Praca: Specjalista ds. administracji i rozliczeń


Firma INWEMER jest ogólnopolskim dostawcą usług utrzymania czystości dla firm i instytucji, zlokalizowanych na terenie całej Polski. Obsługujemy ponad 5600 zróżnicowanych obiektów i zatrudniamy obecnie ponad 6900 osób. 
 
Zatrudnimy na stanowisko:
Specjalista ds. administracji i rozliczeń
Miejsce pracy: Łódź, ul. Łąkowa

Firma posiada status Zakładu Pracy Chronionej. Zatrudniamy osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.

 

Obowiązki:
  • Prowadzenie bieżących aktualizacji danych w umowach i aneksach
  • Kontrola i obieg dokumentów dotyczących rozliczeń z Klientami
  • Przygotowywanie danych i specyfikacji do faktur
  • Wystawianie faktur oraz korekt zgodnie z obowiązującymi zasadami
Wymagania:
  • Aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
  • Doświadczenie w kontakcie z Klientem (telefonicznie i mailowo)
  • Wykształcenie co najmniej średnie
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel i Word
  • Dokładność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy
  • Mile widziane doświadczenie w obszarze fakturowania lub księgowości
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pełen etat
  • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia
  • Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu
Kontakt:
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Wsparcie procesów back office dla klientów niemieckojęzycznych drogą mailową. Analiza zgłoszeń klientów i proponowanie rozwiązań z wykorzystaniem narzędzi wewnętrznych. Obsługa zwrotów i reklamacji, w tym zgłoszeń związanych z ochroną danych. Dbanie o wysoką jakość komunikacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Fundacja Sustinae

Zadania: wsparcie bieżących prac biurowych w różnych działach instytucji, archiwizacja i porządkowanie dokumentacji, pomoc przy obsłudze spraw administracyjnych, poznanie specyfiki pracy administracji publicznej. Wymagania: aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (ważne min. do...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: D&H Engineering Poland sp. z o.o.

Opis stanowiska Prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników, w tym umów, aneksów, zaświadczeń i akt osobowych Obsługa procesów związanych z zatrudnianiem, zwalnianiem oraz nadzór nad badaniami lekarskimi i szkoleniami BHP Monitorowanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Urząd Miasta Kielce

- obsługa finansowa placówek oświatowych podległych pod Wydział Edukacji,- sprawdzanie i analiza sprawozdań z wykonania budżetu,- sporządzanie sprawozdań Rb-N, Rb-Z, Rb-ZN o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej z dnia 17.12.2020 r. w sprawie...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Koordynowanie i wdrażanie działań zgodnych z normą ISO 50001 oraz przepisami prawa, a także przygotowywanie dokumentacji do audytów. Opracowywanie przeglądów energetycznych firmy zgodnie z obowiązującymi standardami. Analizowanie i definiowanie potencjału do zwiększania efektywności...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

samodzielne prowadzenie korespondencji z klientami w języku niemieckim rozwiązywanie zgłoszeń wymagających analizy danych i wykorzystania narzędzi wewnętrznych obsługa zwrotów oraz zapytań związanych z ochroną danych wspieranie bieżących procesów administracyjnych w dziale BackOffice...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Wsparcie procesów back office dla klientów niemieckojęzycznych drogą mailową. Analiza zgłoszeń klientów i proponowanie rozwiązań z wykorzystaniem narzędzi wewnętrznych. Obsługa zwrotów i reklamacji, w tym zgłoszeń związanych z ochroną danych. Dbanie o wysoką jakość komunikacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Praca.pl

Opis stanowiska prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników tymczasowych przygotowywanie i rejestrowanie dokumentów kadrowych, w tym umów, aneksów, wypowiedzeń i zaświadczeń obsługa ewidencji czasu pracy, w tym urlopów, nadgodzin i zwolnień lekarskich aktualizacja danych w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MAOBI Group

Zakres obowiązków Prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników tymczasowych, Przygotowywanie i ewidencjonowanie dokumentów kadrowych (umowy o pracę, aneksy, wypowiedzenia, zaświadczenia), Obsługa ewidencji czasu pracy ( w tym: urlopy, nadgodziny, zwolnienia lekarskie )...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

obsługa akt osobowych pracowników tymczasowych i ich bieżąca aktualizacja przygotowywanie dokumentów kadrowych oraz ewidencjonowanie danych o umowach i urlopach prowadzenie ewidencji czasu pracy i wsparcie w dokumentacji płacowej wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego oraz D365...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

obsługa pracowników oraz gości zewnętrznych w biurze zarządzanie korespondencją, obiegiem dokumentów oraz skrzynką mailową prowadzenie rezerwacji sal i przyjmowanie zgłoszeń w systemie kontakt z firmami kurierskimi i nadzór nad przesyłkami koordynowanie zamówień kart dostępu oraz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów projektowych oraz instytucjonalnych. Analiza potrzeb klientów oraz doradzanie w zakresie optymalnych rozwiązań produktowych i usługowych. Wybór asortymentu sklepu i produktów z innych kanałów sprzedaży, odpowiadających oczekiwaniom...