Praca: Specjalista ds. Marketingu online


Specjalista ds. Marketingu online
Miejsce pracy: Piaseczno, ul. Puławska 46
  • Piaseczno,
    ul. Puławska 46
Twoje zadania:
  • Planowanie, realizacja i bieżąca optymalizacja kampanii digital: Google Ads, YouTube, Display, Performance Max, afiliacja,
  • Monitorowanie wyników i analiza skuteczności kampanii z wykorzystaniem narzędzi analitycznych,
  • Przygotowywanie raportów oraz formułowanie wniosków i rekomendacji optymalizacyjnych,
  • Tworzenie zwięzłych, angażujących komunikatów reklamowych dopasowanych do kanału i grupy docelowej,
  • Ścisła współpraca z partnerami zewnętrznymi (agencje, platformy afiliacyjne, dostawcy),
  • Koordynacja działań z zespołem contentowym w zakresie optymalizacji treści i wsparcia działań SEO,
  • Testowanie nowych formatów, kanałów i rozwiązań w kampaniach digital,
  • Efektywna organizacja własnej pracy oraz współpraca w ramach zespołu.
Twoje doświadczenie i umiejętności:
  • Minimum 2 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii digital nastawionych na efektywność (performance),
  • Praktyczna znajomość narzędzi: Google Ads, Google Analytics 4, Google Tag Manager, Looker Studio,
  • Umiejętność samodzielnego planowania działań w oparciu o KPI (konwersje, ROAS, CPC, CPA),
  • Doświadczenie w analizie danych i podejmowaniu decyzji na ich podstawie,
  • Podstawowa znajomość SEO i rozumienie zasad optymalizacji treści na stronie,
  • Lekkie pióro i łatwość w tworzeniu komunikatów reklamowych,
  • Umiejętność pracy zespołowej, komunikatywność i dobra organizacja pracy,
  • Otwartość na nowości i gotowość do testowania innowacyjnych rozwiązań marketingowych,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, 
  • Mile widziane: Osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Twój pakiet korzyści:
  • Praca w ambitnym  zespole, pełnym pasji i pozytywnej atmosfery,
  • Możliwość pogłębienia wiedzy, zdobycia cennego doświadczenia,
  • Rozwój kompetencji społecznych oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, dostęp do platformy e-learningowej),
  • Uczestnictwo w wielu ciekawych projektach,
  • Prezent powitalny na dobry początek,
  • 7% rabatu na zakupy w Auchan i 10% rabatu na produkty marki własnej na kartę Skarbonka,
  • Pakiet opieki medycznej (Allianz) z szerokim zakresem specjalistów (w tym psychologa) oraz  refundacją kosztów leczenia stomatologicznego,
  • Grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz),
  • Dofinansowanie do wypoczynku, kartę przedpłaconą, dofinansowanie karty MultiSport, dofinansowanie posiłków - obiad od 6,5 zł, pożyczki na preferencyjnych warunkach, zapomogi w trudnych sytuacjach losowych,
  • Program Poleceń Pracowniczych - polecając znajomego do pracy w Auchan możesz otrzymać 1400 PLN brutto,
  • Akcjonariat Pracowniczy,
  • Wolontariat w godzinach pracy,
  • Parking dla pracowników,
  • Brak dress codu,
  • Narzędzia pracy: laptop, telefon,
  • Praca w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR)​.

W naszej firmie wszyscy pracownicy sa Traftowani równo i bez względu na różnice płci, wieku, rasy, sprawności, narodowości, przekonań politycznych lub pochodzenia etnicznego.


W Auchan:

  • Czujemy się przyjaciółmi
    • Tysiące wyjątkowych relacji, z których jesteśmy dumni. Przyjaźnie, które trwają lata i te, które tworzą się aktualnie.
  • Czujemy wzajemną Troske
    • Poczucie bezpieczeństwa - nasi pracownicy zostają z nami na lata i mają stabilne i wartościowe warunki zatrudnienia.
  • Czujemy siłę naszych Możliwości
    • Nieograniczone możliwości rozwoju i budowania kariery na własnych zasadach z naszym pełnym wsparciem.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Skorzystaj z naszej strony kariera Sprawdzisz tam między innymi jak wygląda proces rekrutacji.

APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-07-26
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: ARCHIBALD sp. z o.o.

Opis stanowiska: Planowanie i realizacja strategii marketingowej, Projektowanie i realizacja kampanii reklamowych w Google Ads, Meta Ads, Analiza efektywności kampanii i działań konkurencyjnych, Zarządzanie treścią na stronie Archibald.pl, jej aktualizacja i optymalizacja, Organizacja...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Cleaner Sp. z o.o.

Twoje zadania: Nadzór nad przebiegiem usług FM na powierzonych obiektach, Współpraca z zespołami technicznymi i serwisowymi, Budowanie trwałych relacji z klientami, Przeprowadzanie audytów jakości usług, Prowadzenie niezbędnej dokumentacji i kontakt z innymi działami. Nasze oczekiwania:...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Cleaner Sp. z o.o.

Twoje zadania: Nadzór nad przebiegiem usług FM na powierzonych obiektach, Współpraca z zespołami technicznymi i serwisowymi, Budowanie trwałych relacji z klientami, Przeprowadzanie audytów jakości usług, Prowadzenie niezbędnej dokumentacji i kontakt z innymi działami. Nasze oczekiwania:...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: EUROPEJSKIE CENTRUM ZDROWIA OTWOCK Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków: dekretacja i księgowanie w systemie finansowo-księgowym dokumentów źródłowych; weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym; rozliczanie należności i zobowiązań – potwierdzenia sald rozrachunków; współpraca z zespołem...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Medicover Stomatologia

Dołącz do nas jeśli: znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację, masz minimum 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta, posiadasz umiejętności sprzedażowe , dobrze znasz pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook) w celu prowadzenia dokumentacji oraz...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Sheraton Grand Warsaw

OPIS Sheraton Grand Warsaw poszukuje kandydatów na stanowisko Kierownik zmiany ds. Satysfakcji Gości Guest Experience Supervisor , tj. osoby, która podczas nocnej zmiany będzie odpowiedzialna za zapewnienie najwyższej jakości obsługi gości hotelowych, bezpośrednie koordynowanie pracy...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Nordtech Consulting Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków Nawiązywanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji z pracownikami i klientami. Zarządzanie elektronicznym obiegiem dokumentów i archiwum dokumentów. obsługa logistyczna personelu. Tworzenie i nadzorowanie budżetu projektów zagranicznych. Utrzymywanie relacji z...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Timac Agro Polska Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków Codzienne wizyty oraz utrzymywanie kontaktu z aktualnymi oraz potencjalnymi klientami; Monitorowanie, nadzór oraz doradztwo u producentów upraw szklarniowych; Prowadzenie rozmów handlowych oraz dostarczanie informacji o oferowanych produktach; Śledzenie zmian i nowych...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Politechnika Wrocławska

Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna między innymi za utrzymanie w sprawności infrastruktury Wydziału, znajdujących się w salach wykładowych oraz laboratoriach dydaktycznych. Zakres obowiązków: Współpraca przy opracowywaniu wniosków inwestycyjnych...