Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. rumuńskim)


Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. rumuńskim)
Miejsce pracy: Gdańsk
Zakres obowiązków
  • jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu
  • będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się zgłoszeń
  • bierzesz udział w całym procesie realizacji usługi serwisu: rejestracja zgłoszenia, kontakt i współpraca z naszym działem serwisu, informowanie klienta o postępach i realizacji naprawy
  • rola ta jest niezwykle ważna w sytuacjach krytycznych, to dzięki sprawnej obsłudze klienta jesteśmy w stanie zagwarantować szybką i efektywną pomoc oraz bezpieczeństwo naszych pasażerów
JEŚLI…
  • masz już doświadczenie w pracy z klientami, lub chcesz rozwijać się z dziale obsługi klienta
  • znasz język rumuński w stopniu bardzo dobrym
  • znasz język polski oraz angielski na poziomie minimum komunikatywnym
  • jesteś osobą samodzielną i umiesz współpracować w ramach zespołu
  • umiesz radzić sobie w sytuacjach stresujących
  • chcesz rozwijać swoją wiedzę dotyczącą narzędzi CRM (SAP, Salesforce)

Nasza oferta jest dla Ciebie!

 

Oferujemy
  • Pracę w stabilnej międzynarodowej organizacji
  • Umowę o pracę
  • Możliwość szkolenia i rozwijania kompetencji
  • Dużą satysfakcję kiedy myślisz o swojej pracy i widzisz osoby, którym pomogłeś/łaś
  • Benefity: ubezpieczenie medyczne, dodatkowe ubezpieczenie na życie, kafeteryjny system benefitów MyBenefit (włączając Multisport), program wsparcia pracowników
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw nr 133 Poz. 883)"
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: G&G Auto Rzeszów Sp. z o.o.

Twoje codzienne zadania: Bezpośrednia obsługa klientów odwiedzających salon Udzielanie informacji, koordynowanie wizyt, przekierowywanie połączeń Wsparcie klientów w korzystaniu z dodatkowych usług (wynajem aut, ubezpieczenia, pomoc drogowa) Umawianie wizyt serwisowych i dbanie o pozytywne...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.

JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy. Prowadzeniem dokumentacji sekretariatu szkoły....

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Liga Obrony Kraju - Ośrodek Szkolenia Zawodowego Kierowców

Główne obowiązki: Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Pozyskiwanie nowych klientów, Promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Rozliczanie paliwa, kart drogowych (także przy...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 8000 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Szkolenie wdrożeniowe (stacjonarnie) i możliwość pracy w systemie hybrydowym. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach. Realne...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: GRUPA PZU

Realizacja planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat Minimum roczne doświadczenie w obszarze sprzedaży (preferowane w branży finansowej)...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Hutchinson Poland Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Zapewnienie komunikacji z klientem w fazie wdrożenia nowego wyrobu oraz w fazie życia seryjnego produktu Odpowiedzialność za terminową odpowiedź na reklamacje klienta w oparciu o analizę wykonaną przez wydział produkcyjny lub jakość projektu Negocjacji z klientem...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Villaro

Główne zadania na stanowisku: Budowanie i utrzymywanie pozytywnego obrazu Firmy Osiąganie ustalonych celów sprzedaży Zarządzanie zespołem Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta Utrzymanie standardów prezentacji produktów Wspieranie rozwoju umiejętności zespołu Przygotowywanie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Villaro

Opis stanowiska: Obsługa klienta: doradztwo w doborze ubioru odpowiedniego na różne okazje oraz zgodnego z typem sylwetki klienta. Reprezentowanie marki: pozytywne przedstawianie firmy i rozwijanie profesjonalnego wizerunku doradcy. Zarządzanie towarem: dbałość o ekspozycję produktów,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Villaro

Opis stanowiska: Obsługa klienta: doradztwo w doborze ubioru odpowiedniego na różne okazje oraz zgodnego z typem sylwetki klienta. Reprezentowanie marki: pozytywne przedstawianie firmy i rozwijanie profesjonalnego wizerunku doradcy. Zarządzanie towarem: dbałość o ekspozycję produktów,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Villaro

Główne zadania na stanowisku: Budowanie i utrzymywanie pozytywnego obrazu Firmy Osiąganie ustalonych celów sprzedaży Zarządzanie zespołem Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta Utrzymanie standardów prezentacji produktów Wspieranie rozwoju umiejętności zespołu Przygotowywanie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Villaro

Opis stanowiska: Obsługa klienta: doradztwo w doborze ubioru odpowiedniego na różne okazje oraz zgodnego z typem sylwetki klienta. Reprezentowanie marki: pozytywne przedstawianie firmy i rozwijanie profesjonalnego wizerunku doradcy. Zarządzanie towarem: dbałość o ekspozycję produktów,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Villaro

Opis stanowiska: Obsługa klienta: doradztwo w doborze ubioru odpowiedniego na różne okazje oraz zgodnego z typem sylwetki klienta. Reprezentowanie marki: pozytywne przedstawianie firmy i rozwijanie profesjonalnego wizerunku doradcy. Zarządzanie towarem: dbałość o ekspozycję produktów,...