Praca: Specjalista ds. nieruchomości i administracji


Ogłoszenie numer: 9705991, z dnia 2025-04-17

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. nieruchomości i administracji

Miejsce pracy: Wrocław

 

Opis stanowiska

  • Udział w postępowaniach dotyczących najmu, sprzedaży i najmu ruchomości oraz nieruchomości
  • Rozliczanie podatku od nieruchomości i pokrewnych
  • Obsługa umów w ramach Pionu Dyrektora Administracyjnego
  • Dekretowanie, wystawianie faktur i ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w systemie księgowym
  • Redagowanie pism, przygotowywanie sprawozdań, zestawień, raportów i prezentacji na potrzeby Dyrektora
  • Udział w postępowaniach dotyczących służebności przesyłu na rzecz Uczelni
  • Opracowywanie raportów i informacji dla władz Uczelni oraz instytucji zewnętrznych
  • Przygotowywanie dokumentacji oraz projektowanie procedur, regulaminów i unormowań dla działu administracji

Wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie; preferowane wykształcenie wyższe
  • Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe, mile widziane na podobnym stanowisku
  • Znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego, zamówień publicznych, prawa cywilnego oraz gospodarki nieruchomościami
  • Biegła obsługa MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, komunikatywność i umiejętność współpracy
  • Samodzielność, zaangażowanie oraz wysoka kultura osobista
  • Mile widziane: umiejętność samodzielnego proponowania rozwiązań, praca pod presją czasu i doświadczenie w systemie TETA

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia + dodatek stażowy)
  • Pakiet benefitów (13. pensja, dofinansowanie do wypoczynku, ubezpieczenie grupowe)
  • Przestrzeganie zasad work-life balance (praca w stałych godzinach)
  • Możliwość rozwoju zawodowego – kursy, szkolenia, konferencje
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-04-27
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Rozliczenia zasobów lokalnych i kontakt z najemcami. Obsługa zgłoszeń w Systemie Zamówień Administracyjnych. Przygotowywanie zapotrzebowań na dostawy/usługi/materiały. Nadzór nad realizacją umów. Udział w pracach komisji przetargowych. Realizacja zakupów gotówkowych i...

Dodane: 2025-04-25
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.

(Pion Administracyjno-Techniczny/ Dział Obsługi Administracyjnej/ Wydział ds. Administracyjnych i Budynków Administracyjnych) Naszym Pracownikom oferujemy: zatrudnienie w ramach umowy o pracę pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji atrakcyjne premie wynikające z...

Dodane: 2025-04-03
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Polskie Koleje Państwowe S.A.

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Bieżące organizowanie i koordynowanie pracy Wydziału z obszaru działania Oddziału w Krakowie (woj. małopolskie, podkarpackie, świętokrzyskie i lubelskie), w tym nadzór i kontrola nad prawidłowym i terminowym prowadzeniem i...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie S.A.

Zakres obowiązków: obsługa klientów firmy (telefoniczna, mailowa) obsługa korespondencji przygotowanie kalkulacji produktowych i ofert fakturowanie współpraca z działem technicznym i produkcyjnym wsparcie i współpraca z przedstawicielami handlowymi firmy praca w systemie ERP oraz CRM...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: widziszwszystko sp. z.o.o

Zakres obowiązków: Poszukujemy osoby, która lubi wyzwania i będzie aktywnie dążyć do realizacji i przekraczania celów sprzedażowych. Twoja praca będzie polegać na aktywnym pozyskiwaniu nowych klientów i budowaniu własnej bazy kontaktów. W tym celu będziesz sporządzać oferty,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Obsługa i kontrola dokumentów transportowych, Kontakt z partnerami biznesowymi w sprawach dostaw i zwrotów, Bieżąca współpraca z działami operacyjnymi i klientami, Tworzenie zestawień i raportów, Współudział w optymalizacji procesów. Gotowości do pracy w trybie zmianowym, Dobrej...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Śląski Oddział Wojewódzki NFZ

GŁÓWNE ZADANIA obsługa merytoryczna i monitorowanie realizacji umów w zakresie właściwości Działu, analiza danych pozyskanych z systemu informatycznego w zakresie sprawozdanych świadczeń i procedur sporządzanie sprawozdań i analiz wg właściwości Działu przygotowywanie i aktualizacja...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Hangsen Sp. z o. o.

Twój zakres obowiązków: Aktywne wsparcie zespołu finansowego w codziennej pracy Weryfikacja, pomoc w wystawianiu oraz księgowanie faktur (moduł AP/AR) Wprowadzanie danych do systemu księgowego (moduł GL) Kontrola obiegu dokumentów i dbałość o ich prawidłowy przebieg Sprawdzanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: SOLGEN sp. z o.o.

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: pozyskiwanie klientów indywidualnych i biznesowych, przygotowywanie ofert i kalkulacji dla klienta docelowego, prowadzenie negocjacji handlowych oraz zawieranie umów, obsługa otrzymanych leadów, wykonywanie audytów technicznych w terenie, doradztwo...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: SOLGEN sp. z o.o.

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: pozyskiwanie klientów indywidualnych i biznesowych, przygotowywanie ofert i kalkulacji dla klienta docelowego, prowadzenie negocjacji handlowych oraz zawieranie umów, obsługa otrzymanych leadów, wykonywanie audytów technicznych w terenie, doradztwo...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Brunata ZENNER Sp. z.o.o.

Twój zakres obowiązków: sporządzanie rozliczeń kosztów zużycia ciepła i wody wprowadzanie danych do systemu kontrola poprawności i kompletności wprowadzanych danych analiza kosztów zużycia ciepła i wody prowadzenie korespondencji oraz kontakt telefoniczny w j. duńskim Nasze wymagania:...