Praca: Specjalista ds. Controllingu Produkcyjnego


Specjalista ds. Controllingu Produkcyjnego
Miejsce pracy: Elbląg
Twój zakres obowiązków:
  • Analiza kosztów i rentowności wytworzenia produktów gotowych
  • Monitorowanie produkcji w toku
  • Analiza efektywności produkcji i wykorzystania maszyn oraz zasobów ludzkich
  • Wprowadzenie i monitorowanie mechanizmów kontrolnych mających na celu rozliczanie produkcji zgodnie z obowiązującymi procesami i procedurami
  • Tworzenie raportów i prezentacji z zakresu controllingu na potrzeby zespołu i menedżerów.
  • Udział w analizach finansowych procesów produkcyjnych.
  • Poszukiwanie usprawnień w codziennych zadaniach controllingowych i zgłaszanie pomysłów na optymalizację kosztów.
  • Obliczenia i analiza technicznego kosztu wytworzenia
Nasze wymagania:
  • Wykształcenie wyższe (ekonomiczne lub techniczne).
  • Doświadczenie w controllingu, analizie finansowej lub księgowości w środowisku produkcyjnym
  • Dobra znajomość Excela (znajomość baz danych będzie dodatkowym atutem).
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (prezentacja danych i wniosków z nich płynących
  • Analityczne myślenie, chęć uczenia się i rozwijania, a także gotowość do pracy 50% za tzw. biurkiem 50% na produkcji
To oferujemy:
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę bezpośrednio z naszym Klientem
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • Grupowe ubezpieczenia na życie oraz prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i rodziny,
  • Dodatkowe świadczenia socjalne takie jak dofinansowanie wypoczynku i świadczenia świąteczne,
  • Pracę w systemie 1 zmianowym
  • Pracę mieszaną (praca przy raportach w Excelu za tzw. biurkiem oraz praca na produkcji – rozmowy z pracownikami liniowymi i inżynierami, ocena wydajności maszyn, kosztów przestojów etc.)
  • Realny wpływ na wyniki firmy
  • Raportowanie bezpośrednio do wiceprezesa zarządu
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: H+H Polska Sp. z o.o.

Twoja rola Kompleksowy nadzór nad kontrolingiem, w tym raportowanie do Centrali w Danii Przygotowanie budżetów, prognoz i analiz rentowności (planowanie strategiczne) Dostarczanie analiz biznesowych wspierających Zarząd Rozwój narzędzi raportowych i rekomendacje optymalizacyjne Zarządzanie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: REMONDIS Sp. z o.o.

Zadania: przygotowywanie raportów i analiz finansowych dla potrzeb koncernu, udział w opracowywaniu budżetów rocznych i ofert przetargowych, wspieranie optymalizacji procesów wewnętrznych, realizacja projektów krajowych i międzynarodowych, współpraca z zespołem w celu poprawy...

Dodane: 2025-11-05
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: REMONDIS Sp. z o.o.

Twój dzień pracy będzie składał się z: Raportowania zarządczego na potrzeby koncernu, Przygotowywania analiz ekonomicznych i finansowych, Udziału w przygotowywaniu budżetów rocznych, Udziału w kalkulacji ofert przetargowych, Udziału w optymalizacji procesów wewnętrznych, Udziału w...

Dodane: 2025-11-05
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: planowanie i uzgadnianie budżetu personalnego, monitorowanie, analizowanie i raportowanie bieżącej realizacji budżetu wynagrodzeń oraz określanie ryzyk związanych z jego realizacją, kontrolę limitów etatów oraz analizowanie potrzeb...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

ZADANIA: organizacja oraz realizacja procesu przyjmowania zamówień w firmie nadzór nad dokumentacją firmową obsługa korespondencji firmowej czy urzędowej windykacja należności OCZEKIWANIA: odpowiedzialność i dobra organizacja pracy sumienność umiejętność rozwiązywania problemów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Budowlane ARKOP Sp. z o.o. Spółka Komandytowa

Do obowiązków kierownika robót należeć będzie wykonywanie wszystkich obowiązków przewidzianych w aktualnie obowiązujących przepisach prawa w tym prawa budowlanego i aktach wykonawczych tego prawa. wykształcenie wyższe techniczne budowlane, doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: SIXT Rent a Car

Opis stanowiska: Aktywne pozyskiwanie klientów z wykorzystaniem narzędzi online, wydarzeń branżowych oraz kontaktów bezpośrednich Przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków współpracy i nadzór nad realizacją zamówień Kompleksowa obsługa posprzedażowa i utrzymywanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Praca.pl

Opis stanowiska: Obsługa bieżącej korespondencji z partnerami i agencjami sprzedaży, Wprowadzanie i aktualizacja rezerwacji w systemie, Wsparcie przy kalkulacjach ofert i udzielanie informacji zwrotnych, Współpraca z innymi działami w celu sprawnej realizacji zamówień, Prowadzenie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: TELUS International AI Inc

Job description Are you a detail-oriented individual with a passion for research and a good understanding of national and local geography? This freelance opportunity allows you to work at your own pace and from the comfort of your own home. A Day in the Life of an Online Data Analyst: In this...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Enodo Advisors Sp. z o.o.

Wynagrodzenie 6.000 – 6.500 brutto Twój zakres obowiązków Obsługa urządzeń biurowych: telefon recepcyjny, xero, aplikacje np. do rezerwacji biurek i sali konferencyjnej Przyjmowanie gości, dbałość o porządek w sali konferencyjnej, serwowanie napojów Korespondencja: archiwizacja,...