Praca: Specjalista ds. administracyjnych


Centrum Zdrowia Psychicznego Piaseczno jest placówką oferującą kompleksową opiekę specjalistyczną w ramach świadczeń psychiatrycznych i psychologicznych dla ponad 160 tys. dorosłych mieszkańców Powiatu Piaseczyńskiego.

Specjalista ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Konstancin-Jeziorna
Opis stanowiska

Centrum Zdrowia Psychicznego dla powiatu piaseczyńskiego zlokalizowane w Konstancinie-Jeziornej zatrudni Specjalistę ds. administracyjnych. Umożliwiamy nabywanie doświadczenia zawodowego podczas pracy w zespole najlepszych specjalistów i możliwość dalszego rozwoju zawodowego.

 

Wymagania
  • Obsługa komputera, pakiet MS Office;
  • Prawo jazdy kat. B;
  • Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji;
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Odporność na stres, szybka realizacja zleconych zadań, zaangażowanie
  • Odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność.
Zakres obowiązków

1. Obsługa administracyjno-biurowa

  • Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • Pomoc w przygotowywaniu i redagowaniu korespondencji przychodzącej i wychodzącej (tradycyjnej i elektronicznej), zawożenie listów i przesyłek na pocztę;
  • Organizacja i nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie (np. faktur, umów, pism urzędowych);
  • Obsługa sprzętu biurowego (drukarki, skanery, kopiarki) i zamawianie materiałów eksploatacyjnych.

2. Wsparcie organizacyjne

  • Wsparcie we współpracy z instytucjami zewnętrznymi (np. MOPS, PCPR, sądy, szkoły, NGO) w zakresie uzgodnień administracyjnych i formalnych;
  • Pomoc w przygotowywaniu raportów, zestawień, prezentacji;
  • Współpraca z dostawcami usług i kontrahentami zewnętrznymi (np. konserwatorami, firmami kurierskimi, serwisami technicznymi, dostawcami materiałów biurowych);
  • Wsparcie w innych, bieżących zadaniach administracyjnych.
3. Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem biura
  • Dbanie o właściwe zaopatrzenie biura + wsparcie mnie przy zamówieniach;
  • Koordynacja prac związanych z konserwacją i naprawami, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sprzętu biurowego i zgłaszanie usterek technicznych;
  • Współpraca z Właścicielami budynków-lokalizacji w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości itp.
  • Nadzór nad autami należącymi do CZP – tankowanie, myjnia, przeglądy okresowe i pozostałym sprzętem.
Oferujemy
  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia zawodowego;
  • elastyczną formę zatrudnienia (umowę zlecenie, kontrakt B2B);
  • udział w szkoleniach wewnętrznych;
  • współpracę z zespołem wielospecjalistycznym z zakresu zdrowia psychicznego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Medicover Sport

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Weryfikacja poprawności i kompletności dokumentów, w tym umowy, cesje, aneksy do umów. Aktywowanie pakietów Klientów zgodnie z warunkami umowy. Utrzymywanie relacji z Klientami w zakresie obsługi administracyjnej. Wspieranie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Gdański Uniwersytet Medyczny

DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: współpraca z opiekunami roku z zakresie planowania rozkładów zajęć, ich bieżąca aktualizacja oraz wprowadzenie zmian na stronę Wydziału, kontakt ze starostami roku oraz kierownikami dydaktycznymi w zakresie przekładania i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: REMONDIS Sp. z o.o. - Gdynia

Koordynacja dokumentacji pracowniczej Kontrola listy obecności Pracowników fizycznych, Prowadzenie rejestru korespondencji, Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentacji, Koordynacja szkoleń BHP, Rejestrowanie Pracowników na badania, Wprowadzanie czasu pracy Pracowników fizycznych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Piszu

Inspektor kadrowo‑płacowy zajmuje się prowadzeniem spraw pracowniczych i wynagrodzeń – od dokumentacji kadrowej po rozliczenia płacowe i obowiązki wobec ZUS oraz urzędu skarbowego. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe Uprawnienia: Efektywna komunikacja Uprawnienia:...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: POLANGLO SP. Z O.O.

Opis kompleksowa obsługa klientów sklepu internetowego nadzorowanie procesów sprzedaży online (m.in. kontakt z klientem, obsługa zamówień i płatności), bieżące rozwijanie oferty sklepu oraz jej prezentacji na stronie sklepu, aktualizowanie oferty produktowej, w tym także obsługa...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Amazon

Description At Amazon, we believe that every day is day 1. A day to take the first step. A day to face new challenges. Its your day to be part of something big. A day to put your ideas into action. The role is based in a fulfillment center where we handle a rapid turnover of goods, picking, packing...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Audiostacja sp. z o.o.

Zakres obowiązków: opieka nad klientami B2B (sklepy muzyczne, foto/video, komputerowe, Hi-Fi, gaming, sieci handlowe) codzienna, aktywna współpraca z odbiorcami w całej Polsce realizacja planów sprzedażowych i działań ekspansyjnych wizyty handlowe u klientów i budowanie relacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Asian Automotive Distribution Center

+ teren (w zależności od potrzeb) Zakres obowiązków: Wsparcie dealerów w osiąganiu celów sprzedażowych, Doradztwo, planowanie oraz monitorowanie wyników, Budowanie i utrzymywanie relacji ze zespołami sprzedaży, Wdrażanie strategii marki w zakresie działań sprzedażowych i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji

Co będzie należeć do Twoich zadań: Zarządzanie pracą i budżetem Biura Teleinformatyki Nadzór nad infrastrukturą IT i systemami informatycznymi Wsparcie Zarządu w podejmowaniu decyzji strategicznych dotyczących rozwoju technologii, w tym analiza potrzeb biznesowych oraz rekomendowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Lewiatan - P.H.U. Zachęta sp. z o.o. sp.k.

Zakres obowiązków: bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym dekretowanie i księgowanie faktur zakupowych rozliczanie utargów kasjerskich uzgadnianie rozliczenia różnych form płatności (gotówka/karty/bony) zgłaszanie reklamacji rozliczenia kart płatniczych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Lumel S.A.

Zadania na stanowisku pracy: współpraca z istniejącą siecią sprzedaży i nadzorowanie procesów handlowych, aktywne poszukiwanie klientów B2B w zakresie OZE / GE, doradztwo techniczne i energetyczne w segmencie elektrowni fotowoltaicznych, opracowywanie kosztorysów, uczestnictwo w odbiorach...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach, weryfikacja towaru w punkcie kasowym, weryfikacja zgodności ilości...