Praca: Senior Brand Manager


With over 50 products and 2 billion installs worldwide, AIBY is at the forefront of mobile-first product development with a focus on AI technology. Innovation and team spirit are the backbones of our company, and thanks to them, we are proud of titles like ChatOn, iScanner, ARTA, Writely, Solvo, Forma, OnSkin, Plantum. At AIBY, you can enjoy the work you do while helping millions of people.

We’re looking for a strategic and creative Senior Brand Manager to elevate AIBY’s global brand presence, driving increased brand awareness and contributing to our continued growth and success.

Senior Brand Manager
Warszawa
What you will do:
  • Craft and execute a comprehensive brand strategy to build and enhance AIBY’s global brand presence
  • Create and implement a brand book to ensure a consistent tone of voice and messaging across all communication channels
  • Own and drive the process of the corporate website development, ensuring alignment with the brand’s identity
  • Set the tone and create branded visual assets together with the design team
  • Oversee the creation and delivery of promotional and marketing materials
  • Ensure AIBY brand consistency across all channels (both external and internal communications)
  • Collaborate with Human Resources, Talent Acquisition, Social Media, PR, Design, Event teams, and the company executives
  • Oversee both internal (AIBY Annual Session, meetups, hackathons, etc.) and external industry events aimed at increasing the company’s brand awareness
What you should have:
  • At least 5+ years of experience as a Brand Manager, with a portfolio showcasing successful company branding projects in global markets (especially the US and EU) in the tech industry
  • Proven expertise in efficient cross-functional collaboration with design, and engineering teams
  • Strong visual literacy, with a keen eye for design aesthetics and current design trends, ensuring the brand’s visual identity remains fresh and relevant
  • Proficiency in organizing and presenting complex information in a clear and structured way
  • Solid writing skills: proven experience in crafting effective written marketing communications, reviewing and providing feedback on content, and collaborating with copywriters to ensure high-quality messaging
  • Experience collaborating with senior leadership and top executives
  • Excellent multitasking and prioritization skills
  • Strong negotiation and communication skills
  • Good analytical skills and a data-driven approach to decision-making
  • A results-driven mindset with a strong sense of ownership and accountability
  • Advanced English (C1) 
  • Knowledge of Russian (B2/C1) - fluent enough for confident daily communication (both speaking and writing skills)
What we offer:
  • A high degree of decision-making freedom, working directly with founders
  • A team of experienced colleagues will help you achieve the most ambitious goals
  • Opportunity to work remotely
  • Medical insurance
  • English Courses
  • Sports compensation programs, Multisport
  • Psychological counseling reimbursement
  • Compensation for professional courses and training
  • Variety of corporate events and team-building activities
  • Paid vacations, sick days, and other benefits
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-04-25
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: AIBY LLC sp z o o

What you will do: Craft and execute a comprehensive brand strategy to build and enhance AIBY’s global brand presence Create and implement a brand book to ensure a consistent tone of voice and messaging across all communication channels Own and drive the process of the corporate website...

Dodane: 2025-04-09
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: AIBY LLC sp z o o

Twoje zadania: Tworzenie i wdrażanie kompleksowej strategii marki w celu zwiększenia jej rozpoznawalności na rynkach globalnych Opracowanie i implementacja brand booka, zapewniającego spójność komunikacyjną firmy Zarządzanie procesem tworzenia i rozwoju strony korporacyjnej zgodnie z...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Bilfinger

Twój zakres obowiązków: obsługa dokumentów kadrowych i administracyjnych rejestracja delegowanych pracowników na portalach rządowych i portalu klienta na rynku niemieckim ścisła współpraca z dostawcami mieszkań (komunikacja w języku niemieckim), raportowanie usterek zgłaszanych przez...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie rozliczeń kasowych...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Augustowie

przyjmowanie faktur, obsługa kasy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Dodane: wczoraj
Lokalizacja:
Pracodawca: Lions Entertainment

Miejsce pracy: Grecja, Chalkidiki Opis stanowiska prowadzenie zajęć sportowych np. joga, aqua gym, rzutki zabawa z dziećmi w mini klubie prowadzenie wieczornych show, takie jak karaoke lub bingo bycie wizytówką firmy komunikatywna znajomość języka angielskiego dobre umiejętności...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Obsługa kontaktów z klientami (telefony, e-maile, czaty). Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych klientów. Tworzenie raportów i procedur dotyczących rozwiązań problemów. Wsparcie w zakresie usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych. Wykształcenie minimum średnie, biegłość...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Tworzenie i realizacja strategii biznesowej klubu. Zarządzanie zespołem: nadzór, rekrutacja, rozwój pracowników, wspieranie w codziennych obowiązkach. Utrzymywanie standardów obsługi i jakości usług. Zarządzanie social mediami oraz organizacja wydarzeń promocyjnych. Doświadczenie w...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Zapewnienie pozytywnego doświadczenia użytkowników usług. Zarządzanie procesem rejestracji i koordynacji wizyt. Promocja i sprzedaż specjalistycznych usług. Obsługa transakcji finansowych i sprzętu biurowego. Wysoka komunikatywność i umiejętność pracy z różnymi grupami klientów....

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Wykonywanie badań wzrokowych dla doboru okularów i soczewek, Doradztwo w zakresie korekcji wzroku adekwatne do potrzeb klienta, Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta. Posiadanie aktywnego numeru optometrysty, Preferowana znajomość języka angielskiego dla lepszej komunikacji z...