Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji z językiem angielskim


MPP Cyfrowa Foto to jedna z największych drukarni w Europie, działająca w obszarze druku cyfrowego, poligrafii oraz introligatorstwa. Firma, której podstawą działania jest nowoczesny marketing internetowy i sprzedaż e-commerce, a sercem – dział IT. Swój model biznesowy opieramy o nowoczesne rozwiązania e-commerce, docierając kanałami B2B i B2C do partnerów krajowych i zagranicznych.

Innowacyjne pomysły, nietypowe rozwiązania i fascynacja najnowocześniejszymi technologiami pozwalają nam tworzyć oryginalne linie fotoproduktów i w nietuzinkowy sposób docierać do Klientów z całego świata. Jesteśmy właścicielem kilkunastu marek, w tym między innymi brandów nPhoto, Colorland, Artibo, Presejo.
 
Nasza firma dynamicznie się rozwija, dlatego poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół w obszarze obsługi klienta i rozpatrywania reklamacji. Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji będziesz kluczowym punktem kontaktu dla naszych klientów, pomagając im w rozwiązywaniu problemów i zapewniając profesjonalną obsługę na najwyższym poziomie.
 
Dołącz do nas, aplikuj już teraz!
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji z językiem angielskim
Miejsce pracy: Zaczernie, k. Rzeszowa
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
  • elektroniczna (mailowa i telefoniczna) obsługa klienta zamawiającego m.in. fotoksiążki, fotokalendarze, fotoobrazy, odbitki;
  • udzielanie informacji na temat produktów oraz sposobu składania zamówień;
  • udzielanie informacji dotyczącej obsługi programów i rozwiązywanie problemów technicznych;
  • wsparcie w procesie przyjmowania i obsługi zgłoszeń reklamacyjnych
  • skuteczne rozwiązywanie problemów klienta.
OSZUKIWANE KOMPETENCJE
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2+/C1)
  • doświadczenie z zakresu kontaktu z klientem;
  • umiejętności komunikacyjne, łatwość nawiązywania kontaktu z klientem;
  • wielozadaniowość i podzielność uwagi;
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera;
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office;
  • umiejętność pracy w grupie;
  • rzetelność, terminowość, punktualność, zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
OFERUJEMY
  • zespół, który zawsze Ci pomoże;
  • szkolenia wprowadzające;
  • otwartą komunikację na linii pracownik – przełożony;
  • pracę w kilkunastoosobowym zespole;
  • realny wpływ na rozwój działu i przejrzysty zakres zadań;
  • praca w nowoczesnym biurze w Zaczerniu k. Rzeszowa z komfortowymi warunkami, dogodną lokalizacją i dużym parkingiem dla pracowników;
  • benefity - dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego, opieki medycznej, karta Multisport, zniżki pracownicze na nasze produkty.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Foundever

Dlaczego warto aplikować na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta? Work-life balance: Praca w godzinach 8:00-17:00, od poniedziałku do piątku, z wolnymi weekendami! Wygoda pracy: Dla pracowników osiągających najlepsze wyniki istnieje możliwość pracy w trybie hybrydowym! Kariera w...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku

- aktywne pozyskiwanie nowych partnerów handlowych,- budowanie pozytywnych relacji z klientem,- przygotowywanie ofert i zamówień,- doradztwo i wsparcie klienta na każdym etapie realizacji zamówieniapodróże służbowe do Niemiec Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product issues. Determining if a customer can resolve the issue without requiring a technician visit. Preparing reports that describe...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Inter Europol S.A.

Specjalista ds. Obsługi Klienta (miejsce pracy: Marki) (praca na zastępstwo) Główne zadania: Przyjmowanie zamówień od klientów, kierowców oraz przedstawicieli handlowych (telefonicznie, mailowo), Analiza zamówień po kątem minimum logistycznego oraz dostępności asortymentu, Uzgadnianie...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa konsumentów sektora energetycznego przez telefon i e-mail, w tym kwestie jak odczyt liczników, zmiana taryf, rozliczenia i warunki usług. Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2+. Komunikatywność, zdolność do szybkiego podejmowania decyzji, biegłość w obsłudze komputera....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: 2G4 Telekomunikacja Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Współpraca z Klientem Biznesowym w segmencie MSS Analiza potrzeb oraz przygotowywanie ofert Sprzedaż usług: telefonii komórkowej, Światłowodu i ICT Obsługa klienta w procesie posprzedażowym Wymagania: Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów Orientacja...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: 2G4 Telekomunikacja Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Współpraca z Klientem Biznesowym w segmencie MSS Analiza potrzeb oraz przygotowywanie ofert Sprzedaż usług: telefonii komórkowej, Światłowodu i ICT Obsługa klienta w procesie posprzedażowym Wymagania: Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów Orientacja...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja:
Pracodawca: OTTO Special Staffing

Zakres obowiązków Twoim głównym zadaniem jako technika ds. jakości będzie upewnienie się, że produkty firmy są najwyższej jakości. Będziesz odpowiedzialny za sprawdzanie, testowanie i rozwiązywanie problemów z systemami serwerowymi i komponentami, aby upewnić się, że spełniają...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Villaro

Do Twoich obowiązków należeć będzie: Kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych Zarządzanie podległym personelem Zapewnienie jak najlepszego i kompleksowego poziomu obsługi klienta zgodnie ze standardem Dbałość o porządek i standardy...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Villaro

Do Twoich obowiązków należeć będzie: Kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych Zarządzanie podległym personelem Zapewnienie jak najlepszego i kompleksowego poziomu obsługi klienta zgodnie ze standardem Dbałość o porządek i standardy...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Villaro

Do Twoich obowiązków należeć będzie: Kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych Zarządzanie podległym personelem Zapewnienie jak najlepszego i kompleksowego poziomu obsługi klienta zgodnie ze standardem Dbałość o porządek i standardy...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Villaro

Do Twoich obowiązków należeć będzie: Kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych Zarządzanie podległym personelem Zapewnienie jak najlepszego i kompleksowego poziomu obsługi klienta zgodnie ze standardem Dbałość o porządek i standardy...