Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej z j. niemieckim


Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej z j. niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Odpowiadanie na zapytania klientów telefonicznie, mailowo i poprzez chat, utrzymywanie profesjonalizmu.
  • Dokumentowanie interakcji z klientami i działań posprzedażowych w systemie CRM.
  • Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy doświadczeń klientów.
  • Aktualizacja wiedzy o ofertach i politykach firmy.
  • Zapewnienie ciepłej i entuzjastycznej obsługi każdego klienta.
  • Rozwiązywanie problemów wykorzystując wiedzę o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych.
Wymagania:
  • Minimum rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta, preferowane w motoryzacji.
  • Zaawansowana znajomość języka niemieckiego (min. C1) i dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).
  • Zdolności komunikacyjne, szczegółowość, umiejętności organizacyjne i rozwiązywania problemów.
  • Zainteresowanie branżą motoryzacyjną, technologie i ciągłe uczenie się.
Oferujemy:
  • Wsparcie dla znanej marki motoryzacyjnej, promowanie jakości i innowacji.
  • Możliwość pracy zdalnej.
  • Pakiet korzyści, w tym dostęp do systemu benefitów, prywatna opieka zdrowotna i ubezpieczenie na życie.
  • Umowa o pracę na pełny etat oraz płatne szkolenia.
  • Możliwość rozwoju kariery i uczestnictwo w wydarzeniach team-buildingowych.
  • Wsparcie lidera zespołu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Carework Plus Sp. z o.o.

Twoje zadania: Obsługa klienta z Niemiec telefonicznie i pisemnie, Organizacja pracy opiekunów w Niemczech, Współpraca z niemieckimi planistami i doradcami klienta, Nadzór nad dokumentacją cyfrową i rejestrowaniem czasu pracy, Planowanie urlopów i koordynacja pracy opiekunów, Zapewnienie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Pełnienie roli ambasadora marki, obsługa przychodzących i kontynuowanych zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, formularza internetowego lub czatu internetowego. Postępowanie zgodnie z ustalonymi procedurami w celu szybkiego i profesjonalnego zaspokajania potrzeb klientów....

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Ihre Aufgaben: Bieten Sie außergewöhnlichen Back-office Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt, mit minimalem Anrufvolumen! Untersuchen und lösen Sie Kundenprobleme, indem Sie frühere Interaktionen überprüfen und interne Tools nutzen. Bearbeite Rückerstattungen und die...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries and dispute submissions;...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Schiever Polska Sp. z o.o.

TWOJE ZADANIA: Obsługa kasy fiskalnej Obsługa terminala i urządzeń kasowych Obsługa klienta OCZEKUJEMY: Zaangażowania w pracę Komunikatywności i łatwości nawiązywania kontaktów Umiejętności pracy w zespole Posiadania ważnego orzeczenia sanitarno-epidemiologicznego

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: PHUiPR Lapis Sp. Z o.o.

Obowiązki: Koordynacja pracy w obszarze mechaniki oraz nadzór nad sprzętem. Prowadzenie ewidencji przeglądów i napraw maszyn. Współpraca z działem produkcji w zakresie organizacji pracy. Sporządzanie dokumentacji zmianowej oraz technicznej. Zastępowanie kierownika zmiany w razie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji. Od kandydatów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Audyt

Jaki jest przebieg i cel audytu? Realizacja badania odbywa się na stronach bankowych. Twoim celem będzie ocena jakości obsługi klienta, przyjazności strony internetowej oraz zweryfikowanie stopnia trudności procesu zakładania kont dedykowanych do badania. Konta, które otworzysz na potrzeby...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy Realizacja sprzedaży i dbanie o wyniki Utrzymanie porządku oraz atrakcyjnej ekspozycji produktów Status studenta (studia dzienne lub zaoczne) Umiejętność samodzielnej organizacji pracy Kreatywność i zaangażowanie Komunikatywność...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Plastics Group Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków: Pozyskiwanie i obsługa klientów w regionie Realizacja planów sprzedaży Negocjacje i doradztwo techniczne Przygotowanie ofert i obsługa reklamacji Monitorowanie należności i raportowanie wyników Nasze wymagania: Doświadczenie w sprzedaży lub doradztwie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Plastics Group Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków: Pozyskiwanie i obsługa klientów w regionie Realizacja planów sprzedaży Negocjacje i doradztwo techniczne Przygotowanie ofert i obsługa reklamacji Monitorowanie należności i raportowanie wyników Nasze wymagania: Doświadczenie w sprzedaży lub doradztwie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Dostarczanie wyjątkowej obsługi klienta i budowanie trwałych relacji. Efektywne prowadzenie procesu sprzedaży. Dbałość o jakość prezentacji produktów w salonie. Zarządzanie indywidualnymi zamówieniami klientów i nadzorowanie ich terminowej realizacji. Doświadczenie w sprzedaży, mile...