Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim


Conrad to jeden z największych dostawców dla przemysłu w zakresie elektroniki, techniki instalacyjnej oraz rozwiązań dla służb utrzymania ruchu. Nasz asortyment obejmuje ponad 1 000 000 produktów, w tym m.in. przyrządy pomiarowe, zasilacze, elementy techniki lutowniczej, podzespoły elektroniczne, komponenty aktywne i pasywne, elementy elektromechaniki, automatyki, pneumatyki, narzędzia, a także kable, materiały montażowe, urządzenia warsztatowe i wiele więcej. Jako profesjonalny partner biznesowy koncentrujemy się na połączeniu najlepszych produktów oraz kompleksowych usług w jednym miejscu.
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim
Miejsce pracy: Kraków, Prądnik Czerwony
Zakres zadań:
  • Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych)
  • Rozwiązywanie problemów z zamówieniami
  • Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe
  • Weryfikacja zamówień
  • Budowanie dobrych relacji z klientami
  • Współpraca z innymi działami w celu usprawnienia obsługi klienta
  • Monitoring zadowolenia klientów
Wymagamy:
  • Biegła znajomość niemieckiego (min. poziom B2)
  • Umiejętności komunikacyjne
  • Sprawność w obsłudze komputerów i programów biurowych
  • Wykształcenie min. średnie
Dodatkowe atuty:
  • Zainteresowanie nowymi technologiami i DIY (do it yourself)
Co oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Motywujący system premiowy
  • Szkolenia i wsparcie na starcie
  • Rozwój umiejętności zawodowych
  • Pozytywne środowisko pracy
Korzyści:
  • Pakiet sportowy
  • Prywatna opieka zdrowotna
  • Dostęp do owoców w biurze
  • Rabaty na produkty i usługi firmy
  • Kawa i herbata bez ograniczeń
  • Wsparcie w finansowaniu odpoczynku
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Conrad Electronic sp. z o.o. z siedzibą w: Pilotów 10, 31-462 Kraków (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przesłanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania. Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji. Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres maks. 1 roku od zakończenia publikacji ogłoszenia, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach. W Conrad Electronic sp. z o. o. została wdrożona Wewnętrzna procedura zgłaszania naruszeń prawa zgodną z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 o ochronie sygnalistów. Wewnętrzny kanał zgłoszeń umożliwia przekazanie informacji o potencjalnych naruszeniach w sposób bezpieczny i transparentny. Zgłoszenia należy kierować na e-mail: zgloszenia@conrad.pl. Zgłoszenia naruszeń prawa będą odpowiednio analizowane i weryfikowane, a sygnaliści objęci ochroną przed działaniami odwetowymi. W celu realizacji praw, uzyskania informacji na temat procedury lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: agnieszka.hrabia@conrad.pl.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Reprezentowanie marki, obsługa zapytań klientów poprzez telefon, formularz internetowy lub czat. Stosowanie ustalonych procedur do szybkiej i profesjonalnej obsługi potrzeb klientów. Procesowanie roszczeń gwarancyjnych i koordynacja usług naprawczych. Zapewnienie podstawowego wsparcia w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries and dispute submissions;...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu, Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów, Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych - np. dotyczących ładowania i działania urządzeń do podgrzewania...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Ihre Aufgaben: Bieten Sie außergewöhnlichen Back-office Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt, mit minimalem Anrufvolumen! Untersuchen und lösen Sie Kundenprobleme, indem Sie frühere Interaktionen überprüfen und interne Tools nutzen. Bearbeite Rückerstattungen und die...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Lubisz filmy, seriale i muzykę? Dołącz do naszego Zespołu Obsługi Klienta i pomóż innym użytkownikom cieszyć się ulubionymi filmami bez przerw w połączeniu i problemów z subskrypcją Pomagaj innym: oferujemy wsparcie przez telefon, e-mail lub czat. Twoja pomoc będzie niezastąpiona!...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Dbanie i przygotowanie ekspozycji towarów w sklepie zgodnie ze standardami marki AGATA S.A.; Nadzór nad poprawną ekspozycją towarów; Współpraca z Dekoratorem Regionalnym. Od kandydatów oczekujemy: Zainteresowania aranżacją wnętrz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji. Od kandydatów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Novotel Warszawa Centrum

Twoja misja Bycie ambasadorem hotelu. Towarzyszenie gościom hotelowym w aktywny i bezpośredni sposób podczas ich pobytu w hotelu. Tworzenie doświadczenia wyjątkowej obsługi i spersonalizowanych usług będących dla gości źródłem satysfakcji. Nawiązanie trwałych relacji, animowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Telefoniczna i mailowa obsługa użytkowników urządzeń do pomiaru glukozy we krwi Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów z urządzeniami Dbałość o najwyższy poziom obsługi klienta Realizacja celów jakościowych i wskaźników satysfakcji klienta Bardzo dobra...