Praca: Specjalista do spraw kadr i płac


Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Ostróda
Specjalista do spraw kadr i płac
Miejsce pracy: Ostróda
Numer: StPr/25/1017
OBOWIĄZKI:
1. Obsługa kadrowa i płacowa, prowadzenie akt osobowych pracowników, archiwizacja dokumentacji.2. Sporządzanie list płac. 3. Obliczanie zasiłków z tytułu choroby, macierzyństwa.4. Terminowe odprowadzanie należnego podatku do Urzędu Skarbowego, sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych /PIT-y/ dla wszystkich pracowników i terminowe przekazywanie pracownikom i Urzędom Skarbowym.5. Obsługa programu Płatnik, zgłaszanie do ubezpieczeń ZUS i wyrejestrowywanie pracowników i zleceniobiorców, terminowe przekazywanie do ZUS deklaracji rozliczeniowej.6. Ewidencjonowanie czasu pracy, zwolnień lekarskich, urlopów wypoczynkowychi innych nieobecności w pracy.7. Bieżąca znajomość wszystkich przepisów, instrukcji, zarządzeń dotyczących prowadzonego odcinka.8. Przygotowywanie umów pracowników zatrudnionych , świadectw pracy, dokumentacji związanej z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy.9. Przygotowywanie umów zleceń i umów o dzieło.10. Wypisywanie zaświadczeń dla pracowników dotyczących zatrudnienia.11. Nadzór nad lekarskimi badaniami lekarskimi i szkoleniami BHP;12. Przygotowanie zestawień pomocniczych i płacowych służących do analiz ekonomicznych i sprawozdań statystycznych.13. Sporządzanie dokumentacji związanej z przejściem pracowników na renty i emerytury.14. Prowadzenie na bieżąco rejestru absencji chorobowej i urlopów;15. Obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;16. Prowadzenie rozliczeń składek na PPK, raportowanie i prowadzenie ewidencjiPPK.17. Sporządzenie sprawozdań GUS dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników.18. Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Kierownika GOPS, nieujętychw powyższych zadaniach, a wynikających ze specyfiki specjalisty ds. kadr i płac.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

I. WYMAGANIA NIEZBĘDNE1. Wykształcenie wyższe o kierunku ekonomicznym, administracyjnym lub pokrewne -posiadanie co najmniej 2 - letniej praktyki w zakresie objętym naborem.lub Wykształcenie średnie -posiadanie co najmniej 5- letniej praktyki w zakresie objętym naborem.2. Znajomość regulacji prawnych z zakresu: kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, przepisów dotyczących naliczania wynagrodzeń w jednostkach samorządu terytorialnego, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o pracowniczych planach kapitałowych.3. Znajomość programu Płatnik.4. Posiadanie obywatelstwa polskiego, poza obywatelami polskimi o zatrudnienie mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.6. Brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.7. Posiadanie znajomości języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków specjalista ds. kadr i płac.8. Nieposzlakowana opinia.9. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.II. WYMAGANIA DODATKOWE1. Znajomość regulacji prawnych z zakresu: odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, klasyfikacji budżetowej.2. Znajomość Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46WE3. Umiejętność redagowania oraz sporządzania pism i dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy (umowy o pracę, świadectwa pracy, zakresy obowiązków i innych).4. Umiejętność organizacji pracy własnej.5. Umiejętność pracy w zespole.6. Odporność na stres, kreatywność, zaangażowanie, odpowiedzialność, obowiązkowość, terminowość, komunikatywność.Dodatkowym atutem będą:1. Doświadczenie pracy w ośrodku pomocy społecznej.2. Znajomość programu RESPONS (Kadry, Płace).

Miejsce pracy:

Ostróda


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 7 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie

APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników, rozliczanie czasu pracy koordynacja badań pracowniczych, szkoleń BHP przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz dokumentów rozliczeniowych (m.in. PIT, ZUS, PFRON) nadzorowanie realizacji pozostałych uprawnień i obowiązków pracowniczych, w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Straż Miejska m.st. Warszawy

Zadania: Obsługa kadrowa pracowników Straży Miejskiej m.st. Warszawy, w tym m.in.: przygotowywanie dokumentacji z zakresu nawiązania, trwania, zmiany i zakończenia stosunku pracy oraz określanie uprawnień związanych ze stosunkiem pracy; zakładanie, prowadzenie i archiwizacja akt osobowych...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: Biuro Rachunkowe EMES Monika Sadokierska-Wołejko

Przygotowanie dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwalnianiem pracowników, Obsługa programu płatnik. Prowadzenie akt osobowych. Naliczanie wynagrodzeń. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: ZAKŁAD WYLĘGU I FERMY DROBIU LIDIA KOZŁOWSKA-OBRĘBSKA

Prowadzenie kadr i płac w firmie. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: wykształcenie kierunkowe, doświadczenie w prowadzeniu kadr i płac, możliwość podjęcia pracy na 1/2 etatu


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Lubisz filmy, seriale i muzykę? Dołącz do naszego Zespołu Obsługi Klienta i pomóż innym użytkownikom cieszyć się ulubionymi filmami bez przerw w połączeniu i problemów z subskrypcją Pomagaj innym: oferujemy wsparcie przez telefon, e-mail lub czat. Twoja pomoc będzie niezastąpiona!...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: MONNARI TRADE S.A.

Salon Monnari Praca od zaraz Praca dla osób z doświadczeniem i bez doświadczenia Od kandydatów oczekujemy: doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku wykształcenia min. średniego z zakończonym okresem nauki dyspozycyjności i odpowiedzialności łatwości w nawiązywania kontaktów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Polski Związek Tenisowy

I. Organizator Organizatorem konkursu jest Polski Związek Tenisowy z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Konduktorska 4 lok. 19/U, 00 – 775 Warszawa, wpisany do rejestru przedsiębiorców oraz rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji i samodzielnych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja:
Pracodawca: Jww Invest S. A.

Obowiązki: realizacja zadań wynikająca z aktualnych przepisów dot. BHP oraz codzienny nadzór nad tymi zagadnieniami, opracowanie programów i materiałów szkoleniowych z zakresu BHP, prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych przez klientów, bazując na analizie danych i dedykowanych narzędziach. Kompleksowe przetwarzanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja:
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP i warunkami pracy. Opracowywanie i prowadzenie szkoleń BHP. Analiza przyczyn wypadków przy pracy. Współpraca z innymi działami firmy w zakresie BHP. Realizacja dodatkowych zadań zleconych przez przełożonego. Wyższe wykształcenie w dziedzinie BHP...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Delkom Group Sp. z o.o.

Kompleksowa obsługa sprzedaży online (Allegro, Shoper, PrestaShop, Emag, Erli, Empik). Obsługa klientów w sklepie stacjonarnym. Proaktywne pozyskiwanie nowych klientów. Bieżąca opieka nad istniejącymi relacjami handlowymi. Wykształcenie min. średnie (mile widziane techniczne). Min. 1 rok...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy ulicy Dworcowej 25 w Gliwicach Twoją rolą będzie: nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwe wykonywanie obowiązków przez pracowników działu zgodnie z procedurami i standardami jakości obsługi, dążenie do osiągnięcia jak najwyższych wyników...