Praca: Specjalista ds. księgowości


AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego „KWATERA” Sp. z o.o.
Obecnie poszukuje pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. księgowości
Miejsce pracy: zachodniopomorskie / Mirosławiec Górny
Opis stanowiska
  • Kompleksowa ewidencja rozliczeń wspólnot mieszkaniowych.
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych.
  • Prowadzenie kartotek właścicieli.
  • Rozliczenia VAT i CIT.
  • Wprowadzanie przelewów do bankowości elektronicznej.
  • Uzgadnianie i wyjaśnianie sald kont analitycznych i syntetycznych.
  • Rozliczanie mediów indywidualnych oraz obsługa liczników.
  • Naliczanie i rozliczanie zaliczek oraz funduszy remontowych.
  • Ewidencja dokumentów księgowych.
Wymagania
  • Wykształcenie kierunkowe.
  • Min. 3 lata doświadczenia w obszarze finansowo-księgowym.
  • Praktyczna wiedza z zakresu obsługi finansowej wspólnot mieszkaniowych.
  • Znajomość zasad ewidencji księgowej wspólnot.
  • Mile widziana znajomość programu Mieszczanin.
  • MS Office w stopniu samodzielnym (Word, Excel, Outlook).
  • Dobra organizacja i zaangażowanie.
Oferujemy
  • Umowa o pracę.
  • Narzędzia niezbędne do pracy.
  • Finansowanie szkoleń zawodowych.
  • Prywatna opieka medyczna (plus opcja dla rodziny).
  • Dofinansowanie kart sportowych (z opcją dla rodziny).
  • Ubezpieczenie grupowe.
  • Dofinansowania z funduszu socjalnego.
Osoby spełniające wymagania zapraszamy do przesyłania CV i listu motywacyjnego (wymagane dokumenty aplikacyjne w formacie pdf.) za pomocą przycisku aplikowania.

Dziękujemy wszystkim Kandydatom za zainteresowanie naszą ofertą i przesłanie aplikacji. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zgoda jest konieczna do rozpatrzenia aplikacji w ramach prowadzonej procedury rekrutacyjnej: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z prowadzoną rekrutacją na stanowisko: Specjalista ds. księgowości, zachodniopomorskie / Mirosławiec Górny ”.

Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane również dla potrzeb przyszłych rekrutacji w AMW TBS „KWATER” Sp. z o.o., jednakże jedynie w przypadku, gdy wyrazi Pan/Pani na to odrębną zgodę, która umieszczona zostanie w dokumentach aplikacyjnych, o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z przyszłymi rekrutacjami.”

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 10.05.2018 r. (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000 ze zm.) informujemy, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-294), ul. Zielone Zacisze 11B.
  2. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem ochrony danych pod adresem mailowym iod@amwkwatera.pl lub na adres siedziby administratora.
  3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu kontaktu z Panią/Panem przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. w związku z prowadzoną rekrutacją (w zależności od tego, na co wyrażona została zgoda – na potrzeby bieżącej rekrutacji oraz/lub rekrutacji przyszłych). Podstawę przetwarzania stanowi dobrowolna – jednak niezbędna do udziału w procesie rekrutacji – zgoda na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz obowiązek prawny ciążący na administratorze (art. 6 ust.1 lit. c RODO).
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być upoważnione organy publiczne i inne podmioty uprawnione do ich otrzymania na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Ponadto Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, m.in. dostawcom usług IT, podmiotom świadczącym usługi rekrutacyjne – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora.
  5. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez 6 miesięcy od czasu zakończenia aktualnego procesu rekrutacji, a w razie wyrażenia zgody na udział w dalszych rekrutacjach – przez 12 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji. W razie uzasadnionej informacji o możliwości wystąpienia roszczeń, dane osobowe będą także przechowywane do upływu terminów ich przedawnienia.
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu a także prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  7. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
  8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, ani organizacji międzynarodowych.
  9. Administrator danych nie prowadzi działań zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych i ich profilowania.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa Ruda

Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa systemu API-Link wraz z powiązanymi modułami w zakresie comiesięcznych naliczeń opłat eksploatacyjnych, wprowadzania zmian danych w systemie, transmisja wyciągów bankowych do systemu Czynsze, księgowanie odsetek od zaległości w opłatach,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: CEMEX Polska Sp. z o.o.

Twoje zadania na stanowisku: Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) jako podstawa do wystawiania faktur sprzedażowych Sporządzanie rozliczeń w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców Tworzenie raportów i rejestrów dotyczących rozliczeń finansowych kontraktów...

Dodane: 2025-11-22
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej

1.Kontrola pod względem formalnym i rachunkowym przyjętych do realizacji dokumentów (wniosków, umów, porozumień, zamówień, faktur, rachunków, zaliczek, rozliczeń zaliczek, delegacji) oraz ich opracowywanie i kompletowanie. Fakt kontroli pod względem formalno-rachunkowym pracownik...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: POLANGLO SP. Z O.O.

Opis kompleksowa obsługa klientów sklepu internetowego nadzorowanie procesów sprzedaży online (m.in. kontakt z klientem, obsługa zamówień i płatności), bieżące rozwijanie oferty sklepu oraz jej prezentacji na stronie sklepu, aktualizowanie oferty produktowej, w tym także obsługa...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Amazon

Description At Amazon, we believe that every day is day 1. A day to take the first step. A day to face new challenges. Its your day to be part of something big. A day to put your ideas into action. The role is based in a fulfillment center where we handle a rapid turnover of goods, picking, packing...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Audiostacja sp. z o.o.

Zakres obowiązków: opieka nad klientami B2B (sklepy muzyczne, foto/video, komputerowe, Hi-Fi, gaming, sieci handlowe) codzienna, aktywna współpraca z odbiorcami w całej Polsce realizacja planów sprzedażowych i działań ekspansyjnych wizyty handlowe u klientów i budowanie relacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Asian Automotive Distribution Center

+ teren (w zależności od potrzeb) Zakres obowiązków: Wsparcie dealerów w osiąganiu celów sprzedażowych, Doradztwo, planowanie oraz monitorowanie wyników, Budowanie i utrzymywanie relacji ze zespołami sprzedaży, Wdrażanie strategii marki w zakresie działań sprzedażowych i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji

Co będzie należeć do Twoich zadań: Zarządzanie pracą i budżetem Biura Teleinformatyki Nadzór nad infrastrukturą IT i systemami informatycznymi Wsparcie Zarządu w podejmowaniu decyzji strategicznych dotyczących rozwoju technologii, w tym analiza potrzeb biznesowych oraz rekomendowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Lewiatan - P.H.U. Zachęta sp. z o.o. sp.k.

Zakres obowiązków: bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym dekretowanie i księgowanie faktur zakupowych rozliczanie utargów kasjerskich uzgadnianie rozliczenia różnych form płatności (gotówka/karty/bony) zgłaszanie reklamacji rozliczenia kart płatniczych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Lumel S.A.

Zadania na stanowisku pracy: współpraca z istniejącą siecią sprzedaży i nadzorowanie procesów handlowych, aktywne poszukiwanie klientów B2B w zakresie OZE / GE, doradztwo techniczne i energetyczne w segmencie elektrowni fotowoltaicznych, opracowywanie kosztorysów, uczestnictwo w odbiorach...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach, weryfikacja towaru w punkcie kasowym, weryfikacja zgodności ilości...