Praca: Specjalista ds. administracji


Ogłoszenie numer: 9549220, z dnia 2025-03-15

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. administracji

Miejsce pracy: Szczecin

 

Opis stanowiska

  • Obsługa zamówień dla pacjentów.
  • Przygotowanie dokumentów i recept na refundowane produkty.
  • Fakturowanie dla płatników i klientów.
  • Zarządzanie danymi w systemie CRM.
  • Uczestnictwo w projektach wyznaczonych przez kierownictwo.
  • Budowanie relacji z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi.

Wymagania

  • Biegłość w Microsoft Office.
  • Komunikatywny angielski i francuski (min. B1).
  • Umiejętność organizacji pracy.
  • Doświadczenie w pracy administracyjnej
  • Mile widziane doświadczenie w księgowości

Oferujemy

  • Długoterminową umowę po okresie próbnym.
  • Możliwość pracy zdalnej.
  • Elastyczne godziny pracy.
  • Codzienne użycie języków obcych.
  • Wspaniałą atmosferę pracy.
  • Szkolenia wewnętrzne.
  • Imprezy firmowe.
  • Prywatną opiekę medyczną.
  • Karty sportowe.
  • Dofinansowanie do posiłków.
  • Bonusy okolicznościowe.
  • Nowoczesne biuro.
  • Brak dress codeu.
  • Darmowa kawa i owoce.
  • Dopłaty do dojazdów.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Obsługa korespondencji; Archiwizowanie dokumentów; Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; Dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Od kandydatów oczekujemy: Znajomości obsługi komputera (Word, Excel) Doświadczenia na podobnym...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Obsługa urządzeń biurowych oraz systemów administracyjnych Zarządzanie i archiwizacja korespondencji firmowej Sporządzanie wyciągów bankowych Realizacja innych powierzonych prac administracyjnych Dyspozycyjność i elastyczność Doskonała organizacja pracy i umiejętność pracy pod...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach

Planowanie, organizacja, kontrolowanie obiegu dokumentów, monitorowanie pracy pracowników Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: rzetelność Uprawnienia: komunikatywność Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Sokołowie Podlaskim

- zapoznanie się z zagadnieniami na zajmowanym stanowisku w Wydziale Finansowym- archiwizowanie dokumentacji wydziałowej- nauka opisywania i dekretacji dowodów księgowych- bieżące wprowadzanie analityki należności z tyt. dochodów budżetowych, w tym opłaty za usługi: geodezyjne,...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: KLIMEK I KLIMEK Sp z o.o. SK

obsługa klientów i architektów (drzwi, szafy i kuchnie) opieka nad bieżącymi zleceniami wykonywanie ofert i opieka nad nimi praca w zespole poczucie estetyki kultura osobista dyspozycyjność zaangażowanie w pracę firmie łatwość nawiązywania kontaktów sumienność i odpowiedzialność...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Immerse yourself in Health advising, contributing to the success of top brands. Be an effective communicator, bridging the gap between customer and our client, ensuring smooth collaboration. Be the 1st point of contact to consult, assist, and support the customer needs. Foster enduring...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Primost Południe Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Wspieranie zarządu w codziennych obowiązkach administracyjnych i organizacyjnych. Współpraca i kontakt z partnerami biznesowymi, w tym zamawianie i koordynowanie prac podwykonawców. Zarządzanie komunikacją w firmie: obsługa maila i telefonów. Zarządzanie dokumentacją:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Cukiernia P. Chojecki

Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe Technologia żywności, Biotechnologia lub pokrewne; znajomość norm HACCP, IFS; samodzielność, umiejętność kreatywnego myślenia, zaangażowanie; otwartość na nowe wyzwania i doświadczenia; dobra organizacja pracy własnej i umiejętność...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: ADF AUTO Spółka z o.o.

Twój zakres obowiązków Sprzedaż nowych samochodów dostawczych IVECO; Aktywne pozyskiwanie Klientów w terenie; Obsługa Klientów zgodnie ze standardami jakościowymi; Budowanie długotrwałych relacji z Klientem; Przygotowywanie ofert handlowych zgodnie z obowiązującymi standardami;...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: ADF AUTO Spółka z o.o.

Twój zakres obowiązków sprzedaż części i akcesoriów samochodowych, bezpośrednia obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami, pozyskiwanie nowych klientów utrzymywanie partnerskich relacji z dotychczasowymi klientami nadzorowanie procesów sprzedaży, wystawianie dokumentów...