Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Technicznego


Specjalista ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Technicznego
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta za pośrednictwem różnych kanałów (telefon, e-mail, czat, social media).
  • Udzielanie informacji o produktach oraz efektywne rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów.
  • Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń marki Xiaomi.
  • Przestrzeganie szczegółowych wytycznych projektowych i utrzymywanie najwyższych standardów obsługi.
  • Aktywne wspieranie celów zespołowych i budowanie pozytywnej atmosfery pracy.
Wymagania:
  • Płynna znajomość języka polskiego (poziom C1).
  • Znajomość języka angielskiego (poziom B1).
  • Podstawowa obsługa komputera w środowisku Windows.
  • Umiejętność szybkiego uczenia się i zapamiętywania informacji technicznych.
  • Wysoka komunikatywność oraz zdolność do skutecznego rozwiązywania problemów.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w międzynarodowej firmie i wspierające środowisko zespołowe.
  • 2 tygodnie kompleksowego szkolenia wprowadzającego (w biurze).
  • Hybrydowy model pracy: pierwsze miesiące stacjonarnie, następnie możliwość pracy zdalnej (30% czasu).
  • Szeroki pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna LuxMed, ubezpieczenie na życie oraz karta MultiSport.
  • Budżet miesięczny na platformie MyBenefit.
  • Możliwości rozwoju poprzez sesje coachingowe i rozwój umiejętności.
  • Dodatkowe udogodnienia: Owoce w środy i Dni Pizzy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Medicover Fitness & Gym

Forma zatrudnienia: umowa zlecenie, Wymagane doświadczenie: doświadczenie w obszarze obsługi klienta, Tryb pracy: głównie zmiany popołudniowe oraz praca w weekendy. Pracuj z nami! buduj przyjacielskie relacje z klientami, sprzedawaj karnety i produkty, informuj o promocjach i zajęciach,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Foundever

PRACA 100% ZDALNA Poszukujemy Specjalistów ds. Obsługi Klienta, którzy będą odpowiedzialni za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia naszym klientom oraz za odpowiadanie na zapytania związane z produktami bankowymi i programem lojalnościowym. Obecnie pracujemy z narzędziami typu: systemy...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu, Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat, telefon oraz mail, Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Foundever

Gdańsk Praca hybrydowa — 2 dni w tygodniu z biura Do Twoich zadań należeć będzie: Profesjonalna, telefoniczna i mailowa obsługa klientów — zgodnie z najwyższymi standardami. Realizacja wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów oraz dążenie do ich stałej poprawy. Aktywne...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: EUROPEJSKIE CENTRUM ZDROWIA OTWOCK Sp. z o.o.

Miejsce pracy: Otwock/Warszawa Wymagania: Minimum 3-5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku (senior /regular/ mid) Bardzo dobra, praktyczna znajomość platform: Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, YouTube Umiejętność samodzielnego tworzenia i prowadzenia kampanii płatnych (Meta Ads,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: EUROPEJSKIE CENTRUM ZDROWIA OTWOCK Sp. z o.o.

Miejsce pracy: Otwock/Warszawa Wymagania: Minimum 3-5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku (senior /regular/ mid) Bardzo dobra, praktyczna znajomość platform: Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, YouTube Umiejętność samodzielnego tworzenia i prowadzenia kampanii płatnych (Meta Ads,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: opracowanie rocznego planu audytu wewnętrznego, w tym identyfikację i analizę ryzyka związanego z działalnością Wód Polskich, przeprowadzanie zadań audytowych wynikających z planu audytu, monitoring realizacji zaleceń oraz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? zarządzanie zespołem Doradców Klienta (rekrutacja, wdrożenie, ustalanie celów rozwojowych i ocena wyników pracy, podnoszenie kompetencji zespołu) opracowywanie i realizacja rocznych planów sprzedaży oraz określanie kluczowych wskaźników efektywności...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.

Miejsce pracy: Warszawa Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację celów sprzedażowych na terenie woj. mazowieckiego, a w szczególności za : zarządzanie podległym obszarem poprzez nadzór nad kilkunastoosobową grupą Konsultantów Edukacyjnych i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: WPP Media

Opis stanowiska: Analizowanie danych sprzedażowych, mediowych i rynkowych w celu oceny skuteczności działań marketingowych, Tworzenie modeli ekonometrycznych wspierających decyzje biznesowe, Przygotowywanie raportów i prezentacji zawierających wnioski i rekomendacje, Udział w projektach...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: WPP Media

Opis stanowiska: Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży na platformach marketplace i e-retail, Zarządzanie kampaniami reklamowymi z wykorzystaniem narzędzi takich jak Allegro Ads czy Amazon Ads, Optymalizacja działań marketingowych w oparciu o analizę danych, Przygotowywanie raportów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: WPP Media

Opis stanowiska: Tworzenie planów mediowych dopasowanych do celów biznesowych klienta, Koordynowanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych i tradycyjnych, Analizowanie efektywności działań i wdrażanie optymalizacji, Aktywna współpraca z klientami oraz zespołami wewnętrznymi, Wspieranie...