Praca: Specjalista ds. Administracji w Nowoczesnej Księgowości


Specjalista ds. Administracji w Nowoczesnej Księgowości
Miejsce pracy: Łódź
Zakres obowiązków:
  • Wystawianie faktur sprzedaży i faktur korygujących w imieniu klientów biura
  • Wystawianie dokumentów kompensat, not
  • Wprowadzanie przelewów do banku
  • Wprowadzanie faktur zakupu do elektronicznego obiegu dokumentów oraz ich wymiarowanie
  • Weryfikacja faktur kosztowych z kosztorysami
  • Monitorowanie należności, w tym zmiana statusu należności w aplikacji klienta; elektroniczna wysyłka powiadomień o obowiązku zapłaty
  • Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej dedykowanej do prowadzenia korespondencji księgowej pomiędzy kontrahentami klientów a klientem biura
  • Prowadzenie elektronicznej archiwizacji umów
  • Współpraca z zespołem księgowym odpowiadającym za sprawy podatkowe klientów biura
Wymagania:
  • Min. 1–2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w dziale administracji, księgowości lub biurze rachunkowym.
  • Biegła obsługa pakietu MS Office, w szczególności Excel.
  • Znajomość zasad obiegu dokumentów finansowych i podstawowych zagadnień z zakresu księgowości.
  • Rozumienie procesów fakturowania, kompensat, windykacji miękkiej oraz archiwizacji dokumentów.
  • Dobra organizacja pracy, skrupulatność, terminowość i dokładność.
  • Komunikatywność i umiejętność współpracy z zespołem.
  • Samodzielność w działaniu oraz inicjatywa w rozwiązywaniu problemów.
Mile widziane:
  • Doświadczenie we współpracy z klientami biznesowymi.
  • Praktyczna znajomość obsługi programów księgowych (np. Enova365, Symfonia, Comarch Optima)
  • Umiejętność pracy w systemach do elektronicznego obiegu dokumentów (Saldeo).
  • Wykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości, finansów lub administracji
Oferujemy:
  • Niepowtarzalny zespół – wspieramy się i tworzymy atmosferę, jakiej nigdzie indziej nie znajdziesz! ;)
  • Stały rozwój – dbamy o Twoje kompetencje merytoryczne i miękkie, poprzez stały dostęp do szkoleń i wiedzę
  • Stabilną współpracę w dynamicznie rozwijającej się grupie Value Finance
    Nowoczesne narzędzia IT – pracujemy na Saldeo, Enova 365, Power BI i innych zaawansowanych systemach
  • Elastyczność – praca w 100% zdalna
  • Dobrą zabawę – spotykamy się na kwartalnych integracjach
  • Współpracę z ekspertami – CFO i doradcami podatkowymi, którzy inspirują i dzielą się wiedzą
  • Dostęp do platformy Mindgram – wspierającej profilaktykę zdrowia i rozwój osobisty.
  • Opiekę medyczną – bo Twoje zdrowie jest dla nas ważne
  • Dofinansowanie do zajęć sportowych -  w zdrowym ciele zdrowy duch
  • Partnerskie podejście B2B - współpracujesz z nami w pełnym zaangażowaniu, jesteśmy dla klienta od 8 do 16, ale rozumiemy potrzebę elastycznego czasu pracy gdy to wspólnie ustalimy, zapewniamy też planowane płatne dni wolne.
Kilka słów o nas:
Value Finance to firma świadcząca usługę Dyrektora Finansowego na godziny.

Jesteśmy obecni na rynku od 2018 roku, a nasz zespół liczy już ponad 50 osób. W codziennej pracy wykorzystujemy najnowocześniejsze narzędzia dostępne na rynku księgowym, ale przede wszystkim stawiamy indywidualne podejście do wyzwań naszych klientów. Nasza oferta skierowana jest do szybko rosnących spółek z branży technologicznej, e-commerce i produkcyjnej.

Chcąc dostarczyć jak najwyższej jakości usługę Dyrektora Finansowego na godziny, ruszyliśmy z projektem cyfrowego biura księgowego. Jest to kolejny, integralny element w procesie obsługi naszych klientów.

Rośniemy w siłę i poszukujemy tych, którzy będą rozwijać się razem z nami!

Jeśli chcesz dowiedzieć się o nas więcej, zapraszamy na www.valuefinance.pl
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Krakowie Krzysztof Olbrich Kancelaria Komornicza w Krakowie

Wymagania: Umiejętność analitycznego myślenia, Bardzo dobra organizacja pracy oraz zaangażowanie w realizację zadań, Samodzielność, dyspozycyjność, zdolności interpersonalne, Prawo jazdy kat. B, Wiedza prawnicza, Mile widziana ukończona aplikacja komornicza lub w trakcie aplikacji.

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu

ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRUKTURĄ ORGANIZACYJNĄ BIURA POWIATOWEGO I OBOWIĄZUJĄCYMI REGULAMINAMI W ARIMR, ZAPOZNANIE SIĘ Z PRACĄ I ZADANIAMI POSZCZEGÓLNYCH KOMÓREK ORGANIZACYJNYCH BP, ZAPOZNANIE SIĘ Z OBSŁUGĄ APLIKACJI E-WNIOSEK I POMOC W JEJ OBSŁUDZE, ZAPOZNANIE SIĘ Z INDTRUKCJĄ...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Piszu

wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

w załączniku Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Uprawnienia: komputer - obsługa Uprawnienia: MS OFFICE Wymagania inne: wykształcenie zawodowe lub średnie, komunikatywność, szybkość uczenia się, obsługa komputera (MS Office).


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: GRUPA PZU

Realizacja planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat Minimum roczne doświadczenie w obszarze sprzedaży (preferowane w branży finansowej)...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Hutchinson Poland Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Zapewnienie komunikacji z klientem w fazie wdrożenia nowego wyrobu oraz w fazie życia seryjnego produktu Odpowiedzialność za terminową odpowiedź na reklamacje klienta w oparciu o analizę wykonaną przez wydział produkcyjny lub jakość projektu Negocjacji z klientem...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Villaro

Główne zadania na stanowisku: Budowanie i utrzymywanie pozytywnego obrazu Firmy Osiąganie ustalonych celów sprzedaży Zarządzanie zespołem Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta Utrzymanie standardów prezentacji produktów Wspieranie rozwoju umiejętności zespołu Przygotowywanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Villaro

Opis stanowiska: Obsługa klienta: doradztwo w doborze ubioru odpowiedniego na różne okazje oraz zgodnego z typem sylwetki klienta. Reprezentowanie marki: pozytywne przedstawianie firmy i rozwijanie profesjonalnego wizerunku doradcy. Zarządzanie towarem: dbałość o ekspozycję produktów,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Villaro

Opis stanowiska: Obsługa klienta: doradztwo w doborze ubioru odpowiedniego na różne okazje oraz zgodnego z typem sylwetki klienta. Reprezentowanie marki: pozytywne przedstawianie firmy i rozwijanie profesjonalnego wizerunku doradcy. Zarządzanie towarem: dbałość o ekspozycję produktów,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Villaro

Główne zadania na stanowisku: Budowanie i utrzymywanie pozytywnego obrazu Firmy Osiąganie ustalonych celów sprzedaży Zarządzanie zespołem Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta Utrzymanie standardów prezentacji produktów Wspieranie rozwoju umiejętności zespołu Przygotowywanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Villaro

Opis stanowiska: Obsługa klienta: doradztwo w doborze ubioru odpowiedniego na różne okazje oraz zgodnego z typem sylwetki klienta. Reprezentowanie marki: pozytywne przedstawianie firmy i rozwijanie profesjonalnego wizerunku doradcy. Zarządzanie towarem: dbałość o ekspozycję produktów,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Villaro

Opis stanowiska: Obsługa klienta: doradztwo w doborze ubioru odpowiedniego na różne okazje oraz zgodnego z typem sylwetki klienta. Reprezentowanie marki: pozytywne przedstawianie firmy i rozwijanie profesjonalnego wizerunku doradcy. Zarządzanie towarem: dbałość o ekspozycję produktów,...