Praca: Specjalista do spraw kadr i płac


Szkło Spółka z o.o.
Specjalista do spraw kadr i płac
Miejsce pracy: Lidzbark Warmiński
Numer: StPr/25/0691
OBOWIĄZKI:
1. administrowanie sprawami pracowniczymi, w tym prowadzenie dokumentacji kadrowej, ewidencji czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń pracowników zatrudnionych w ramach stosunku pracy oraz umów cywilno-prawnych, kontrola uprawnień pracowniczych niezbędnych do wykonywania określonych zawodów, prowadzenie akt osobowych, kontrola aktualności obowiązkowych badań lekarskich oraz szkoleń BHP2. obsługa procesów związanych z zatrudnianiem, aktualizowaniem i rozwiązywaniem umów o pracę oraz umów cywilno-prawnych3. sporządzanie deklaracji miesięcznych i rocznych do ZUS4. zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych nowo zatrudnionych pracowników oraz zleceniobiorców, zgłaszanie zmian oraz wyrejestrowywanie z ubezpieczeń5. przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych na potrzeby Zarządu6. sporządzanie niezbędnych deklaracji do ZUS i US a także informacji do PFRON7. obsługa PPK8. obsługa ubezpieczenia na życie9. bieżąca obsługa pracowników oraz zleceniobiorców10. współpraca z biurem prawnym w temacie przygotowania projektów regulaminów i zarządzeń Zarządu w zakresie prawa pracy i ich aktualizowanie11. realizacja procesów rekrutacji i doboru kadr, szkoleń i rozwoju oraz motywowania (w tym wynagradzania) pracowników12. współpraca z podmiotami zewnętrznymi tj. PUP, ZUS, US, PIP,13. realizacja spraw dotyczących certyfikacji ISO w zakresie kadr oraz uczestnictwo w audytach z tym związanych14. ścisła współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczeń finansowych i raportowania oraz uzgadniania sald na kontach księgowych dotyczących płac oraz wprowadzanie faktur kosztowych,15. obsługa sekretariatu (przyjmowanie poczty przychodzącej, jak i wychodzącej, obsługa telefoniczna interesantów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: znajomość przepisów prawa pracy
Uprawnienia: znajomośc przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego osób fizycznych
Uprawnienia: obsługa komputera MS Office


Wymagania dodatkowe:

Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Lidzbark Warmiński


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 do 6 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

wynagrodzenie + premiapracy od 7-15 lub 8-16

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim

APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Warszawski Dom Technika NOT Sp. z.o.o.

Zakres obowiązków sporządzanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej. naliczanie wynagrodzeń w systemie płacowo-kadrowym, sporządzanie list płac. obsługa skrzynek pocztowych oraz platformy ePUAP. prowadzenie i przygotowywanie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, rejestracja faktur i...

Dodane: 2025-12-14
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: JAKMET

Opis stanowiska: obsługa procesów rekrutacyjnych, w tym przygotowanie ogłoszeń i kontakt z kandydatami organizowanie rozmów kwalifikacyjnych i udział w spotkaniach administrowanie szkoleniami oraz obsługa systemu kadrowo-szkoleniowego prowadzenie teczek osobowych oraz dokumentacji urlopowej...

Dodane: 2025-12-14
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: URZĄD MIASTA BYDGOSZCZY

OGŁOSZENIE O NABORZE NR 76/2025 opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Bydgoszczy (www.bip.um.bydgoszcz.pl) w dniu 3 grudnia 2025 r.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje przede wszystkim: - prowadzenie spraw kadrowych dyrektorów szkół ponadpodstawowych i...

Dodane: 2025-12-14
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: POMORSKA KANCELARIA RACHUNKOWO- PODATKOWA SP. Z O.O.

Administracja płac w tym obliczanie wynagrodzeń, zarządzanie dokumentacją pracowniczą oraz sporządzanie deklaracji ZUS Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: - mile widziany staż pracy na stanowisku specjalista ds. kadry, płace i ZUS- znajomość programu...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.

Opis stanowiska Zarządzanie współpracą z kluczowymi klientami i budowanie partnerskich relacji biznesowych. Identyfikowanie nowych możliwości rozwoju i realizacji projektów. Koordynacja działań zespołów technicznych oraz nadzór nad podwykonawcami. Kontrola budżetu, raportowanie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Medicover Fitness & Gym

Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy Wymagane doświadczenie: wystarczą chęci, wszystkiego Cię nauczymy! ​ Tryb pracy: średnio 120h/msc ​, praca w weekendy, oraz zmiany 6-14/14-22 Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i dołącz do #TeamJustGYM Pracuj z nami! Wspieranie managera klubu...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Medicover Sp. z o.o.

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Medicover Sp. z o.o.

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: widziszwszystko sp. z.o.o

Zakres obowiązków: Poszukujemy osoby, która lubi wyzwania i będzie aktywnie dążyć do realizacji i przekraczania celów sprzedażowych. Twoja praca będzie polegać na aktywnym pozyskiwaniu nowych klientów i budowaniu własnej bazy kontaktów. W tym celu będziesz sporządzać oferty,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Ihre Mission: Unterstützung der Kunden bei finanziellen Herausforderungen an vorderster Front Finden von Lösungen und Bereitstellung erstklassigen Services Aufbau von Beziehungen und positiven Erfahrungen Zusammenarbeit im Team, um jeden Tag erfolgreich zu gestalten Unsere Anforderunge n: Wen...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Your responsibilities Provide exceptional customer support for the German market Supporting customers with financial challenges on the front line Finding solutions and providing first-class service Building relationships and positive experiences Our requirements Fluency in German (C1) Strong...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Pomaganie klientom w codziennych sprawach: odzyskiwanie hasła do konta, blokowanie i odblokowywanie kart płatniczych, wyjaśnienie pytań o przelewy, wspieranie klientów w obsłudze produktów bankowych, kierowanie klientów do odpowiednich działów, gdy sprawa wymaga dodatkowej pomocy. Znasz...