Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta w dziale serwisu


Ogłoszenie numer: 9744259, z dnia 2025-04-27

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta w dziale serwisu

Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczny kontakt z potencjalnymi klientami.
  • Utrzymywanie relacji oraz analiza potrzeb obecnych klientów.
  • Realizacja obsługi posprzedażowej.
  • Zapewnienie wsparcia technicznego.
  • Koordynowanie zadań między działami.
  • Współpraca z działami sprzedaży, dokumentacji i serwisu.
  • Zarządzanie bazą danych klientów.
  • Podtrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy.
  • Profesjonalna obsługa klientów.

Wymagania

  • Umiejętność nawiązywania kontaktów.
  • Samodzielność i organizacja pracy.
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność.
  • Znajomość MS Office.
  • Preferowane doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Umiejętność pracy pod presją.
  • Dobra znajomość obsługi komputera.

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.
  • Elastyczne formy zatrudnienia.
  • Możliwości rozwoju zawodowego.
  • Wewnętrzne szkolenia.
  • Samodzielność w pracy.
  • Doskonałe warunki pracy, w tym nowoczesne narzędzia i przyjazna atmosfera.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Arthrex Polska

Opis stanowiska: Poszukujemy osoby na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta, której główne zadania obejmować będą: Przyjmowanie i realizacja zleceń klientów, w tym sprzedaż, komis oraz próbki. Bieżąca komunikacja z klientami, zarówno mailowa jak i telefoniczna, w zakresie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach

Obsługa klienta w zakresie sprzedaży usług basenowych oraz sportowych i rekreacyjnych; Udzielanie informacji dotyczących oferowanych usług i ich promocja; Rozliczanie klientów z pobytu na hali basenowej, z uwzględnieniem: czasu pobytu, zakresu usług z jakich korzystali zgodnie z aktualnie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Obsługa korespondencji papierowej i elektronicznej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień, wysyłka dokumentów). Rejestracja i zarządzanie zgłoszeniami klientów, aktualizacja danych w systemie. Tłumaczenie dokumentów/zgłoszeń klientów na język angielski. Wykształcenie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

Budowanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi poprzez profesjonalną i skuteczną obsługę. Proaktywne reagowanie na potrzeby klientów. Zarządzanie procesem zamówień od momentu przyjęcia, przez koordynację, aż po terminową realizację. Ścisła współpraca z działami...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Jutro Medical Sp z o.o.

Wymagania: masz już minimum rok doświadczenia w prowadzeniu rekrutacji z branży medycznej (Lekarze POZ, Pielęgniarki, Rejestracja) świetnie sobie radzisz w obszarze zarządzania projektami – odpowiednio planujesz, priorytetyzujesz oraz realizujesz zaplanowane działania masz dużą...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Primost Południe Sp. z o.o.

OPIS STANOWISKA pisanie pozwów, wniosków i innych pism procesowych obsługa prawna organów spółki tworzenie i nadzorowanie umów (umowy najmu, sprzedaży itd.) reprezentowanie firmy przed sądami przygotowywanie wewnętrznych aktów prawnych oraz nadzór nad ich realizacją nadzór nad...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Kompleksowa obsługa Klienta poprzez telefon (połączenia przychodzące), live chat oraz e-mail, Udzielanie wsparcia Klientom w zakresie problemów z płatnościami, zarządzania subskrypcją (anulacje, zmiany, aktualizacje), resetu hasła oraz logowania oraz ogólnych pytań dotyczących...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Diabetyk24 Sp. z o.o.

Obsługa Pacjentów w sklepie medycznym – rozpoznawanie ich potrzeb oraz wsparcie w wyborze najlepszych produktów. Realizacja wniosków na zaopatrzenie w wyroby medyczne. Dbanie o aspekt wizualny sklepu zgodnie ze standardami firmy, koordynacja przepływu dokumentów sprzedażowych i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja:
Pracodawca: GCC7 Services Ltd

TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z kontami twoich klientów. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Budowanie zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: conTeyor Poland Sp. z o.o.

Co będzie należało do Twoich obowiązków? TWOJA ROLA: Wspieranie niemieckiego zespołu sprzedaży i dbanie o zadowolenie klientów Jako członek naszego zespołu Obsługi Klienta będziesz odpowiedzialny za komunikację z naszymi klientami w Niemczech, a także za wspieranie menedżerów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Holcim Polska S.A

Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa systemu wagowego Rejestrowanie operacji logistycznych w wewnętrznych systemach. Koordynacja przyjęć i wysyłek towaru. Sporządzanie dokumentów związanych z obrotem towarowym (m.in. WZ). Codzienna współpraca z kierowcami. Wsparcie administracyjne...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

Obsługa kasy fiskalnej. wykładanie towaru. Dbanie o porządek. Praca w wymiarze 3/4 etatu, od poniedziałku do soboty, dwuzmianowa, w przedziale godzin 06:00-22:00. Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: Poziom wykształcenia- niewymagane. Mile widziana...