Praca: Specjalista ds. administracyjno-biurowych


Health Resort & Medical Spa Panorama Morska w Jarosławcu

więcej niż HOTEL

nad morzem

Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Miejsce pracy: Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska:
  • nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości,
  • organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy,
  • nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy,
  • kompleksowe wsparcie w obszarze biznesowym i w organizacji codziennej pracy Zarządu,
  • przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji z zakresu prowadzonej działalności,
  • organizowanie spotkań i prowadzenie terminarza Członków Zarządu, umawianie i koordynowanie spotkań według skali priorytetów,
  • dbanie o skrzynkę pocztową (zarządzanie mailami oraz raportowanie np. raz dziennie o najważniejszych wiadomościach),
  • zbieranie danych, ich analiza, raportowanie, tworzenie pism, prezentacji oraz podsumowań,
  • weryfikację, edycję oraz formatowanie dokumentów, redagowanie pism związanych z pracą biura/zarządu,
  • bieżące wspieranie Zarządu/Dyrektora w sprawach organizacyjnych i administracyjnych,
  • koordynowanie współpracy Prezesa Zarządu/Dyrektora z poszczególnymi działami firmy i ich pracownikami,
  • dbanie o prawidłowy przepływ informacji i obieg dokumentów pomiędzy jednostkami organizacyjnymi w firmie,
  • przekazywanie właściwym jednostkom i komórkom organizacyjnym decyzji i ustaleń podjętych przez Zarząd/Dyrekcję,
  • przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji Prezesowi Zarządu/Dyrektorowi,
  • przygotowywanie i prowadzenie raportów, dokumentów, prezentacji na potrzeby Prezesa Zarządu/Dyrektora i jego gości,
  • zarządzanie hierarchią informacji napływających do sekretariatu, sortowanie i syntezowanie najbardziej istotnych danych,
  • udział w wewnętrznych projektach i prowadzenie własnych,
  • tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i Przełożonego,
  • bieżące informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw,
Wymagania:
  • minimum 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • status absolwenta kierunków studiów prawa, administracji, ekonomicznych, finansowych i pokrewnych,
  • umiejętności pracy w szybko zmieniających się okolicznościach pod presją czasu,
  • wysokiej kultury osobistej, umiejętności zachowania dyskrecji i taktu,
  • znajomości savoir-vivreu biznesowego,
  • umiejętności pracy w zespole i zarządzania przepływem informacji,
  • bardzo dobrej organizacji pracy oraz samodzielności w działaniu,
  • komunikatywności, otwartości i umiejętności budowania relacji,
  • dokładności i rzetelności, umiejętności analitycznych i dbałości o wysoką jakość,
  • dobrej znajomości pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych.
  • umiejętności krytycznego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów,
  • dyspozycyjność, zaangażowanie,
  • umiejętność koordynacji projektów, wielozadaniowość,
  • logiczne myślenie oraz umiejętność analitycznego podejścia do problemów,
  • przewidywanie,
  • filtrowanie informacji oraz ich źródeł.
Oferujemy:

Zapewniamy mieszkanie służbowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.

Opis stanowiska Wsparcie zespołu w realizacji bieżących zadań biurowych. Przygotowywanie dokumentacji projektowej i zestawień danych. Analizowanie i opracowywanie informacji na potrzeby projektów. Bezpośredni kontakt i obsługa uczestników. Współpraca z całym zespołem. Wymagania Bardzo...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Koordynacja działań organizacyjnych wewnątrz firmy Zarządzanie dokumentacją i obiegiem informacji Prowadzenie ewidencji zarządzeń i poleceń służbowych Prowadzenie rejestru udzielonych pełnomocnictw i upoważnień wydanych przez Dyrektor Przygotowanie umów dotyczących współpracy...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Staff Partners

Zakres obowiązków: Praca na dwuosobowej recepcji w siedzibie Spółki: pełnienie roli pierwszego kontaktu dla Gości firmy, w tym anglojęzycznych identyfikacja w celu wizyty, wydawanie przepustek oraz prowadzenie ewidencji odwiedzin informowanie odpowiednich osób o przybyciu gości i wsparcie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ŁODZI

Prowadzenie obsługi kancelaryjnej Komendy Wojewódzkiej PSP w Łodzi w systemie tradycyjnym i elektronicznym. Prowadzenie obsługi korespondencji za pomocą dostępnych narzędzi: platformy ePuap, e-doręczenia, poczty elektronicznej. Prowadzenie sekretariatu Łódzkiego Komendanta Wojewódzkiego...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Canpol Sp. z o. o.

Twoje zadania: Wprowadzanie i realizacja zamówień w systemie ERP. Monitorowanie zamówień i nadzorowanie procesu sprzedaży. Budowanie oraz utrzymywanie relacji z klientami zagranicznymi. Aktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów. Przygotowywanie dokumentacji eksportowej. Współpraca z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Bioagra S.A

OPIS STANOWISKA: Wykonywanie analiz jakościowych surowców, półproduktów, wyrobów gotowych na zgodność z wymogami jakościowymi. Wykonywanie podstawowych analiz chemicznych. Nadzór nad sprzętem kontrolno - pomiarowym. Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do wydania wyrobu, wystawanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Studio Moderna Polska Sp. z o.o.

Zadania: Telefoniczna obsługa i doradztwo dla klientów. Realizacja celów sprzedażowych i budowanie relacji z klientami. Udział w szkoleniach i rozwój kompetencji sprzedażowych. Współpraca w zespole w przyjaznym środowisku. Wymagania: Komunikatywność, empatia i umiejętność słuchania....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu

Liczba stanowisk 1 Wymiar etatu 1 Status nabór w toku Miejsce pracy Poznań, al. Niepodległości 16/18 Ważne do 3 października 2025 r. Wynagrodzenie zasadnicze od 5000,00 zł do 5300,00 zł brutto Osoba na tym stanowisku: wspiera dyrektora i zastępcę dyrektora Biura w bieżącej pracy zgodnie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: INBEAR Sp. z o.o.

Twoje zadania: Obsługa korespondencji, ewidencjonowanie i archiwizacja dokumentów. Koordynacja pracy biura oraz przygotowywanie raportów, prezentacji i dokumentów. Kontrola dokumentacji handlowej, realizacja zamówień i nadzór nad dostawami. Wsparcie zespołu handlowego i obsługa klienta....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Polskie Koleje Państwowe S.A.

Twoje zadania: Porządkowanie dokumentacji tradycyjnej (papierowej) Digitalizacja dokumentacji Wyszukiwanie dokumentacji do badań genealogicznych Udostępnianie materiałów do badań genealogicznych Czego od Ciebie oczekujemy? Statusu studenta/absolwenta studiów, mile widziane - historia,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Benefit Systems SA

Na rozgrzewkę kilka pytań Masz minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze ESG (warunek konieczny)? Posiadasz znajomość regulacji z zakresu ESG oraz umiejętność zrozumienia ich praktycznego zastosowania w biznesie? Masz doświadczenie w opracowywaniu raportów zrównoważonego...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Lambda S.A.

Twoje zadania to: Pomoc w naliczeniu wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami w kraju oddelegowania pracownika, Weryfikowanie poprawności tabeli czasu pracy, Prowadzenie dokumentacji płacowej, Kontakt telefoniczny/mailowy z pracownikami, Wystawianie dokumentów dotyczących...