Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta / Customer Service Specialist


Firma GENPOWER specjalizuje się w produkcji i sprzedaży agregatów prądotwórczych. Naszym klientom oferujemy profesjonalną obsługę w zakresie doboru, projektowania oraz serwisu agregatów prądotwórczych. Zapewniamy serwis zarówno gwarancyjny i pogwarancyjny naszych produktów. Genpower jest także autoryzowanym dealerem koncernu Cummins Inc.

Specjalista ds. Obsługi Klienta / Customer Service Specialist
Miejsce pracy: Buszewo
Twoje obowiązki: 

 

Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta, będziesz brać czynny udział w koordynowaniu zadań w średnich i dużych projektach realizowanych dla naszych Klientów Indywidualnych i Kluczowych, przyczyniając się do ich bezproblemowej realizacji i dostarczając wymierne korzyści dla Organizacji. 

 

Główne obowiązki:  
  • Pomoc w skutecznym inicjowaniu, planowaniu, realizacji i dostarczaniu średnich i dużych projektów.
  • Koordynowanie i zapewnianie realizacji projektu w ramach ustalonego zakresu, harmonogramu, zasobów i wymagań jakościowych.  
  • Koordynowanie prac związanych z przygotowywaniem materiałów i opracowywaniem dokumentacji technicznej w ramach projektu.
  • Nadzór nad procesem oraz walidacja w oparciu o wytyczne Klienta.  
  • Współpraca z Klientem w celu zdefiniowania zarządzania projektem, celów, zakresu i zadań.
  • Definiowanie i organizowanie pracy nad projektem, wymaganych dokumentów i wyników w celu walidacji i zgodności, w tym rytmu spotkań, kart wyników, raportów itp.  
  • Identyfikowanie i zarządzanie ryzykiem, problemami, założeniami i zależnościami projektu.  
  • Planowanie i wsparcie działów odpowiedzialnych za dostarczanie raportów i komunikatów o stanie projektu.  
  • Monitorowanie łańcuchów dostaw w ramach projektu. Wsparcie mniej doświadczonych kierowników poszczególnych komórek organizacyjnych i członków zespołów w zakresie najlepszych praktyk zarządzania projektami. 
Nasze wymagania: 
  • Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lat formalnego doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Udowodnione doświadczenie w prowadzeniu / koordynowaniu średnich i dużych projektów od rozpoczęcia do zamknięcia, szczególnie w relacji z Klientem, łańcuchu dostaw, koordynowaniu realizacji planów produkcyjnych.  
  • Język angielski - min. B2
  • Zrozumienie metodologii zarządzania projektami i procesów.  
  • Praktyczna znajomość najlepszych praktyk zarządzania zmianami organizacyjnymi.
  • Wykazanie się skutecznymi umiejętnościami komunikacji, prezentacji i wywierania wpływu.  
  • Umiejętności planowania strategicznego i zarządzania ryzykiem.
  • Zrozumienie współzależności między technologią, operacjami i potrzebami biznesowymi.
  • Udowodniona zdolność do interakcji ze wszystkimi szczeblami w organizacji w oparciu o najlepsze praktyki.   
  • Doświadczenie w korzystaniu z narzędzi i oprogramowania do zarządzania projektami (np. Microsoft Project, Office 365) 
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od dotychczas zdobytego doświadczenia.
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Pracę od poniedziałku do piątku.
  • Wsparcie doświadczonych współpracowników.
  • Dofinansowanie do Karty Multisport.
  • Pakiet medyczny.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Opracowywanie i weryfikacja specyfikacji oraz wymagań dotyczących umów z obecnymi i potencjalnymi klientami. Aktualizacja i kontrola istniejących umów oraz dokumentów. Nadzór nad procesem fakturowania oraz terminowością wpływów ze sprzedaży. Stała współpraca z przedstawicielami...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Armatis Polska

Wymagania: Znajomość języka włoskiego na poziomie B2 – umożliwiająca swobodną komunikację w codziennej pracy. Gotowość do nauki i rozwoju – doświadczenie w obsłudze klienta nie jest wymagane, wszystkiego Cię nauczymy! Zorientowanie na potrzeby klienta – naturalna chęć pomagania...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Armatis Polska

Wymagania: Znajomość języka włoskiego na poziomie B2 – umożliwiająca swobodną komunikację w codziennej pracy. Gotowość do nauki i rozwoju – doświadczenie w obsłudze klienta nie jest wymagane, wszystkiego Cię nauczymy! Zorientowanie na potrzeby klienta – naturalna chęć pomagania...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Armatis Polska

Wymagania: Znajomość języka włoskiego na poziomie B2 – umożliwiająca swobodną komunikację w codziennej pracy. Gotowość do nauki i rozwoju – doświadczenie w obsłudze klienta nie jest wymagane, wszystkiego Cię nauczymy! Zorientowanie na potrzeby klienta – naturalna chęć pomagania...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: RECRU.TO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Zakres obowiązków: Realizacja planów sprzedażowych. Badanie potrzeb klientów i dostosowywanie ofert do ich wymagań. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami. Prowadzenie negocjacji handlowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Obsługa posprzedażowa. Wymagania:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Aon

What the day will look like Promptly reviews and acts with urgency in establishing initial and subsequent contact with all parties and key stakeholders. Providing quality customer service and ensure file quality, timely coverage analysis and communication with insured based on application of policy...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: CERTA TRZEMESZNO SP. Z O.O.

Zakres obowiązków: Tworzenie szczegółowych ofert i kosztorysów, które staną się podstawą naszych przyszłych inwestycji, Prowadzenie bazy zamówień i jej ciągła aktualizacja, monitorowanie zmian w zamówieniach, przygotowywanie ofert przetargowych,, analiza dokumentacji przetargowej,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa połączeń przychodzących Aktywna sprzedaż usług klienta Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów Wprowadzanie danych do systemu Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym (min. C1) Szeroko rozwinięte umiejętności sprzedażowe Otwartość w relacjach...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Knowledge of Portuguese (C1) and English (B2) Availability to work in the office in Lublin (Czechów district) Skills...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Knowledge of French (C1) and English (B2) Availability to work in the office in Lublin (Czechów district) Skills in...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: CERTA TRZEMESZNO SP. Z O.O.

Zakres obowiązków: Zarządzanie realizacją umów budowlanych zgodnie z harmonogramem i budżetem, Prowadzenie, nadzorowanie i koordynacja robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną i zasadami BHP, Analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Opracowywanie i weryfikacja specyfikacji oraz wymagań dotyczących umów z obecnymi i potencjalnymi klientami. Aktualizacja i kontrola istniejących umów oraz dokumentów. Nadzór nad procesem fakturowania oraz terminowością wpływów ze sprzedaży. Stała współpraca z przedstawicielami...