Praca: Specjalista ds. administracyjnych w dziale administracyjno-gospodarczym


Centralne Muzeum Jeńców Wojennych
Specjalista ds. administracyjnych w dziale administracyjno-gospodarczym
Miejsce pracy: Opole
Numer: StPr/25/1020
OBOWIĄZKI:
- prowadzenie i realizacja postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,- prowadzenie i realizacja zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane, do których nie stasuje się ustawy Prawo zamówień publicznych,- opracowanie rocznych planów zamówień publicznych we współpracy z Dyrekcją i Kierownikami Działów Muzeum,- prowadzenie sprawozdawczości w zakresie zamówień publicznych Muzeum,- udział w realizacji inwestycji oraz prac remontowo-budowlanych i porządkowych w obiektach Muzeum,- przygotowywanie, we współpracy z radcą prawnym, projektów umów cywilno-prawnych, na potrzeby zadań realizowanych przez Muzeum,- udział w sporządzaniu projektów dokumentów wprowadzających wewnętrzny porządek organizacyjny Muzeum,- załatwianie bieżących spraw związanych z działalnością administracyjno-gospodarczą Muzeum,- udział w realizacji oraz sprawozdawczości zadań finansowanych z różnych źródeł,- udział w realizacji inwestycji i remontów obiektów i pomieszczeń Muzeum,- udział w pracach programowych Muzeum.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

wykształcenie średnie oraz co najmniej sześcioletnie doświadczenie zawodowe.Wymagania dodatkowe:- wykształcenie ekonomiczne, administracyjne, budowlane, - doświadczenie w pracy w obszarze administracji, - znajomość przepisów: Ustawy o finansach publicznych, Prawo zamówień publicznych, Prawo budowlane, - dobra znajomość obsługi programów Office, w tym bardzo dobra znajomość MS Excel, - umiejętność organizacyjna, w szczególności samodzielność w organizacji pracy własnej, rzetelność, dokładność, dyspozycyjność, umiejętność komunikacji interpersonalnej i wysoka kultura osobista, samodzielność w podejmowaniu decyzji, gotowość podnoszenia kwalifikacji.

Miejsce pracy:

Opole


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 6 200 PLN


Opis wynagrodzenia:

(w tym płaca zasadnicza oraz 20 % dodatek martyrologiczny) + dodatek stażowy + premia regulaminowa zgodnie z zakładowym Regulaminem Wynagradzania

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Zarządzanie dokumentacją i korespondencją firmową, w tym archiwizacja i organizacja. Tłumaczenie dokumentów z języka polskiego na angielski i odwrotnie. Współpraca z Zarządem: organizacja spotkań, przygotowanie materiałów oraz kontakt z zagranicznymi partnerami. Udział w usprawnianiu...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Organizacja i archiwizacja dokumentów firmowych Wystawianie faktur i bieżąca współpraca z księgowością Wsparcie przełożonych w zakresie spotkań i dokumentacji Pomoc w kontrolowaniu budżetu operacyjnego Udział w sprawach kadrowo-administracyjnych Koordynowanie przepływu informacji w...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: IPS International School of Wrocław

Pełen etat Umowa o pracę Start 1 sierpnia 2025 Praca zmianowa Dołączając do naszego zespołu, znajdziesz się w międzynarodowym środowisku, które sprzyja rozwojowi zawodowemu i osobistemu. W naszej szkole kładziemy duży nacisk na otwartą komunikację oraz wzajemny szacunek. Cenimy...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Uniwersytet Morski w Gdyni

Stanowisko: Od referenta do specjalisty Wymiar czasu pracy: 1 etat Komórka organizacyjna: Instytut Morski UMG – Sekretariat Wymagania kwalifikacyjne, wykształcenie, doświadczenie zawodowe: wykształcenie wyższe samodzielność w działaniu umiejętność analitycznego myślenia i planowania...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: TTEC

What You’ll Do Are you results-focused and love to help others? Do you have a passion to maximize sales opportunities? In this role, you’ll work effectively to service, enhance and build relationships with current and future customers. Focused on achieving revenue quotas, you’ll provide...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: TTEC

What You’ll Do Are you results-focused and love to help others? Do you have a passion to maximize sales opportunities? In this role, you’ll work effectively to service, enhance and build relationships with current and future customers. Focused on achieving revenue quotas, you’ll provide...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Praca.pl

Opis stanowiska: Koordynacja działań dydaktycznych i przestrzeganie podstawy programowej Planowanie pracy szkoły oraz zajęć edukacyjnych i praktycznych Nadzór pedagogiczny i organizacja egzaminów zewnętrznych Rozwój działalności edukacyjnej i reprezentowanie placówki w środowisku...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży....

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie orientacja na...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: TTEC

During a Typical Day, Youll Bring your passion to negotiate with brand knowledge to close a sale, handle objections and rebuttals during customer interactions Recommend, quote, and negotiate product knowledge with customers to close the sale while identifying and handling all sale opportunities...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: BZK Alco S.A.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP i P.POŻ. oraz wdrażanie procedur zgodnych z przepisami prawa i wymaganiami branży alkoholowej, chemicznej. Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji BHP, oceny ryzyka zawodowego, instrukcji stanowiskowych oraz instrukcji...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: EUROPEJSKIE CENTRUM ZDROWIA OTWOCK Sp. z o.o.

Nasze wymagania: co najmniej 3 letnie doświadczenie w dziale kadr i płac na samodzielnym stanowisku, mile widziane w branży medycznej, znajomość zagadnień rozliczeń publiczno-prawnych z ZUS, PFRON, PPK, GUS, US, MZ, znajomość obsługi programu Płatnik, mile widziana znajomość KAMSOFT...