Praca: Specjalista do spraw rekrutacji, kadr i spraw socjalnych


Starostwo Powiatowe w Lublinie
Specjalista do spraw rekrutacji, kadr i spraw socjalnych
Miejsce pracy: Lublin
Numer: StPr/25/2176
OBOWIĄZKI:
Zgodnie z ogłoszonym naborem:https://splublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=99&p1=szczegoly&p2=14622Zadania wykonywane na stanowisku:1) prowadzenie akt spraw osobowych pracowników Starostwa i dyrektorów jednostekorganizacyjnych powiatu w formie papierowej i w programie kadrowo-płacowym;2) obsługa zatrudnienia, w tym przygotowywanie dokumentów dotyczących nawiązywaniai rozwiązywania stosunku pracy oraz innych dokumentów związanych ze stosunkiem pracy;3) prowadzenie spraw związanych z okresową oceną kwalifikacyjną pracowników zatrudnionychna stanowiskach urzędniczych;4) prowadzenie rejestrów w Wydziale;5) prowadzenie ewidencji czasu pracy, w tym prowadzenie: dowodów obecności w pracy,absencji w pracy, ustalanie i zmiana czasu pracy, ewidencji urlopów wypoczynkowych,ewidencji urlopów macierzyńskich, ojcowskich i wychowawczych oraz ewidencji urlopówbezpłatnych;6) prowadzenie spraw tj. wystawianie kart obiegowych pracownikom, przygotowywaniezaświadczeń o zatrudnieniu pracowników, wydawanie legitymacji służbowych dlapracowników, zbieranie oświadczeń pracowników o prowadzeniu przez nich działalnościgospodarczej;7) sporządzanie i przekazywanie okresowych sprawozdań z zakresu spraw osobowych doGłównego Urzędu Statystycznego oraz deklaracji miesięcznych wpłat na Państwowy FunduszRehabilitacji Osób Niepełnosprawnych DEK-I-a;8) przygotowywanie procedury konkursów na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie oraz nadyrektorów powiatowych jednostek organizacyjnych;9) prowadzenie spraw związanych z występowaniem z wnioskami o nadanie odznaczeń dlapracowników Starostwa;10) prowadzenie rejestru badań profilaktycznych kierowanie pracowników na badania (wstępne,okresowe, kontrolne.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: PRAWO, ADMINISTRACJA, ZARZĄDZANIE lub pokrewne
Uprawnienia: dyskrecja
Uprawnienia: dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku
Uprawnienia: predyspozycje psychofizyczne i zdrowotne
Uprawnienia: pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Uprawnienia: odporność na stres
Uprawnienia: Umiejętność planowania i dobra organizacja pracy
Uprawnienia: obsługa programów komputerowych
Uprawnienia: Umiejętność pracy pod presją czasu
Uprawnienia: Brak prawomocnego wyroku za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Uprawnienia: Doświadczenie zawodowe w pracy w kadrach ( min. 3 lata)
Uprawnienia: samodzielność oraz inicjatywa w działaniu, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, zdolność analitycznego myślenia,
Uprawnienia: posiadanie obywatelstwa polskiego
Uprawnienia: asertywność
Uprawnienia: nieposzlakowana opinia
Uprawnienia: komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
Uprawnienia: odpowiedzialność, dokładność, zaangażowanie


Wymagania inne:

Wymagania zgodnie z ogłoszonym naborem:https://splublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=99&p1=szczegoly&p2=14622Niezbędne wymagania od kandydatów:1) obywatelstwo polskie;2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżeniapublicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;4) nieposzlakowana opinia;5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;6) wykształcenie wyższe na kierunku prawo, administracja, zarządzanie lub pokrewne;7) doświadczenie zawodowe w pracy w kadrach (min. 3 lata);8) znajomość obowiązujących przepisów z zakresu: prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawyo ochronie danych osobowych oraz RODO, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawyo ZFŚS;9) umiejętność planowania i organizacji pracy;10) odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu;11) samodzielność przy wypełnianiu powierzonych zadań, zdolność analitycznego myślenia;12) odpowiedzialność i wysoki stopień zaangażowania w pracę;13) łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, komunikatywność;14) umiejętność pracy w zespole;15) dyskrecja, asertywność;16) znajomość podstawowych programów komputerowych.3. Dodatkowe wymagania od kandydatów:1) ukończone studia podyplomowe, szkolenia z zakresu prawa pracy, zarządzania zasobamiludzkimi;2) umiejętność pracy z wykorzystaniem systemów kadrowo-płacowych;3) umiejętność tworzenia i pracy z arkuszami kalkulacyjnymi;4) doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.

Miejsce pracy:

Lublin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 840 do 6 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

Oferta dostępna na BIPhttps://splublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=99&p1=szczegoly&p2=14622Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Punkcie Obsługi Klientalub przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin,w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencjiz dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko ds. rekrutacji, kadri spraw socjalnych - 1 etat Or.2110.23.2025.DK3 do dnia 22 grudnia 2025 r.do godz. 15.00;

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie

APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Prowadzenie procesów rekrutacyjnych (kontakt telefoniczny, umawianie spotkań, wizyty na obiektach). Zarządzanie i nadzór nad zespołem realizującym zadania na obiektach klienta. Bezpośrednia współpraca i komunikacja z klientem. Prace biurowe: administracja, raportowanie, dokumentacja....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Prowadzenie procesów rekrutacyjnych (kontakt telefoniczny, umawianie spotkań, wizyty na obiektach). Zarządzanie i nadzór nad zespołem realizującym zadania na obiektach klienta. Bezpośrednia współpraca i komunikacja z klientem. Prace biurowe: administracja, raportowanie, dokumentacja....

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Responsible for assisting with implementation and administration of recruitment programs Receive, screen, and file incoming resumes, background, and reference checks Conduct initial screening interviews, telephone interviews, and/or face-to-face interviews with prospective applicants Assist with...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Responsible for assisting with implementation and administration of recruitment programs Receive, screen, and file incoming resumes, background, and reference checks Conduct initial screening interviews, telephone interviews, and/or face-to-face interviews with prospective applicants Assist with...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Znasz niemiecki? Lubisz pomagać ludziom? Dołącz do zespołu w Katowicach! Nie musisz znać budowy pralki. Wystarczy, ze dobrze mówisz po niemiecku, umiesz słuchać i chcesz pomagać - reszty nauczymy Cię my! Szukamy osoby, która nie boi się rozmów telefonicznych, ma techniczny zmysł i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: JAKMET

Opis stanowiska: obsługa procesów rekrutacyjnych, w tym przygotowanie ogłoszeń i kontakt z kandydatami organizowanie rozmów kwalifikacyjnych i udział w spotkaniach administrowanie szkoleniami oraz obsługa systemu kadrowo-szkoleniowego prowadzenie teczek osobowych oraz dokumentacji urlopowej...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Provide essential support via phone, email, or chat Provide technical assistance to streaming enthusiasts, ensuring they enjoy seamless service without interruptions Resolve customer claims with a smile, fostering satisfaction and trust Assist both B2B and B2C clients as the first point of contact...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalne doradztwo i codzienna obsługa Klientów. Sprawne uzupełnianie towaru na półkach. Dbanie o dostępność asortymentu na półkach oraz o dobre oznakowanie cenowe i ekspozycję towarów. Sprawna i profesjonalna obsługa Klientów w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy ul. Legnickiej 51/53 we Wrocławiu. Zgłoś się już dziś. Porozmawiajmy o Twojej nowej roli w naszym Centrum Medycznym! My zadbamy o: stabilne i bezpieczne zatrudnienie w największej grupie medycznej w Polsce, zatrudnienie na pełen wymiar etatu na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Praca.pl

Zakres obowiązków: Kompleksowe prowadzenie pełnej księgowości Sp. z o.o.: dekretacja, księgowania, uzgadnianie kont i rozrachunków. Sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań finansowych oraz raportów dla Zarządu. Przygotowywanie deklaracji VAT, CIT, PIT oraz plików JPK; współpraca...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Zagajnik"

Wymiar etatu: pełny etat Rodzaj umowy: umowa o pracę ( zgodnie z art. 25 K. p. ) Wykształcenie: preferowane kierunki ekonomiczne Opis stanowiska Bieżące wprowadzanie i księgowanie dokumentów zakupowych (faktury, dowody wewnętrzne) zgodnie z obowiązującymi przepisami. Kompleksowe...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Praca w Call Center sprzedażowym Grupy LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: telefoniczna oraz mailowa sprzedaż produktów i usług Grupy LUX MED, dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, budowanie trwałych relacji z Klientami. Oczekiwania wobec Ciebie: komunikatywna...