Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta – infolinia i wsparcie sprzedaży


Ogłoszenie numer: 10066705, z dnia 2025-07-25

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta – infolinia i wsparcie sprzedaży

Miejsce pracy: Janki

 

Opis stanowiska

  • Prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami (połączenia przychodzące i wychodzące),
  • Wspieranie sprzedaży przez rozpoznawanie potrzeb i przedstawianie ofert,
  • Obsługa zapytań przez e-mail i czat online,
  • Aktualizacja danych w systemie CRM oraz współpraca z innymi działami,
  • Dbanie o jakość kontaktu z klientem – także w przestrzeni internetowej (np. wizytówki, opinie),
  • Przygotowywanie raportów i analiz z działań kontaktowych.

Wymagania

  • Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta,
  • Umiejętność prowadzenia rozmów i rozpoznawania potrzeb klienta,
  • Dobra dykcja i przyjazny sposób wypowiedzi,
  • Samodzielność, dobra organizacja pracy i odporność na stres,
  • Znajomość pakietu MS Office,
  • Komunikatywny angielski będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • Umowę o pracę na pełen etat (pon.-pt., 8h dziennie),
  • Wynagrodzenie podstawowe + przejrzysty system prowizyjny,
  • Profesjonalne wdrożenie do obowiązków (okres szkoleniowy),
  • Komfortowe warunki pracy i przyjazną atmosferę,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kompetencji,
  • Pakiet socjalny: opieka medyczna, ubezpieczenie, karta sportowa.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: T-Mobile Polska

Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: T-Mobile Polska

Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: T-Mobile Polska

Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Praca w Call Center sprzedażowym Grupy LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: telefoniczna oraz mailowa sprzedaż produktów i usług Grupy LUX MED, dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, budowanie trwałych relacji z Klientami. Oczekiwania wobec Ciebie: komunikatywna...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Mailowe wsparcie dla klientów, odpowiadanie na pytania i rozwiązywanie wątpliwości. Analiza i obsługa zgłoszeń z wykorzystaniem narzędzi i bazy wiedzy. Zarządzanie zwrotami i zgłoszeniami RODO, zapewnienie poufności danych. Profesjonalna i zrozumiała komunikacja z klientami. Biegłość...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.

YOUR ROLE Do you have leadership skills to work and communicate with the team? Are you skilled in management and planning of Inbound and Outbound processes in the Warehouse? Well, you may be the individual we are looking for. WHAT ARE YOU GOING TO DO? Organizing, supporting and controlling the...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Piekarnia "Warowny" s.c. Siwek Agata, Warowny Dariusz

sprzedaż wyrobów piekarniczych Wymagania konieczne: wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Pozyskiwanie nowych klientów i dbanie o dobre relacje. Rozwój sieci sprzedaży w branży HoReCa. Analiza potrzeb klientów i doradztwo. Realizacja ustalonych celów sprzedażowych. Śledzenie trendów rynkowych i raportowanie wyników. Rozwój umiejętności sprzedażowych. Zaangażowanie i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Primost Południe Sp. z o.o.

OPIS STANOWISKA: uczestniczenie w procesem zakupowym w ramach strategii spółki, pozyskiwanie ofert w ramach realizowanych inwestycji, sporządzanie tabel porównawczych pozyskanych ofert, negocjacje cenowe z dostawcami / podwykonawcami, sporządzanie zleceń i umów handlowych, udoskonalanie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Benefit Systems SA

Na rozgrzewkę kilka pytań Możesz pochwalić się doświadczeniem w obsłudze klienta wewnętrznego i sprawia Ci to przyjemność? Szybko przyswajasz wiedzę związaną z obsługą systemów i jesteś w stanie pracować na kilku systemach jednocześnie? Wiesz w jakim programie znajdziesz...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Benefit Systems SA

Na rozgrzewkę kilka pytań Kontakt z drugim człowiekiem powoduje u Ciebie wzrost poziomu endorfin? Doskonale radzisz sobie z wieloma zadaniami w tym samym czasie? Pakiet MS Office nie kryje przed Tobą wielu tajemnic i potrafisz go wykorzystać w codziennych zadaniach? Komunikatywność i dobra...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

odczytywanie liczników zużycia wody i ścieków, obsługa sprzętu i oprogramowania do odczytu liczników, wystawianie i dostarczanie faktur, wprowadzanie zapłat i prowadzenie kont klientów, monitorowanie terminów płatności, kontakt z klientami w celu bieżącej windykacji, przygotowywanie i...