Praca: Specjalista ds. obsługi klienta i wdrożeń oprogramowania


Apilo to prężnie rozwijająca się firma z 20-letnim doświadczeniem w nowych technologiach. Jesteśmy zgranym zespołem specjalizującym się w tworzeniu nowoczesnych rozwiązań dla e-Commerce. W trakcie wieloletniej działalności firmy udało nam się z sukcesem stworzyć i wdrożyć liczne autorskie rozwiązania, które stały się odpowiedzią na wysokie wymagania nowoczesnych sprzedawców (b2b, b2c). 


Aktualnie w związku z dynamicznie rosnącą popularnością  – nowoczesnego systemu do zarządzania sprzedażą internetową Apilo - szukamy kreatywnych ludzi, którzy wzbogacą nasz zespół swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami.


Apilo Sp. z.o.o. to część Grupy Shoper S.A. - lidera rozwiązań e-commerce w Polsce.


Jeśli chcesz współtworzyć z nami platformę Apilo.com i wiesz, że będzie sprawiać Ci to niesamowitą satysfakcję to nie czekaj, bo my czekamy właśnie na Ciebie!

Czujesz się dobrze w środowisku IT i równocześnie lubisz kontakt z klientem? Ta oferta pracy jest dla Ciebie!


Właśnie szukamy osoby na stanowisko Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta do naszego rozwijającego się zespołu!



Jak będzie przebiegać rekrutacja?

  • Przeanalizujemy zebrane CV - skontaktujemy się z wybranymi kandydatami
  • Zorganizujemy spotkanie - rozmowa kwalifikacyjna w siedzibie firmy
  • Jeśli rekrutacja zakończy się pozytywnie (czego Ci życzymy!) to właśnie z Tobą podpiszemy umowę
Specjalista ds. obsługi klienta i wdrożeń oprogramowania
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Zakres obowiązków:

Czym będziesz zajmować się na co dzień w swojej pracy?

  • Obsługa komunikacji z klientem - chat, e-mail i telefon
  • Wspieranie klientów w zakresie konfiguracji i użytkowania systemu Apilo (wszystkiego Cię nauczymy!)
  • Rozpoznawanie potrzeb klienta
  • Testowanie nowych funkcji oprogramowania
  • Współpraca z resztą zespołu - w tym możliwość realnego udziału w tworzeniu innowacyjnego oprogramowania

Technologie i narzędzia. Z czego korzystamy?

  • Zarządzanie projektami – Asana, Google Workspace
  • Komunikacja – Slack, Google Meet
Wymagania:

Co jest dla nas ważne przy poszukiwaniu kandydatów?

  • Minimum 1 rok doświadczenia w pracy z klientem
  • Sprawne i szybkie wyszukiwanie informacji
  • Zdolność do analizy oraz interpretacji potrzeb klienta
  • Biegłość w obsłudze programów komputerowych
  • Znajomości pakietów biurowych (Microsoft Office, Dokumenty Google)
  • Język angielski B1

Jeśli posiadasz te umiejętności, a do tego potrafisz słuchać innych i z łatwością przychodzi Ci porozumiewanie się poprzez różne kanały komunikacji - czekamy na Twoją aplikację! Docenimy również talent do rozwiązywania problemów - jeśli to Twoja mocna cecha, koniecznie daj nam o tym znać.


Co jest dla nas dodatkowo mile widziane?

  • Znajomość rynku e-commerce i mechanizmów działania kanałów sprzedaży typu Allegro, eBay, Amazon
  • Podstawowa znajomość systemów ERP np. Subiekt
  • Doświadczenie w projektach wdrożeniowych systemów IT, a w szczególności systemów ERP
  • Zainteresowanie nowymi technologiami
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na pełny etat
  • Pakiet medyczny LuxMed
  • Dodatkowe ubezpieczenie w Allianz
  • Współpraca z liderem branży sklepów ecommerce Shoper
  • Dostęp do nowoczesnego sprzętu, oprogramowania oraz technologii
  • Możliwość ciągłego rozwoju w zakresie umiejętności miękkich i technicznych
  • Realny wpływ na rozwój oprogramowania
  • Uczestnictwo w pasjonujących warsztatach, konferencjach i spotkaniach (E-commerce, Amazon, Allegro)
  • Integracja z firmą oraz całą Grupą Shoper S.A. w ramach większych wydarzeń ogólnofirmowych
Jak będzie przebiegać rekrutacja?
  • Przeanalizujemy zebrane CV
  • Zorganizujemy spotkanie - rozmowa kwalifikacyjna (on-line lub w biurze, jak wolisz)
  • Jeśli rekrutacja zakończy się pozytywnie (czego Ci życzymy!) to podpiszemy z Tobą umowę
Administratorem danych osobowych jest: Apilo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Pawia 9, 31-154 Kraków, NIP: 9372715154. Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez: Apilo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Pawia 9, 31-154 Kraków, NIP: 9372715154 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.}
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Oferujemy stanowisko, na którym będziesz odpowiedzialny za bezpośrednią komunikację z klientami za pomocą telefonu, e-maila, czatu i mediów społecznościowych. Twoim zadaniem będzie informowanie o produktach i usługach, przetwarzanie zamówień oraz rozwiązywanie problemów klientów. Do...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Foundever

Praca Zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie I zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: AZONIK sp. z o.o.

Jako Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta w naszej firmie transportowej będziesz odpowiedzialny/a za zapewnienie wysokiego poziomu obsługi naszych klientów oraz wsparcie działań operacyjnych. Obowiązki: Komunikacja z klientami i rozwój relacji: Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of existing agreements and documents Issuing and substantively controlling invoices...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Pierwszy punkt kontaktu dla klientów w sprawie podróży. Doradztwo w zakresie lotów, produktów, serwisów online, metod płatności oraz programów lojalnościowych. Wsparcie w zakupie biletów lotniczych i obsługa różnych form płatności. Pomoc klientom w trudnościach podróżnych....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: STRABAG Infrastruktura Południe Sp. z o.o.

Zadania księgowanie faktur VAT w systemie Invoice4u kontrola pod względem formalno-prawnym i ilościowym dokumentów źródłowych będących podstawą do wystawiania faktur zakupowych i sprzedażowych rozliczenia i monitoring należności i zobowiązań sporządzanie analiz i raportów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: GRUPA PZU

Realizacja planów sprzedażowych w zakresie ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych oraz życiowych, podczas spotkań z Klientem poza Oddziałem Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów Możliwość...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: CRL Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Doradztwo i pomoc w realizacji usługi u klientów Utrzymywanie długotrwałych relacji z przedstawicielami naszych klientów na terenie Polski południowej Systematyczne wizyty u naszych klientów zgodnie z harmonogramem wyjazdów Przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń dot....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: ManpowerGroup

Zadania: Tworzenie systemu jakości w firmie Udział w automatyzacji procesów jakościowych Nadzór i tworzenie dokumentacji jakościowej Przeprowadzanie audytów jakości w podległych obszarach (proces produkcji, dokumentacja) Przeprowadzanie szkoleń jakościowych Rozwiązywanie problemów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Victor Energy Sp.zo.o.

Opis stanowiska: Poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Specjalisty/Specjalistki ds. Zasobów Ludzkich, która będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie personelem w naszej spółce działającej na rynku skandynawskim i innych rynkach europejskich. Szukamy osoby z inicjatywą,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Sunreef Venture S. A.

Opis stanowiska Kontrola przygotowanego mebla pod względem zgodności rysunku, użytych materiałów, jakości wykonania Weryfikowanie poprawności poszczególnych lakierowanych elementów pod względem poprawności opisów, wymiarów i użytych materiałów Prowadzenie dokumentacji mebli po...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: Stecol Corporation Sp. z o.o. Oddział w Polsce

Wymagania: Wykształcenie wyższe, 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku Znajomość zagadnień kadrowo-płacowych Biegła obsługa MS Office, Inicjatywa i samodzielność w działaniu i dobra organizacja pracy Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym Zakres...