Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta w Turystyce


Specjalista ds. Obsługi Klienta w Turystyce
Miejsce pracy: Bydgoszcz

Coral Travel Poland jest częścią międzynarodowego koncernu turystycznego Coral Travel Group, który działa na rynku od 1992 roku. Grupa zrzesza firmy z 7 krajów na całym świecie, a z jej usług skorzystało w tym czasie ponad 20 mln turystów. W Polsce rozwija się dynamicznie od 1999 roku, będąc dziś na 4 miejscu w rankingu największych biur podróży. Dziś oferuje wyjazdy wakacyjne do Grecji, Hiszpanii, Bułgarii, Turcji, Egiptu, Tunezji oraz krajów egzotycznych jak Dominikana, Tajlandia czy Zjednoczone Emiraty Arabskie.

Dołącz do ekipy, która kocha podróże i pomaga klientom przeżywać niezapomniane wakacje! Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, znasz świat i chcesz pracować w turystyce – to stanowisko jest dla Ciebie.

Twoje zadania:
  • Pomoc klientom w wyborze wymarzonej podróży.
  • Obsługa systemów rezerwacyjnych (nauczymy Cię, jeśli jeszcze ich nie znasz).
  • Udzielanie informacji o kierunkach i atrakcjach turystycznych.
  • Wsparcie klientów w planowaniu wyjazdów służbowych i wakacyjnych.
Kogo szukamy:
  • Osób z doświadczeniem w turystyce, sprzedaży lub obsłudze klienta.
  • Komunikatywnych i empatycznych – takich, którzy potrafią słuchać.
  • Dyspozycyjnych w weekendy i podczas wyjazdów, także zagranicznych.
  • Znających angielski i branżę turystyczną – mile widziane, ale nie obowiązkowe.
Co zyskujesz:
  • Umowę o pracę + indywidualną premię.
  • Szkolenia i możliwość rozwoju w branży turystycznej.
  • Pobyt w naszych hotelach w atrakcyjnych cenach dla Ciebie i bliskich.
  • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie Warta, kartę lunchową i Multisport/MyBenefit.
  • Dofinansowanie do okularów korekcyjnych i welcome pack na start.
  • Bonus: darmowa podróż poślubna!
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-11-02
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality. Delivering Exceptional Experiences: Your proactive, patient...

Dodane: 2025-10-27
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Coral Travel Poland Sp. z o.o.

Dołącz do ekipy, która kocha podróże i pomaga klientom przeżywać niezapomniane wakacje! Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, znasz świat i chcesz pracować w turystyce – to stanowisko jest dla Ciebie. Twoje zadania: Pomoc klientom w wyborze wymarzonej podróży. Obsługa systemów...

Dodane: 2025-10-25
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

kontakt z klientami przez telefon, czat i e-mail, zarówno przy przychodzących, jak i wychodzących zgłoszeniach, udzielanie wsparcia i doradztwo w zakresie planowania podróży, zapewniając profesjonalną i spersonalizowaną obsługę, dbanie o bezpieczeństwo i poufność danych klientów,...

Dodane: 2025-10-17
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

udzielanie wsparcia klientom w języku holenderskim i angielskim przy rezerwacjach i planowaniu podróży odpowiadanie na pytania klientów poprzez telefon, czat i e-mail tworzenie pozytywnych doświadczeń i profesjonalna obsługa klientów dbałość o poufność danych i zgodność z procedurami...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Fivocs Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Udzielanie wsparcia technicznego pierwszej i drugiej linii dla użytkowników wewnętrznych i zewnętrznych w języku włoskim Rejestrowanie, kategoryzowanie i priorytetyzowanie zgłoszeń w systemie ticketingowym Współpraca z działami technicznym w celu zapewnienia...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Grupa Pascal

Twój zakres obowiązków Nadzór pedagogiczny nad działalnością placówki. Zatrudnianie kadry pedagogicznej. Rozliczanie czasu pracy podległej kadry. Nadzór nad prawidłową realizacją programów nauczania. Nadzór nad organizacją i bieżącym funkcjonowaniem placówki. Organizacja i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Bearbeitung von Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat. Unterstützung bei technischen Fragen, Garantie- und Reklamationsfällen. Pflege und Aktualisierung von Kundendaten im System. Zusammenarbeit mit anderen Abteilungen zur schnellen Problemlösung. Bereitstellung von Informationen zu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Mir sueched e motivierte Persoon, wo 1-Stern-Qualität bringt und gärn mit Mönsche i Schwyzertüütsch schwatzt. Verstanden? Dann bist du bei uns genau richtig! Deine Aufgaben: Bearbeitung von Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat. Unterstützung bei technischen Fragen, Garantie- und...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Odbieranie i obsługa zapytań klientów przez telefon, e-mail lub czat. Pomoc w sprawach technicznych, reklamacyjnych i gwarancyjnych. Wprowadzanie danych do systemu i aktualizacja informacji o klientach. Współpraca z innymi działami w celu szybkiego rozwiązania problemu klienta. Udzielanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: BAIC

Zakres obowiązków: Wspieranie i koordynowanie sprzedaży samochodów poprzez sieć dealerską Wspieranie i koordynowanie sprzedaży produktów finansowych i ubezpieczeniowych poprzez sieć dealerską Realizacja założonych celów związanych ze sprzedażą w powierzonym obszarze, udział w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: ManpowerGroup

Dla naszego klienta, firmy produkcyjnej z branży piekarniczej prowadzimy rekrutację na stanowisko: Kierownika ds. jakości (k/m) Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadać za kompleksowe zarządzanie jakością w zakładzie produkcyjnym, obejmujące zarówno obszary produkcji, jak i systemów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta w dziale kas zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami kasowymi. Od kandydatów oczekujemy: Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych; Umiejętności pracy...