Praca: Specjalista ds. administracyjnych z językiem niemieckim


Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Specjalista ds. administracyjnych z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Wrocław
Twój zakres obowiązków:
  • Weryfikacja i przygotowywanie dokumentacji celnej
  • Kontakt mailowy i telefoniczny z klientem oraz urzędami
  • Współpraca z innymi działami w zakresie obsługi dokumentów
  • Udział w szkoleniu wdrożeniowym (w języku niemieckim)
Nasze wymagania:
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2
  • Podstawowa znajomość języka angielskiego
  • Dobra obsługa pakietu MS Office
  • Gotowość do pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00–14:00 lub 7:00–15:00 (jedna sobota w miesiącu)
  • Możliwość rozpoczęcia pracy od 1 lipca
Oferujemy:
  • Umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia
  • Pracę w pełni zdalną po szkoleniu wdrożeniowym
  • Pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, świadczenia socjalne)
  • Wsparcie zespołu oraz pełne szkolenie startowe
  • Realną możliwość rozwoju w środowisku międzynarodowym
  • Sprzęt służbowy i nowoczesne narzędzia pracy
  • Programy wsparcia psychologicznego i rozwoju osobistego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: UPS Global Business Services Polska Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków Znasz język niemiecki i szukasz stabilnej pracy? Mamy pracę dla Ciebie, nawet jeżeli nie masz doświadczenia. Oferujemy pracę administracyjną w doborowym zespole, z aktywnym użyciem niemieckiego. Nasza praca polega na poprawnym sporządzaniu deklaracji celnej dla...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Trenkwalder

Twój zakres obowiązków: nadzór nad pracownikami działu rachunkowości, kontrola przestrzegania procedur i poprawności zapisów księgowych, ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w systemie finansowo-księgowym, międzyokresowe rozliczenia kosztów, rezerwy wraz z operacjami w walutach...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami. Efektywne zarządzanie procesami kasowymi zgodnie z procedurami firmy. Umiejętności komunikacyjne. Umiejętność efektywnej organizacji własnej pracy. Samodzielność i dokładność. Biegłość w obsłudze komputera. Doświadczenie na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Miejskie Zakłady Autobusowe Sp. z o.o.

Miejsce pracy: Miejskie Zakłady Autobusowe sp. z o.o., Warszawa, ul. Włościańska 52 Wymagania stawiane kandydatom: Wykształcenie wyższe z obszarów: ekonomia, finanse, rachunkowość Min. 5 lat doświadczenia w obszarze finansowo – księgowym Praktyczna znajomość prawa bilansowego oraz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Lava Group S.C

Przygotowywanie ofert i zamówień Wprowadzanie danych do systemu Telefoniczna i mailowa obsługa klientów Współpraca z innymi działami Znajomość pakietu Office Znajomość języka angielskiego na poziomie B2

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Lava Group S.C

Aktywny kontakt z klientami B2B oraz pozyskiwanie nowych. Realizacja celów sprzedażowych i przygotowywanie ofert. Przygotowanie zamówień i współpraca z innymi działami firmy. Udział w wyjazdach i targach branżowych. Znajomość pakietu Office. Łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Dobra...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Planowanie i organizacja projektów audytorskich, w tym ustalanie harmonogramu, terminów oraz dobór zespołu Utrzymywanie relacji z klientami na poziomie zarządu i rady nadzorczej Nadzorowanie przebiegu audytów i jakości przygotowywanych raportów Prezentowanie wniosków z audytu i omawianie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Planowanie i organizacja projektów audytorskich, w tym ustalanie harmonogramu, terminów oraz dobór zespołu Utrzymywanie relacji z klientami na poziomie zarządu i rady nadzorczej Nadzorowanie przebiegu audytów i jakości przygotowywanych raportów Prezentowanie wniosków z audytu i omawianie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klaromed Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Przygotowywanie ofert na zabudowy meblowe i sprzęt medyczny Tworzenie projektów 3D oraz wizualizacji mebli pod wymiar Współpraca z klientami – od pomiaru po nadzór nad realizacją zamówienia Wyceny, kosztorysy, prowadzenie dokumentacji Bieżąca współpraca z zespołem...