Praca: Specjalista ds. handlu ze znajomością języka niemieckiego i angielskiego


Mobi Sp. z o.o. , w związku z ciągłym rozwojem, poszukuje osób na stanowisko:

 

Specjalista ds. handlu ze znajomością języka niemieckiego i angielskiego

Od 30 lat powiększamy bazę naszych Klientów branży stalowej oraz tworzyw sztucznych w Polsce i zagranicą.

 

Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (liczymy na nawiązanie wieloletniej współpracy);
  • Atrakcyjny pakiet socjalny (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna);
  • Pracę w dobrej lokalizacji, w nowoczesnym centrum biznesowym na Krzykach.
Oczekujemy:
  • Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego i angielskiego;
  • Mile widziana znajomość innego języka obcego.

Jeżeli szukasz ciekawej pracy, lubisz niekonwencjonalne działania i chcesz wyjść poza schemat – DOŁĄCZ DO NAS!

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Czan Sp z o.o.

Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klientów zainteresowanych zakupem mieszkań oraz wynajmem lokali usługowych Nawiązywanie i budowanie długofalowych relacji z klientami Kompleksowe prowadzenie klienta przez proces sprzedaży – od pierwszego kontaktu po finalizację transakcji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

realizacja celów sprzedażowych w obszarze B2B, aktywne pozyskiwanie i obsługa partnerów biznesowych w kraju i za granicą, współpraca z sieciami handlowymi, aptekami i platformami e-commerce, udział w opracowywaniu strategii sprzedaży i promocji nowych produktów, analiza rynku i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Candellux Lighting Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Pozyskiwanie klientów B2B (architekci, projektanci wnętrz, inwestorzy, hotele, obiekty premium) Rozwój sprzedaży produktów marki Przygotowywanie ofert, prezentacji i materiałów sprzedażowych Tworzenie i realizacja strategii marketingowej i kampanii reklamowych Analiza...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: TTEC

What You’ll Do Are you results-focused and love to help others? Do you have a passion to maximize sales opportunities? In this role, you’ll work effectively to service, enhance and build relationships with current and future customers. Focused on achieving revenue quotas, you’ll provide...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Czan Sp z o.o.

Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klientów zainteresowanych zakupem mieszkań oraz wynajmem lokali usługowych Nawiązywanie i budowanie długofalowych relacji z klientami Kompleksowe prowadzenie klienta przez proces sprzedaży – od pierwszego kontaktu po finalizację transakcji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: WPP Media

Jak będzie wyglądała Twoja praca? Jako PROGRAMMATIC SPECIALIST będziesz współtworzyć Activation Team, który rozłożone wcześniej (przez inne zespoły) touchpointy i przyporządkowane im cele mediowe, finalizuje. Na co dzień będziesz m.in.: współtworzyć i realizować strategie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Urban Land Institute

POSITION SUMMARY To strengthen our team, we are looking for a Junior Program Coordinator (f/m/d) who is eager to support our projects, grow with us, and actively contribute to our mission. The Junior Program Coordinator will provide essential support to our portfolio of programs and events across...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Internel sp. z o.o.

Finanse & Administracja: Wystawianie faktur, monitorowanie płatności i zarządzanie fakturami kosztowymi. Współpraca z zewnętrzną księgowością i terminowe realizowanie płatności. Przygotowywanie miesięcznych raportów dla inwestorów. Inicjowanie usprawnień i oszczędności kosztów....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Holcim Polska S.A

Zadania, które na Ciebie czekają: Prowadzenie i koordynacja projektów z obszaru change managemen​t, cyfryzacji oraz transformacji procesów. Wsparcie zespołów wdrażających rozwiązania cyfrowe oraz nadzór nad harmonogramem, postępem i ryzykami projektów. Mapowanie i analiza procesów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Holcim Polska S.A

Zadania, które na Ciebie czekają: Prowadzenie i koordynacja projektów z obszaru change managemen​t, cyfryzacji oraz transformacji procesów. Wsparcie zespołów wdrażających rozwiązania cyfrowe oraz nadzór nad harmonogramem, postępem i ryzykami projektów. Mapowanie i analiza procesów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Holcim Polska S.A

Zadania, które na Ciebie czekają: Prowadzenie i koordynacja projektów z obszaru change managemen​t, cyfryzacji oraz transformacji procesów. Wsparcie zespołów wdrażających rozwiązania cyfrowe oraz nadzór nad harmonogramem, postępem i ryzykami projektów. Mapowanie i analiza procesów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: FAINA LIFESTYLE Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków: Samodzielne prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej oraz kompleksowa obsługa pracowników z różnych obszarów, Tworzenie dokumentacji pracowniczej (sporządzanie umów o pracę, aneksów, umów o odpowiedzialności finansowej, świadectw pracy, przygotowywanie...