Praca: Specjalista ds. Administracyjnych w biurze Inżyniera Kontraktu


Specjalista ds. Administracyjnych w biurze Inżyniera Kontraktu
Miejsce pracy: Krasnystaw
Nr ref.: PADm/KRAS/VIII/2025
Opis stanowiska:
  • Kompleksowe zarządzanie biurem Inżyniera Kontraktu
  • Obsługa dokumentacji kontraktowej
  • Tworzenie dokumentów, raportów, zestawień
  • Redagowanie korespondencji z organami administracji publicznej
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów
  • Archiwizowanie dokumentacji, skanowanie
  • Obsługa interesantów, informowanie i przekierowywanie
  • Koordynacja spraw administracyjnych biura budowy
  • Organizacja spotkań i rad budowy
  • Utrzymanie biura i zaplecza technicznego
  • Aktualizacja treści na stronie internetowej
Wymagania:
  • Przynajmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w branży budowlanej mile widziane
  • Wykształcenie wyższe
  • Biegła znajomość MS Office, Zoom, Dropbox, Teams
  • Samodzielność, efektywna organizacja pracy
  • Sumienność, otwartość na naukę
  • Gotowość do natychmiastowego rozpoczęcia pracy
Oferujemy:
  • Pracę w teamie doświadczonych profesjonalistów
  • Stałą pracę na stanowisku z odpowiedzialnością
  • Wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji
  • Nowoczesne narzędzia pracy
  • Udział w innowacyjnych projektach
  • Pełny etat, umowa o pracę
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Staszowie

- sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych korespondencji nadanej- wykonywanie czynności zleconych przez Przewodniczącego Wydziału i Kierownika Wydziału, np. kserowanie dokumentów, szycie akt, przygotowywanie akt przeznaczonych do archiwum,- regdagowanie pism dotyczących wysyłania akt...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Rykach

organizowanie i kontrolowanie procesów gromadzenia oraz przechowywania, archiwizowanie i udostępnianie w organizacjach dokumentacji urzędowej Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Myśliborzu

Obsługa wielofunkcyjnego urządzenia biurowego (ksero, skaner, drukarka); pomoc w przygotowaniu korespondencji z Wydziału do wysyłki i przekazywanie korespondencji wychodzącej do Biura Obsługi Klienta, rejestracji korespondencji wychodzącej, generowaniu dokumentów nadawczych w formie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: FIRMA BUDOWLANA PATRYK WALCZYK

Prace biurowe, sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy, pilnowanie badań lekarskich i okresowych pracowników, sporządzanie list obecności oraz ewidencja urlopów, prowadzenie ewidencji obecności pracowników. Wykonywanie zadań zleconych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Jww Invest S. A.

Zakres obowiązków: Nadzorowanie prac w zakresie jakości i spawalnictwa, Współpraca z przedstawicielami generalnego wykonawcy, Zarządzanie dokumentacją jakościową, w tym raporty NDT, dzienniki spawania, Organizacja i uczestnictwo w inspekcjach oraz próbach, Monitorowanie niezgodności i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Foundever

PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: AIBY

Twoje zadania: Projektowanie reklam wideo na potrzeby aplikacji mobilnych (FB, IG, sieci reklamowe), Tworzenie koncepcji i scenariuszy reklam, Animacja materiałów graficznych i filmowych, Montaż, korekcja barwna, kluczowanie, tracking. Oczekujemy: Minimum 2 lata doświadczenia w motion designie,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: P.H.U HELAM Mirosław Herchel

Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień od klientów oraz obsługa platform sprzedażowych; Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami w celu potwierdzenia szczegółów zamówień oraz udzielanie informacji o produktach; Przygotowywanie ofert handlowych, wycen oraz analiza kosztów; Przyjmowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Grupa Pascal

Zadania: Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych dostosowanych do potrzeb klientów. Realizacja celów sprzedażowych i zarządzanie relacjami z klientami. Aktywne pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż usług edukacyjnych. Współpraca z zespołem grafików przy tworzeniu materiałów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: SP EUROPE Sp. z o.о.

Zakres obowiązków związany z naliczaniem wynagrodzeń: Naliczanie wynagrodzeń i dodatkowych świadczeń, przygotowywanie list płac dla pracowników i kontrahentów; Gromadzenie i obliczanie wskaźników KPI, obliczanie zmiennej części wynagrodzenia, przygotowywanie raportów budżetowych i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Faurecia Gorzów S.A.

Z nami: Nauczysz się analizować przyczyny źródłowe problemów, wdrażać działania zapobiegawcze i korygujące. Zrozumiesz, jak opracowywać i wdrażać procedury oraz wytyczne kontroli jakości. Zdobędziesz biegłość w identyfikowaniu i rozwiązywaniu problemów jakościowych w procesie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: INSTAL-PROJEKT Gawłowscy, Ścierzyńscy S.J.

TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA: Obsłudze i wsparciu techniczno-handlowym klientów w kanale hurtowym w swoim regionie (hurtownie grzewcze, instalacyjne, salony łazienkowe, projektanci instalacji, projektanci wnętrz, dystrybutorzy, obsługa inwestycji, sklepy internetowe). Proaktywnych...