Praca: Specjalista ds. marketingu i mediów cyfrowych


ADN Akademia - Jesteśmy jedną z największych firm szkoleniowych w Polsce. Nasz zespół tworzą doświadczeni menedżerowie najbardziej uznanych firm szkoleniowych i doradczych  działających na polskim oraz międzynarodowym rynku.

 

Od blisko 18 lat dostarczamy praktyczną wiedzę, oferując szerokie spektrum szkoleń, kursów i studiów w zakresie podatków, rachunkowości, finansów, prawa, a także praktyczne warsztaty z obszarów zarządzania strategicznego czy rozwoju wszelkich kompetencji biznesowych, zawodowych, osobistych i informatycznych.

 

Inspirujemy do zmian i jesteśmy postrzegani, jako dogodny partner przedsiębiorstw w podnoszeniu ich konkurencyjności i efektywności. Podstawą wszystkich naszych projektów jest profesjonalne badanie potrzeb przedsiębiorstwa i przyszłych uczestników oraz nacisk na praktyczną przydatność prezentowanych rozwiązań. Dzięki temu nasze warsztaty są postrzegane, jako użyteczne i cenne źródło wiedzy. Dają temu wyraz dotychczasowi Klienci, którzy chętnie powracają na nasze zajęcia bez względu na formułę: szkoleń zamkniętych, otwartych, konferencji czy warsztatów.

Specjalista ds. marketingu i mediów cyfrowych
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
  • tworzenie treści i materiałów promocyjnych dla komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,
  • przygotowywanie grafik i mailingów zgodnie z wytycznymi,
  • aktualizacja i optymalizacja treści na stronie internetowej oraz kanałach social media,
  • współtworzenie strategii rozwoju produktów online,
  • wdrażanie nowych rozwiązań reklamowych odpowiadających trendom rynkowym.
Wymagania:
  • doświadczenie w działaniach marketingowych,
  • kreatywne podejście i inicjatywa w realizacji zadań,
  • znajomość obsługi social media i podstaw projektowania graficznego,
  • znajomość narzędzi Canva i CapCut,
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • umiejętność współpracy w zespole i komunikatywność,
  • mile widziana znajomość Adobe Photoshop.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia i praktyczne projekty,
  • udział w innowacyjnych projektach marketingowych,
  • przyjazną atmosferę w dynamicznej firmie szkoleniowej.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Apator Rector Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków: Współtworzenie i realizowanie strategii marketingowej oraz inicjowanie działań marketingowych dla klientów B2B. Wspieranie realizacji celów sprzedażowych poprzez działania marketingowe mające na celu zwiększenie liczby zapytań ofertowych. Płynność zbierania...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: AMIGO-HURT Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Przygotowywanie treści reklamowych, newsletterów oraz materiałów promocyjnych; Wsparcie w planowaniu i wdrażaniu strategii promocji marki oraz nowych produktów; Analiza skuteczności działań marketingowych oraz przygotowywanie raportów; Przygotowywanie materiałów...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: AMIGO-HURT Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Przygotowywanie treści promocyjnych i materiałów reklamowych Pomoc w realizacji strategii marketingowej oraz kampanii produktowych Monitorowanie i raportowanie wyników działań marketingowych Tworzenie prostych grafik wspierających działania promocyjne Współpraca z...

Dodane: 2025-11-19
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Policach

Identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktu i docelowego rynku produktu, organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży, opracowywanie propozycji i realizacji strategii i planów marketingowych, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Czan Sp z o.o.

Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klientów zainteresowanych zakupem mieszkań oraz wynajmem lokali usługowych Nawiązywanie i budowanie długofalowych relacji z klientami Kompleksowe prowadzenie klienta przez proces sprzedaży – od pierwszego kontaktu po finalizację transakcji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: WPP Media

Jak będzie wyglądała Twoja praca? Jako PROGRAMMATIC SPECIALIST będziesz współtworzyć Activation Team, który rozłożone wcześniej (przez inne zespoły) touchpointy i przyporządkowane im cele mediowe, finalizuje. Na co dzień będziesz m.in.: współtworzyć i realizować strategie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Urban Land Institute

POSITION SUMMARY To strengthen our team, we are looking for a Junior Program Coordinator (f/m/d) who is eager to support our projects, grow with us, and actively contribute to our mission. The Junior Program Coordinator will provide essential support to our portfolio of programs and events across...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Internel sp. z o.o.

Finanse & Administracja: Wystawianie faktur, monitorowanie płatności i zarządzanie fakturami kosztowymi. Współpraca z zewnętrzną księgowością i terminowe realizowanie płatności. Przygotowywanie miesięcznych raportów dla inwestorów. Inicjowanie usprawnień i oszczędności kosztów....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Holcim Polska S.A

Zadania, które na Ciebie czekają: Prowadzenie i koordynacja projektów z obszaru change managemen​t, cyfryzacji oraz transformacji procesów. Wsparcie zespołów wdrażających rozwiązania cyfrowe oraz nadzór nad harmonogramem, postępem i ryzykami projektów. Mapowanie i analiza procesów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Holcim Polska S.A

Zadania, które na Ciebie czekają: Prowadzenie i koordynacja projektów z obszaru change managemen​t, cyfryzacji oraz transformacji procesów. Wsparcie zespołów wdrażających rozwiązania cyfrowe oraz nadzór nad harmonogramem, postępem i ryzykami projektów. Mapowanie i analiza procesów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Holcim Polska S.A

Zadania, które na Ciebie czekają: Prowadzenie i koordynacja projektów z obszaru change managemen​t, cyfryzacji oraz transformacji procesów. Wsparcie zespołów wdrażających rozwiązania cyfrowe oraz nadzór nad harmonogramem, postępem i ryzykami projektów. Mapowanie i analiza procesów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: FAINA LIFESTYLE Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków: Samodzielne prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej oraz kompleksowa obsługa pracowników z różnych obszarów, Tworzenie dokumentacji pracowniczej (sporządzanie umów o pracę, aneksów, umów o odpowiedzialności finansowej, świadectw pracy, przygotowywanie...