmetycznych. Zarządzanie zamówieniami i reklamacjami, udzielanie informacji o produktach. Odpowiadanie na pytania klientów za pośrednictwem telefonu, e-maili i czatów. Bardzo dobra znajomość języka polskiego (C2). Wysokie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: GREEN LINE CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa inforlinii, archiwizacja dokumentów, przygotowywanie dokumentów, wprowadzanie umów do systemu, sporzadzanie pełnomocnictw do umów. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Znajomość pakietu...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Foundever

PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają wsparcia technicznego oraz pomagają...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Telefoniczna i mailowa obsługa użytkowników urządzeń do pomiaru glukozy we krwi Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów z urządzeniami Dbałość o najwyższy poziom obsługi klienta Realizacja celów jakościowych i wskaźników satysfakcji klienta Bardzo dobra...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu, Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów, Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych - np. dotyczących ładowania i działania urządzeń do podgrzewania...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Dekretacja i księgowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym Weryfikacja dokumentów pod kątem formalnym i rachunkowym Rozliczanie należności i zobowiązań, potwierdzanie sald Współpraca z zespołem księgowym Prace administracyjne związane z działem księgowości Uzgadnianie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Strabag BRVZ Sp. z o.o.

Co jest dla nas ważne min. 2 letnie doświadczenie w pracy w obszarze kadr i płac, praktyczna wiedza z zakresu prawa pracy, przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych, zasiłków oraz podatku od osób fizycznych, doświadczenie w obsłudze programów kadrowo – płacowych oraz pakietu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Nowy Styl

Twój zakres obowiązków: realizacja audytów procesowych i jakościowych wyrobów nadzór jakościowy nad realizacją zamówień dla kluczowych projektów i klientów NS inicjowanie oraz koordynowanie działań korygujących i zapobiegawczych monitoring i procesowa analiza danych jakościowych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Topsil Global Sp. z o.o. Sp. k.

POSZUKUJEMY OSOBY, która będzie brać udział w zapewnianiu sprawnej i profesjonalnej obsługi naszych Klientów zaczynając od przyjęcia zamówienia, potwierdzenia możliwych dat realizacji, poprzez całość działań związanych z organizacją wysyłki, aż po potwierdzenie realizacji...