Praca: Specjalista do spraw organizacji inwestycji i rozwoju sprzedaży


Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Specjalista do spraw organizacji inwestycji i rozwoju sprzedaży
Miejsce pracy: Toruń
Numer: StPr/24/1666
OBOWIĄZKI:
obsługa klienta inwestycyjnego, obsługa firm wykonawczych realizujących inwestycje na terenie Polski, sprzedaż produktów wyposażenia wnętrz i przestrzeni publicznych, proponowanie całościowych usług wraz z projektowaniem, wytyczeniem miejsc dla danych produktów, tworzenie prezentacji, współpraca z architektami, prezentacja produktów podczas spotkań warsztatowych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

umiejętność zrozumienia potrzeb, organizacji, szukania rozwiązań

Miejsce pracy:

Toruń


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Poddębicach

kontakt z klientami,sporządzanie dokumentacji,pozyskiwanie klientów z bazy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: sklep-warsztat.pl

Wymagania: Doświadczenie w sprzedaży Prawo jazdy kat. B Wysokie umiejętności komunikacyjne i zaangażowanie Uczciwość i odpowiedzialność

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: sklep-warsztat.pl

Wymagania: Doświadczenie w sprzedaży Prawo jazdy kat. B Wysokie umiejętności komunikacyjne i zaangażowanie Uczciwość i odpowiedzialność

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Super-Pharm

Zakres zadań: Aktywna sprzedaż dostawcom produktów marketingowych Budowanie relacji z partnerami biznesowymi oraz prowadzenie negocjacji handlowych dotyczących usług marketingowych, w tym akcji promocyjnych w sklepie internetowym Aktywne rekomendowanie działań i aktywności w oparciu o...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Słowianka Sp. z o.o.

Miejsce pracy: Województwo Śląskie (Częstochowa, Bielsko-Biała, Jastrzębie Zdrój) Twoje zadania: Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami w regionie, Aktywne pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych, Identyfikowanie potencjału rynku oraz wykorzystywanie zaplecza...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Słowianka Sp. z o.o.

Miejsce pracy: Województwo Śląskie (Częstochowa, Bielsko-Biała, Jastrzębie Zdrój) Twoje zadania: Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami w regionie, Aktywne pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych, Identyfikowanie potencjału rynku oraz wykorzystywanie zaplecza...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Słowianka Sp. z o.o.

Miejsce pracy: Województwo Śląskie (Częstochowa, Bielsko-Biała, Jastrzębie Zdrój) Twoje zadania: Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami w regionie, Aktywne pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych, Identyfikowanie potencjału rynku oraz wykorzystywanie zaplecza...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie

Wymagania: wykształcenie min. średnie, odpowiedzialność za powierzone zadania, zaangażowanieZakres obowiązków: kontrola wpłat utargów sklepowych i poprawność sald kasowych, rozliczanie marketów, weryfikacja różnic ilościowychPracodawca oferuje:- zatrudnienie w oparciu o umowę o...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie

Wymagania: wykształcenie min. średnie, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność, b. dobra organizacja pracyZakres obowiązków: wsparcie pracy Kupca i Młodszego Kupca przy bieżących zadaniach, bezpośredni kontakt z dostawcamiPracodawca oferuje:- zatrudnienie w oparciu o umowę o...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie

Wymagania: wykształcenie min. średnie, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność, b. dobra organizacja pracyZakres obowiązków: - uzyskiwanie wszelkiej dokumentacji niezbędnej do realizacji i zakończenia inwestycji- prowadzenie całkowitej procedury formalno- administracyjnej-...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Bilfinger

Twój zakres obowiązków: Zarządzanie dokumentacją administracyjną i kadrową Obsługa zapytań, faktur i zamówień Komunikacja z klientami oraz dostawcami w języku niemieckim Nasze oczekiwania: Znajomość języka niemieckiego (B2+) Znajomość MS Office, zwłaszcza Excel Dobra organizacja...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Poddębicach

kontakt z klientami,sporządzanie dokumentacji,pozyskiwanie klientów z bazy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: