Praca: Specjalista ds. obsługi klienta Back Office z językiem polskim i angielskim


Specjalista ds. obsługi klienta Back Office z językiem polskim i angielskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości.
  • Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy.
  • Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o poufność danych.
  • Komunikowanie się z klientami w sposób profesjonalny i zrozumiały, tak by znaleźć jak najlepsze rozwiązanie.
  • Korzystanie na co dzień z wewnętrznych narzędzi, rejestrując w nich niezbędne informacje.
Wymagania:
  • Znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie, który pozwala na swobodną komunikację (B2-C1).
  • Umiejętność tłumaczenia nawet trudniejszych spraw w przystępny sposób.
  • Zdolność do logicznego myślenia i rozwiązywania problemów.
  • Cierpliwość i empatia w kontakcie z klientami.
  • Szybkie pisanie (około 150 znaków na minutę) oraz swoboda w obsłudze komputera.
  • Dyspozycyjność do pracy na pełen etat.
Oferujemy:
  • Umowa o pracę.
  • Ciekawe szkolenia.
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka LuxMed, MyBenefit z budżetem miesięcznym, ubezpieczenie na życie, MultiSport, owoce w środy i Dni Pizzy!
  • Program Rozwoju Talentów: jasne ścieżki kariery i awanse.
  • Akademia CNX z programem mentoringowym.
  • Uniwersytet CNX: nielimitowany dostęp do szkoleń online.
  • Program poleceń: bonus za polecenie znajomego do 4000 PLN.
  • Wspaniała kultura pracy: celebrujemy różnorodność i organizujemy wiele wydarzeń integracyjnych!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Vetlab Sp. z o.o.

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, pomagając im w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa klienta niemieckojęzycznego mailowo, z niskim wolumenem telefonicznym Rozwiązywanie problemów na podstawie analizy rozmów i dedykowanych narzędzi Przetwarzanie zwrotów ręcznych i obsługa skarg RODO Utrzymanie profesjonalnej, empatycznej komunikacji skoncentrowanej na rozwiązaniu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Foundever

ONSITE WORK – GDAŃSK | Relocation Included Your responsibilities will include: Providing customer service via phone and email in line with the highest quality standards Aiming to meet customer satisfaction KPIs set by your manager Showing empathy and understanding toward the customer to offer...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: ManpowerGroup

Zadania: Zapewnienie jakości procesów wewnętrznych Zarządzanie powierzchnią podłogi przeskoku i zapewnienie funkcjonalności w zakresie organizacji i kwalifikacji wewnętrzny raport rozwiązywania problemów (IPSR) Planowanie, wykonanie i ocena sortowania (wewnętrznego i zewnętrznego)...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Timac Agro Polska Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków Codzienne wizyty oraz utrzymywanie kontaktu z aktualnymi oraz potencjalnymi klientami; Monitorowanie, nadzór oraz doradztwo u producentów upraw szklarniowych; Prowadzenie rozmów handlowych oraz dostarczanie informacji o oferowanych produktach; Śledzenie zmian i nowych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Polskie Koleje Państwowe S.A.

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Nadzór i koordynacja pracy Zespołu Projektowego Poznań, zapewniające optymalizację i skuteczną realizację prowadzonych projektów inwestycyjnych, Monitorowanie wykonania planów rzeczowo-finansowych związanych z zadaniami...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: JTI GBS Poland sp. z o.o.

The Employee Lifecycle Specialist is responsible for ensuring high-quality and efficient delivery of HR administrative services throughout the employee lifecycle. The role supports multiple markets and focuses on processing employee changes, maintaining accurate HR records in SAP and related...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami rejestrowanie towarów i transakcji, przyjmowanie płatności (gotówkowe, bezgotówkowe, zaliczki na zamówienia etc.) oraz wystawianie dokumentów fiskalnych (paragony, faktury, noty...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Kompleksowe prowadzenie dokumentacji pracowniczej – od zatrudnienia po rozwiązanie umowy. Sporządzanie raportów kadrowo-płacowych oraz zaświadczeń o wynagrodzeniach. Rozliczanie umów cywilnoprawnych i czasu pracy. Przygotowywanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT oraz sprawozdań GUS....