Praca: Specjalista ds. finansowych


Kwestura Dział Finansowy ogłasza konkurs na stanowisko

Specjalista ds. finansowych
Miejsce pracy: Warszawa, Bielany, ul. Dewajtis 5

Jeżeli jesteś osobą skrupulatną, dobrze zorganizowaną i masz doświadczenie w obszarze księgowości majątku trwałego, to mamy dla Ciebie idealną ofertę! Jesteśmy renomowaną uczelnią wyższą o wieloletniej tradycji. Poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. finansowych w Kwesturze - Dziale Finansowym na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.

 
Główne zadania:
  • Księgowanie i dekretowanie faktur dot. zakupu majątku trwałego.
  • Weryfikacja, zatwierdzanie, dekretacja dokumentów związanych z przyjęciem, likwidacją, przemieszczaniem majątku trwałego.
  • Uzgadnianie kont księgowych w obszarze majątku trwałego, nakładów inwestycyjnych, majątku obrotowego.
  • Miesięczne naliczanie amortyzacji oraz sporządzanie rocznych planów amortyzacji.
  • Wystawianie i dekretowanie faktur sprzedaży oraz not księgowych.
  • Rozliczanie inwentaryzacji majątku trwałego oraz obrotowego.
  • Obsługa finansowa podatku od nieruchomości.
  • Sporządzenie sprawozdań z zakresie majątku trwałego (m.in. F-03).
  • Sporządzanie załączników do sprawozdania finansowego w zakresie majątku trwałego i obrotowego.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe lub średnie z zakresu rachunkowości i finansów.
  • Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Biegła, praktyczna znajomość MS Office.
  • Zdolności komunikacyjne, umiejętność pracy w zespole.
  • Dokładność, skrupulatność, dobra organizacja pracy, pod presją czasu.
  • Pozytywna nastawienie i kultura osobista.
  • Znajomość systemu SIMPLE ERP, będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze.
  • Możliwość poszerzenia doświadczenia w dużej organizacji.
  • Ciekawe wyzwania w instytucji o wysokim potencjale rozwojowym.
  • Kontakt ze środowiskiem akademickim.
  • Możliwość rozwijania umiejętności podczas wyjazdów zagranicznych ramach Erasmus+.
  • Atrakcyjny fundusz socjalny, trzynastą pensję, nagrody jubileuszowe.
  • Miejsce pracy w samym sercu Lasu Bielańskiego, spokojne i zielone otoczenie pełne uroku.
Prosimy o zamieszczenie w aplikacji klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie w celach niezbędnych do realizacji bieżących i przyszłych procesów rekrutacji. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/na o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne.”

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY WOBEC OSÓB UBIEGAJĄCYCH SIĘ O ZATRUDNIENIE

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz.U. UE L 119/1 z dnia 4 maja 2016 r.), dalej RODO, informuje się, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa (ADO).
2. ADO wyznaczył Inspektora Ochrony Danych w Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie (IOD), nr tel. 22/5619034, adres email: iod[at]uksw.edu.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 Kodeksu pracy a w przypadku podania szerszego zakresu danych na podstawie art. 6 § 1 lit. a RODO - wyrażonej przez Panią/Pana zgody.
4. Dostęp do Pani/Pana danych osobowych wewnątrz struktury organizacyjnej Uniwersytetu będą mieć wyłącznie upoważnieni przez Administratora pracownicy w niezbędnym zakresie.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą ujawniane innym podmiotom, za wyjątkiem podmiotów upoważnionych przez przepisy prawa.
6. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji procesu rekrutacji, (do 12 miesięcy od rozstrzygnięcia procesu rekrutacji).
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody.
8. Ma Pani/Pan prawo cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, co nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
9. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z RODO.
10. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do udziału w procesie rekrutacji w zakresie określonym w art. 221 § 1 Kodeksu Pracy, w pozostałym zakresie dobrowolne.
11. Decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, nie będzie Pani/Pan podlegał profilowaniu.

Zgodnie z art. 24 ust. 6 Ustawy o ochronie sygnalistów Dz. U. z 2024 poz. 928, informujemy o obowiązującej w Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego procedurze zgłoszeń wewnętrznych, którą stanowi załącznik do Zarządzenia Rektora nr 43/2025 z dnia 4 czerwca 2025 r. „Procedura zgłaszania przez sygnalistów naruszeń prawa i podejmowanych działań następczych w Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie”.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Krapkowicach

Link do ogłoszenia o naborze na stanowisko Podinspektora w Wydziale Finansowym: https://bip.powiatkrapkowicki.pl/3461/nabor-na-stanowisko-podinspektor-w-wydziale-finansowym.html Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Urząd Statystyczny w Olsztynie

Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa, przy monitorze ekranowym. Wymuszona pozycja ciała, oświetlenie sztuczne i naturalne. Zakres zadań Realizuje czynności związane z przygotowaniem postępowań o zamówienia publiczne Przygotowuje projekty pism, umów zawieranych z kontrahentami...

Dodane: 2025-09-15
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Warunki pracy - praca biurowa w siedzibie urzędu przy wykorzystaniu komputera - praca wymaga szczególnej koncentracji - praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk - praca częściowo przy sztucznym oświetleniu - obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki,...

Dodane: 2025-09-15
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi

Warunki pracy Czynniki uciążliwe: zagrożenie korupcją, praca pod presją czasu Kontakty zewnętrzne: Kilka razy w tygodniu: kontakty z pracownikami administracji publicznej, w szczególności z pracownikami MSWiA i COPE, Ministerstwa Finansów, MFiPR Kilka razy w roku: pracownicy instytucji...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: ISS Facility Services Sp. z o.o.

Szukamy osoby na zastępstwo do zespołu administracyjnego. Stanowisko łączy zadania związane z prowadzeniem archiwum zakładowego oraz obsługą biurową. Zakres obowiązków: Obsługa archiwum zakładowego zgodnie z przepisami Klasyfikacja dokumentów i prowadzenie ewidencji archiwalnej...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja:
Pracodawca: Praca.pl Sp. z o.o.

Opis stanowiska zarządzanie zespołem montażystów oraz bieżący nadzór nad ich pracą planowanie i koordynowanie wszystkich etapów prac wykonywanie pomiarów i tworzenie kosztorysów przygotowywanie dokumentacji projektowej i rozliczeń finansowych opracowywanie listy zapotrzebowania na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Nadzór nad całościowym przebiegiem kontraktu: od rozpoczęcia do rozliczenia. Bieżące monitorowanie budżetu, harmonogramu i jakości robót. Prowadzenie negocjacji i współpraca z dostawcami i podwykonawcami. Raportowanie postępów, analizowanie ryzyk, wprowadzanie działań korygujących....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Planowanie i zarządzanie placem budowy Koordynacja prac zespołów własnych oraz podwykonawców Zarządzanie dokumentacją techniczną i finansową projektu Monitorowanie i nadzorowanie postępu prac zgodnie z harmonogramem i budżetem Analiza dokumentacji technicznej i kontrola kosztów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Grupa Outworking

Opis stanowiska: kompletowanie dokumentacji kontrolnej, niezbędnej do realizacji kontroli, obsługa dokumentacji pokontrolnej, po jej przekazaniu przez inspektora terenowego z zatwierdzaniem po kontroli formalnej włącznie, wprowadzanie danych do systemu informatycznego, przygotowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Grupa Outworking

Opis stanowiska: kompletowanie dokumentacji kontrolnej, niezbędnej do realizacji kontroli, obsługa dokumentacji pokontrolnej, po jej przekazaniu przez inspektora terenowego z zatwierdzaniem po kontroli formalnej włącznie, wprowadzanie danych do systemu informatycznego, przygotowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Uczestniczenie w postępowaniach przetargowych oraz pozyskiwanie nowych zamówień Prowadzenie negocjacji i bieżąca korespondencja z klientami Przygotowywanie ofert handlowych, dopasowanych do potrzeb klientów Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z kluczowymi klientami Prowadzenie...