Praca: Specjalista ds. aktywizacji


Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu
Specjalista ds. aktywizacji
Miejsce pracy: Milicz
Numer: StPr/25/0221
OBOWIĄZKI:
Zadania główne:- Prowadzenie całości spraw związanych z organizacją stażu.- Prowadzenie całości spraw związanych z zatrudnianiem subsydiowanym w postaci prac społecznie użytecznych.- Współpraca w kierowaniu bezrobotnego do realizacji pakietu aktywizacyjnego.- Współpraca z innymi instytucjami, partnerami rynku pracy.- Współpraca z innymi pracownikami publicznych służb zatrudnienia.- Obsługa systemu Syriusz Std, EZDok.- Udział w badaniach i analizach, w szczególności dot. rynku pracy i realizacji form pomocy.- Prowadzenie sprawozdawczości z realizowanych zadań.Zadania pomocnicze:- Tworzenie, oznaczanie, gromadzenie, aktualizowanie i przechowywanie informacji o lokalnym rynku pracy, w tym dla potrzeb statystyki rynku pracy.- Prowadzenie korespondencji, dokumentacji i sprawozdawczości w zakresie pracy na zajmowanym stanowisku.OGŁOSZENIE O NABORZE: https://milicz.praca.gov.pl/nabor-pracownikow-pup/-/asset_publisher/AMvz2yZNS3IR/content/ogloszenie-nr-2-2025-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze?p_r_p_assetEntryId=39976405
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

-wykształcenie wyższe i roczny staż pracy lub średnie i dwuletni staż pracy,-obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,-posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,-niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,-posiadanie nieposzlakowanej opiniiWymagania dodatkowe:- znajomość zagadnień: Ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia, Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, Ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, Ustawy z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej, Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 20 sierpnia 2009 r. w sprawie szczegółowych warunków odbywania stażu przez bezrobotnych, Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 21 grudnia 2017 r. w sprawie organizowania prac społecznie użytecznych,obsługa komputera ( w szczególności pakietu Ms Office, Internetu, programu Syriusz Std i EZDok),znajomość lokalnego rynku pracy,dokładność, sumienność, obowiązkowość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność radzenia sobie ze stresem, umiejętność negocjacji i mediacji, odporność emocjonalna, wysoka kultura osobista.

Miejsce pracy:

Milicz


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 840 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu

APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku

obsługa korespondencji, redagowanie pism, wprowadzanie dokumentów do systemu, przygotowywanie zestawień danych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Myśliborzu

a. przyjmowanie dokumentów do rejestracji,b. ustalanie statusu bezrobotnego na podstawie przedstawionych dokumentów,c. wprowadzanie informacji z przedstawionych dokumentów do bazy danych,d. przygotowanie i wydawanie decyzji administracyjnych, zaświadczeń i innych dokumentów,e. ustalenie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

prowadzenie spraw związanych z realizacją finansowania kosztów kształcenia ustawicznego ze środków KFS Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne Wymagania inne: 1.Wymagania niezbędne:wykształcenie wyższe preferowane w zakresie nauk prawno administracyjnych,pełna...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Urząd Miasta Częstochowy

Szczegółowy zakres obowiązków określa ogłoszenie o naborze dostępne w BIP Urzędu Miasta Częstochowy: https://bip.czestochowa.pl/oferta-pracy/1186812/ds-czasowego-udostepniania-nieruchomosci Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: komunikatywność...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: KERA AWAK Sp. z o.o.

sporządzanie ofert na podstawie zapytań klientów i dokumentacji technicznej w zakresie dostawy produktów i montażu, analiza dokumentacji projektowej pod kątem kompletności, przygotowywanie ofert przetargowych , analiza merytoryczna i techniczna dokumentacji , kompletowanie oraz przygotowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: KERA AWAK Sp. z o.o.

sporządzanie ofert na podstawie zapytań klientów i dokumentacji technicznej w zakresie dostawy produktów i montażu, analiza dokumentacji projektowej pod kątem kompletności, przygotowywanie ofert przetargowych , analiza merytoryczna i techniczna dokumentacji , kompletowanie oraz przygotowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: GFT Poland

Twoje zadania: Rozwój relacji biznesowych z kluczowymi klientami z sektora bankowego. Pozyskiwanie nowych klientów i realizacja pełnego cyklu sprzedaży – od identyfikacji potrzeb po finalizację kontraktów. Tworzenie ofert dla rozwiązań IT: usługi chmurowe, cyfryzacja procesów,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: GFT Poland

Twoje zadania: Rozwój relacji biznesowych z kluczowymi klientami z sektora bankowego. Pozyskiwanie nowych klientów i realizacja pełnego cyklu sprzedaży – od identyfikacji potrzeb po finalizację kontraktów. Tworzenie ofert dla rozwiązań IT: usługi chmurowe, cyfryzacja procesów,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: GFT Poland

Twoje zadania: Rozwój relacji biznesowych z kluczowymi klientami z sektora bankowego. Pozyskiwanie nowych klientów i realizacja pełnego cyklu sprzedaży – od identyfikacji potrzeb po finalizację kontraktów. Tworzenie ofert dla rozwiązań IT: usługi chmurowe, cyfryzacja procesów,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: GFT Poland

Twoje zadania: Rozwój relacji biznesowych z kluczowymi klientami z sektora bankowego. Pozyskiwanie nowych klientów i realizacja pełnego cyklu sprzedaży – od identyfikacji potrzeb po finalizację kontraktów. Tworzenie ofert dla rozwiązań IT: usługi chmurowe, cyfryzacja procesów,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie orientacja na...