Praca: Specjalista ds. administracyjno-biurowych


Health Resort & Medical Spa Panorama Morska w Jarosławcu

więcej niż HOTEL

nad morzem

Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Miejsce pracy: Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska:
  • nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości,
  • organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy,
  • nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy,
  • kompleksowe wsparcie w obszarze biznesowym i w organizacji codziennej pracy Zarządu,
  • przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji z zakresu prowadzonej działalności,
  • organizowanie spotkań i prowadzenie terminarza Członków Zarządu, umawianie i koordynowanie spotkań według skali priorytetów,
  • dbanie o skrzynkę pocztową (zarządzanie mailami oraz raportowanie np. raz dziennie o najważniejszych wiadomościach),
  • zbieranie danych, ich analiza, raportowanie, tworzenie pism, prezentacji oraz podsumowań,
  • weryfikację, edycję oraz formatowanie dokumentów, redagowanie pism związanych z pracą biura/zarządu,
  • bieżące wspieranie Zarządu/Dyrektora w sprawach organizacyjnych i administracyjnych,
  • koordynowanie współpracy Prezesa Zarządu/Dyrektora z poszczególnymi działami firmy i ich pracownikami,
  • dbanie o prawidłowy przepływ informacji i obieg dokumentów pomiędzy jednostkami organizacyjnymi w firmie,
  • przekazywanie właściwym jednostkom i komórkom organizacyjnym decyzji i ustaleń podjętych przez Zarząd/Dyrekcję,
  • przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji Prezesowi Zarządu/Dyrektorowi,
  • przygotowywanie i prowadzenie raportów, dokumentów, prezentacji na potrzeby Prezesa Zarządu/Dyrektora i jego gości,
  • zarządzanie hierarchią informacji napływających do sekretariatu, sortowanie i syntezowanie najbardziej istotnych danych,
  • udział w wewnętrznych projektach i prowadzenie własnych,
  • tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i Przełożonego,
  • bieżące informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw,
Wymagania:
  • minimum 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • status absolwenta kierunków studiów prawa, administracji, ekonomicznych, finansowych i pokrewnych,
  • umiejętności pracy w szybko zmieniających się okolicznościach pod presją czasu,
  • wysokiej kultury osobistej, umiejętności zachowania dyskrecji i taktu,
  • znajomości savoir-vivreu biznesowego,
  • umiejętności pracy w zespole i zarządzania przepływem informacji,
  • bardzo dobrej organizacji pracy oraz samodzielności w działaniu,
  • komunikatywności, otwartości i umiejętności budowania relacji,
  • dokładności i rzetelności, umiejętności analitycznych i dbałości o wysoką jakość,
  • dobrej znajomości pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych.
  • umiejętności krytycznego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów,
  • dyspozycyjność, zaangażowanie,
  • umiejętność koordynacji projektów, wielozadaniowość,
  • logiczne myślenie oraz umiejętność analitycznego podejścia do problemów,
  • przewidywanie,
  • filtrowanie informacji oraz ich źródeł.
Oferujemy:

Zapewniamy mieszkanie służbowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Trenkwalder

Twoje zadania bieżące opisywanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych w systemie operacyjnym firmy, kontrola i uzgadnianie kont księgowych, przygotowywanie dokumentacji do sprawozdań finansowych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, udział w zamknięciu miesiąca,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Krasnymstawie

Obsługa korespondencji firmowej lub urzędowej, przyjmowanie i obsługa interesantów, udzielanie informacji interesantom, obsługa urządzeń biurowych, porządkowanie oraz archiwizowanie dokumentacji firmowej lub urzędowej Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: SEDICO DEVELOPMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

REF PIZakres:- praca w biurze firmy,- odbieranie i nadawanie poczty,- obsługa komputera,-przygotowywanie ofert,-przygotowywanie pism,-obsługa sprzętu komputerowego,-drobne prace biurowe polegajace na utrzymaniu porządu w biurze, Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: URZĄD GMINY CZERNICHÓW

1.Prowadzenie spraw związanych z lokalnym transportem zbiorowym.2.Prowadzenie spraw związanych z nabywaniem nieruchomości do zasobu.3.Prowadzenie gminnego zasobu nieruchomości.4.Prowadzenie spraw związanych z nabywaniem sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na własność gminy.5.Wykonywanie...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Foundever

On-site position: Gdańsk Bonus up to 8500 PLN !! (relocation package plus attendance bonus) Your responsibilities will include: Providing exelent customer service via phone and email in line with the highest standards Striving to achieve customer satisfaction targets set by managers Engaging...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, kontrola jakości asortymentu. Nasze wymagania gotowość do podjęcia pracy w mikroklimacie zimnym,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klaromed Sp. z o.o.

Główne zadania: Opracowywanie ofert handlowych i projektów dla klientów Przygotowywanie pomiarów oraz nadzór nad realizacją zamówień Tworzenie wizualizacji i dokumentacji projektowej Obsługa zapytań od działu sprzedaży Wyceny mebli w dedykowanym systemie Wymagania: Bardzo dobra...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Customer Support: Handling calls and emails, assisting in resolving technical issues. Problem Solving: Using your technical expertise to find quick solutions for customers. Data Entry: Ensuring accuracy when inputting information into the system to maintain smooth processes. Building Relationships:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Lambda S.A.

Twoje zadania to: Pomoc w naliczeniu wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami w kraju oddelegowania pracownika, Weryfikowanie poprawności tabeli czasu pracy, Prowadzenie dokumentacji płacowej, Kontakt telefoniczny/mailowy z pracownikami, Wystawianie dokumentów dotyczących...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja:
Pracodawca: Budcon Sp. z o.o.

Główne zadania: koordynowanie i nadzorowanie pracy zespołu monterów organizowanie przebiegu prac budowlanych wykonywanie pomiarów i kosztorysów na potrzeby prowadzonych prac sporządzanie dokumentacji i rozliczeń budowy sporządzanie listy zapotrzebowania i planowanie dostaw materiałów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Znasz niemiecki? Lubisz pomagać ludziom? Dołącz do zespołu w Katowicach! Nie musisz znać budowy pralki. Wystarczy, ze dobrze mówisz po niemiecku, umiesz słuchać i chcesz pomagać - reszty nauczymy Cię my! Szukamy osoby, która nie boi się rozmów telefonicznych, ma techniczny zmysł i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

As a Customer Support Specialist, you will serve as a trusted guide and digital companion for our customers in digital space. You will handle both telephone and written inquiries, primarily in German (approx. 5% in English) related to credit card. Responding to general questions about credit card...