Praca: Specjalista ds. księgowości


Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu
Specjalista ds. księgowości
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/25/2607
OBOWIĄZKI:
1) sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym prawidłowości wystawionych zarządzeń otrzymywanych z wydziałów sądu, faktur i innych dowodów księgowych, 2) dekretacja i księgowanie dowodów księgowych,3) księgowanie wyciągów bankowych,4) sporządzanie list wypłat dotyczących postępowania sądowego,5) sporządzanie list wypłat dotyczących wynagrodzeń pracowników,6) naliczanie od w/w list należności,7) uzgadnianie sald na kontach rozrachunkowych,8) sporządzanie przelewów na podstawie dowodów księgowych,9) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Sądu,10) współpraca w zakresie przygotowywania danych do sprawozdań budżetowych.Oferta dostępna w sali E, A.Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 748 11 30.Termin i miejsce złożenia dokumentów:1) termin złożenia dokumentów: do 20 sierpnia 2025 r.2) miejsce złożenia dokumentów:a) w Biurze Podawczym Sądów Rejonowych przy ul. Podwale 30, pokój nr 60A, w godzinach urzędowania Sądu,b) drogą pocztową (decyduje data stempla pocztowego) na adres: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu, ul. Podwale 30, 50-040 Wrocław;Wymagane dokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Konkurs na stanowisko specjalisty ds. księgowo-płacowych w Oddziale Finansowym Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.Konkurs składa się z następujących etapów:I etap: weryfikacja zgłoszeń pod kątem spełnienia wymogów formalnych,II etap: praktyczny sprawdzian - test jednokrotnego wyboru sprawdzający znajomość wskazanych w ogłoszeniu aktów prawnych oraz praktycznych umiejętności wykorzystania pakietu MS Office (Excel, Word), III etap: rozmowa kwalifikacyjna.Informacje dodatkowe:1) lista kandydatów dopuszczonych do kolejnych etapów konkursu oraz wyniki z poszczególnych etapów konkursu publikowane będą w Biuletynie Informacji Publicznej Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu (strona internetowa) w zakładce Oferty pracy,2) oferty niespełniające wskazanych w ogłoszeniu wymogów zostaną odrzucone,3) kandydatury zgłoszone po terminie lub wysłane drogą mailową nie będą rozpatrywane,4) dodatkowe informacje można uzyskać w Oddziale Kadr Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu pod numerem telefonu (71) 74-81-130.Lista kandydatów dopuszczonych do II etapu konkursu zostanie ogłoszona w dniu 25 sierpnia 2025 r.II etap (test wiedzy) odbędzie się w dniu 27 sierpnia 2025 r. o godz. 9.00 w siedzibie Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu; III etap (rozmowa kwalifikacyjna) odbędzie się w dniu 27 sierpnia 2025 r. o godz. 11.00 w siedzibie Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.Prosimy o staranne przygotowanie oraz podpisanie dokumentów oraz zapoznanie się z treścią poniższej klauzuli informacyjnej.Szczegóły na stronie:www.wroclaw-srodmiescie.sr.gov.pl
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Księgowy
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:1) wykształcenie wyższe I stopnia,2) co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku,3) umiejętność sporządzania deklaracji podatkowych i raportów ZUS,4) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,5) nieposzlakowana opinia, niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,6) nie jest prowadzone przeciwko kandydatowi postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,8) biegła znajomość obsługi komputera (w tym pakietu biurowego MS Office Word, Excel, wyszukiwarki, poczty elektronicznej) oraz innych urządzeń biurowych, 9) znajomość regulacji prawnych z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, sprawozdawczości budżetowej, podatku dochodowego od osób fizycznych,10) umiejętności analityczne, umiejętność analizowania przepisów prawnych.Wymagania dodatkowe:1) umiejętność sporządzania sprawozdań budżetowych,2) umiejętność pracy w zespole,3) umiejętność pracy pod presją czasu, 4) umiejętność redagowania pism, dokumentów i informacji,5) rzetelność, dokładność, odpowiedzialność, zaangażowanie, samodzielność w wykonywaniu zadań i rozwiązywaniu problemów,6) komunikatywność, umiejętność inicjowania i podtrzymania dobrych relacji interpersonalnych,7) wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej.Mile widziane:1) znajomość Zintegrowanego Systemu Rachunkowości i Kadr w zakresie dotyczącym finansów (SAP),2) znajomość przepisów obowiązujących w sądownictwie.

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

7 200 PLN


Opis wynagrodzenia:

+ dodatek za wysługę lat

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Dekretacja i księgowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym Weryfikacja dokumentów pod kątem formalnym i rachunkowym Rozliczanie należności i zobowiązań, potwierdzanie sald Współpraca z zespołem księgowym Prace administracyjne związane z działem księgowości Uzgadnianie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Weegree

Twoje zadania: Prowadzenie pełnej księgowości spółki Przygotowywanie przelewów i księgowanie wyciągów bankowych Sporządzanie raportów i sprawozdań dla zarządu, banków, instytucji Kontrola poprawności rozliczeń Wymagania: Wykształcenie ekonomiczne Bardzo dobra znajomość Excela...

Dodane: 2025-08-08
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.BOLESŁAWA LUBOSZA W TARNOWSKICH GÓRACH

Prowadzenie bieżącej obsługi finansowo-księgowej, w szczególności: prowadzenie pełnej dokumentacji umów cywilnoprawnych, prowadzenie kasy instytucji, obsługa operacji bankowych, fakturowanie, księgowanie, prowadzenie ksiąg inwentarzowych, sporządzanie sprawozdań merytorycznych,...

Dodane: 2025-08-08
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa WISŁA

Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej pracowników, w tym dokumentacji związanej z nawiązywaniem, trwaniem oraz rozwiązywaniem stosunku pracy, Naliczanie i księgowanie wynagrodzeń (nadgodziny, ekwiwalenty za niewykorzystany urlop, umowy cywilnoprawne), Zgłaszanie pracowników i...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: SKLEP U JOLI Sp. z o.o.

wykładanie towaru na półki, przyjmowanie dostaw, obsługa kasy fiskalnej. Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: książeczka Sanepid lub możliwość jej wyrobienia, mile widziane doświadczenie przy obsłudze klienta

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: FUNDACJA LEONIS

Wg stanowiska. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: umiejętność planowania i organizacji pracy Uprawnienia: dokładność Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole Uprawnienia: komunikatywność Uprawnienia: samodzielność Wymagania inne: Wymagania;...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Usługi Pogrzebowe Piotr Cheba

Obsługa ceremonii pogrzebowych na terenie powiatu ostrowieckiego oraz cmentarza parafialnego w Szewnie. Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne:

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: W&J WIKTORIA ŚLIWIŃSKA

Przyjmowanie dostaw, obsługa kasy fiskalnej, przygotowywanie dań na ciepło, dbałość o czystość na sklepie i zapleczu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Sejnach

wg stanowiska Wymagania inne:

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: F.H.U."RODAR-ELEKTRO" DARIUSZ JUSZCZYK

Wykonywanie prac biurowych związanych z koordynacją prac budowlanych elektrycznych i teletechnicznych, przygotowanie ofert, rozliczanie prac i materiałów, zamówienia, przygotowywanie dokumentacji powykonawczej. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: Prawo jazdy...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji w FirmieArchiwizacja dokumentówWystawianie dokumentów m.in. fakturDrukowanie, oraz skanowanie dokumentacjiPrzygotowanie dokumentów do Biura RachunkowegoPrace administracyjno-biurowe Wymagania inne: Zakres obowiązków; Dbanie o prawidłowy obieg...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Sokółce

według programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe Wymagania inne: