Praca: Specjalista ds. administracyjno-gospodarczych


AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego „KWATERA” Sp. z o.o.
Obecnie poszukuje pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. administracyjno-gospodarczych
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opis stanowiska
  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura w zakresie administracyjno-gospodarczym, w szczególności:
    • zarządzanie flotą ok. 10 pojazdów służbowych (przeglądy, ubezpieczenia, serwis, naprawy, utrzymanie czystości itp.), 
    • przewóz dokumentów, sprzętu, materiałów, transport osób (np. członków zarządu) – w zależności od potrzeb,
    • utrzymanie infrastruktury biurowej poprzez kontrolę stanu pomieszczeń, wyposażenia i urządzeń; zgłaszanie usterek, organizacja napraw, drobne prace konserwacyjne,
    • wyposażanie stanowisk pracy zgodnie z wytycznymi (meble, akcesoria, artykuły biurowe), sporadycznie konieczność wykonywania prac fizycznych, takich jak przenoszenie wyposażenia, reorganizacja stanowisk pracy,
    • organizacja zakupów na potrzeby biura (materiały biurowe, środki czystości, artykuły spożywcze, wyposażenie), 
    • prowadzenie rejestrów i ewidencji związanych z działalnością działu (np. ewidencja pieczątek, zakupów, urządzeń),
    • współpraca z dostawcami i firmami serwisowymi,
    • pomoc przy organizacji wydarzeń firmowych,
    • wsparcie organizacyjne pracowników.
Wymagania
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • prawo jazdy kat. B (wymóg konieczny),
  • podstawowa wiedza techniczna,
  • znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook) – w stopniu umożliwiającym samodzielną pracę, 
  • umiejętność organizacji pracy własnej, samodzielność, komunikatywność.
Oferujemy
  • współpracę z doświadczonym zespołem w przyjaznej atmosferze,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (wyłącznie),
  • praca w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku (elastyczne godziny między 7:00 a 17:00),
  • niezbędne do pracy narzędzia i materiały,
  • finansowanie szkoleń zawodowych i innych,
  • bezpłatny pakiet medyczny oraz możliwość nabycia pakietu dla rodziny na atrakcyjnych warunkach,
  • dofinansowanie kart sportowych oraz możliwość nabycia kart dla rodziny na atrakcyjnych warunkach,
  • możliwość korzystania z ubezpieczenia grupowego,
  • dofinansowania z funduszu socjalnego (do wypoczynku, okularów, wydarzeń kulturalnych/rozrywkowych i in.),
  • lokalizacja blisko stacji metra oraz linii autobusowych 512 i 212.
Osoby spełniające wymagania zapraszamy do przesyłania CV i listu motywacyjnego (wymagane dokumenty aplikacyjne w formacie pdf.) za pomocą przycisku aplikowania.

Dziękujemy wszystkim Kandydatom za zainteresowanie naszą ofertą i przesłanie aplikacji. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zgoda jest konieczna do rozpatrzenia aplikacji w ramach prowadzonej procedury rekrutacyjnej: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z prowadzoną rekrutacją na stanowisko: Specjalista ds. administracyjno-gospodarczych, mazowieckie / Warszawa ”.

Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane również dla potrzeb przyszłych rekrutacji w AMW TBS „KWATER” Sp. z o.o., jednakże jedynie w przypadku, gdy wyrazi Pan/Pani na to odrębną zgodę, która umieszczona zostanie w dokumentach aplikacyjnych, o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z przyszłymi rekrutacjami.”

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 10.05.2018 r. (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000 ze zm.) informujemy, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-294), ul. Zielone Zacisze 11B.
  2. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem ochrony danych pod adresem mailowym iod@amwkwatera.pl lub na adres siedziby administratora.
  3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu kontaktu z Panią/Panem przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. w związku z prowadzoną rekrutacją (w zależności od tego, na co wyrażona została zgoda – na potrzeby bieżącej rekrutacji oraz/lub rekrutacji przyszłych). Podstawę przetwarzania stanowi dobrowolna – jednak niezbędna do udziału w procesie rekrutacji – zgoda na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz obowiązek prawny ciążący na administratorze (art. 6 ust.1 lit. c RODO).
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być upoważnione organy publiczne i inne podmioty uprawnione do ich otrzymania na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Ponadto Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, m.in. dostawcom usług IT, podmiotom świadczącym usługi rekrutacyjne – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora.
  5. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez 6 miesięcy od czasu zakończenia aktualnego procesu rekrutacji, a w razie wyrażenia zgody na udział w dalszych rekrutacjach – przez 12 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji. W razie uzasadnionej informacji o możliwości wystąpienia roszczeń, dane osobowe będą także przechowywane do upływu terminów ich przedawnienia.
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu a także prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  7. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
  8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, ani organizacji międzynarodowych.
  9. Administrator danych nie prowadzi działań zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych i ich profilowania.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Trakcja S.A.

Opis stanowiska Przygotowywanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów niezbędnych do sprawnego funkcjonowania kontraktu. Nadzorowanie obiegu korespondencji i dokumentacji. Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie. Organizowanie spotkań z kontrahentami....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Bianco Logistic Sp. z o.o.

Opis stanowiska wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie komputerowym kompletacja oraz weryfikacja dokumentów zgodnie z wytycznymi przygotowywanie raportów i zestawień dla innych działów prowadzenie korespondencji wyjaśniającej i obsługa dokumentacji wysyłek współpraca z innymi...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Health Resort & Medical Spa Panorama Morska

Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: REMONDIS Północ Sp. z o.o. - Pruszcz Gdański

Bieżąca obsługa spraw administracyjno-handlowych (m.in. przygotowywanie ofert, umów, przygotowywanie wniosków i pism do urzędów z zakresu działalności spółki), Przygotowywanie raportów, zestawień, Współpraca z firmami transportowymi, Wystawianie kart BDO, Prowadzenie ewidencji...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Przeprowadzanie wewnętrznych audytów ksiąg rachunkowych pod kątem zgodności z przepisami podatkowymi i ustawą o rachunkowości. Kontrola poprawności dokumentów i operacji finansowych. Opracowywanie raportów audytowych i rekomendacji działań naprawczych. Monitorowanie realizacji zaleceń...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Sodexo Polska Spółka z o. o.

Zakres obowiązków: Należyte utrzymywanie w czystości tzn. obszarów sanitarnych i publicznych Zarządzanie i organizacja pracy zespołu sprzątającego Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP oraz standardów jakościowych Wymagania: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Biuro Sprzedaży Własnej Region Wielkopolski

Lubisz kontakt z ludźmi i chcesz, by Twoja praca realnie pomagała innym? Szukasz zajęcia, w którym rozwiniesz skrzydła i zarobisz proporcjonalnie do swojego zaangażowania? Ta oferta jest dla Ciebie! Twoje zadania: Spotkania z klientami (stacjonarne i online) oraz analiza ich potrzeb,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: FOB-Decor Sp. z o.o.

Czym będziesz się zajmować? Utrzymywaniem i rozwijaniem relacji z obecnymi klientami firmy. Pozyskiwaniem nowych klientów oraz budowaniem długofalowych relacji biznesowych. Realizacją ambitnych celów sprzedażowych oraz negocjowaniem warunków współpracy. Tworzeniem ofert handlowych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Koordynowanie i wdrażanie działań zgodnych z normą ISO 50001 oraz przepisami prawa, a także przygotowywanie dokumentacji do audytów. Opracowywanie przeglądów energetycznych firmy zgodnie z obowiązującymi standardami. Analizowanie i definiowanie potencjału do zwiększania efektywności...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Foundever

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: e-work HR Company Poland

Zakres obowiązków: wdrażanie, realizacja i monitorowanie standardów medycznych, procedur i instrukcji, ścisła współpraca z personelem medycznym i lekarskim, zapewnienie właściwego doboru personelu pod kątem kompetencji i kwalifikacji, nadzór nad dokumentacją administracyjną i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Contract Administration Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Wprowadzanie i weryfikacja danych do systemu kadrowo-płacowego, Kontrola kompletności dokumentów dostarczanych przez pracowników oraz ich wstępna weryfikacja, Przygotowywanie standardowej dokumentacji kadrowej (np. umowy o pracę, umowy cywilnoprawne, skierowania na badania,...