Praca: Sekretarz redakcji


Łużyckie Centrum Rozwoju
Sekretarz redakcji
Miejsce pracy: Lubań
Numer: StPr/25/0455
OBOWIĄZKI:
1. Nadzorowanie i współtworzenie treści lokalnej gazety, prowadzenie redakcji,2. Planowanie harmonogramu wydań gazety,3. Przygotowywanie artykułów własnych, zamawianie i przyjmowanie materiałów nadsyłanych oraz wstępna korekta tekstu,4. Dokonywanie niezbędnej selekcji tematycznej,5. Prowadzenie dokumentacji niezbędnej do funkcjonowania i rozwoju gazety,6. Redagowanie i przygotowywanie do druku materiałów prasowych,7. Monitorowanie spraw związanych z kolportażem, składem, łamaniem i drukiem,8. Utrzymywanie kontaktów z lokalnymi instytucjami życia publicznego: współpraca z organizacjami, placówkami oświatowymi, samorządem lokalnym i mediami,9. Relacjonowanie imprez i wydarzeń kulturalnych,10. Współtworzenie strony internetowej gazety (wraz z profilem na FB),11. Promocja gazety,12. Odpowiedzialność za sprawy redakcyjne i finansowe, dokonywanie rozliczeń związanych z redagowaniem gazety zgodnie z obowiązującymi przepisami,13. Współpraca z wydawcą i innymi współpracownikami zaangażowanymi w proces przygotowywania i opracowania materiałów i artykułów,14. Przyjmowanie ogłoszeń do gazety,15. Dbałość o rozwój gazety,16. Pozyskiwanie nowych autorów tekstów oraz reklamodawców,17. Reprezentowanie gazety na zewnątrz.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa komputera i urządzeń biurowych
Uprawnienia: Komputer - obsługa programu MS Office


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:a. obywatelstwo polskie,b. pełna zdolność do czynności prawnych,c. korzystanie z pełni praw publicznych,d. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,e. zgoda na przetwarzanie danych osobowych,f. nieposzlakowana opinia,g. wykształcenie minimum średnie,h. co najmniej trzyletnie udokumentowane doświadczenie w pracy redakcyjnej w gazecie lub w wydawnictwie prasowym,i. znajomość procesu wydawania gazet/magazynów,j. bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office),k. znajomość przepisów prawa, w szczególności: ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe, ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,l. znajomość lokalnego rynku medialnego,m. dobry stan zdrowia,n. bardzo dobra znajomość zasad języka polskiego (zwłaszcza ortografii i interpunkcji) oraz edycji tekstów,o. dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, terminowość, dokładność, rzetelność, sumienność, umiejętność skutecznego działania pod presją czasu, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.Wymagania dodatkowe:a. doświadczenie w pracy w administracji publicznej,b. wiedza z zakresu administracji publicznej i prawa samorządowego,c. znajomość kanałów dystrybucji treści online,d. umiejętność budowania sieci kontaktów,e. umiejętność analitycznego i strategicznego myślenia,f. zdolności organizacyjne.

Miejsce pracy:

Lubań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 840 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu

APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Prokuratura Okręgowa

m.in.przygotowanie i przeprowadzenie postępowań w trybie zapytania ofertowego, prowadzenie rejestru udzielonych zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000 zł netto, przygotowanie projektów umów na dostawy i usługi, opisywanie faktur pod kątem ustawy o zamówieniach publicznych,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Komenda Miejska Policji w Radomiu

zgodnie z ofertą zamieszczoną na file:///C:/Users/846783/Downloads/oferta_sekretarka_narkotyki-3.pdf Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: zgodnie z ofertą zamieszczoną na file:///C:/Users/846783/Downloads/oferta_sekretarka_narkotyki-3.pdf

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: SĄD REJONOWY W GLIWICACH

KONKURS OKDR.1101.26.2025, szczegóły na www.gliwice.sr.gov.pl;Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1. rejestrowanie i prowadzenie akt (dokumentacji) spraw podlegających właściwości Wydziału,2. wykonywanie prac biurowych - sporządzanie pism, czynności związane z prowadzeniem w systemie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: MBB KONSTRUKCJE ALUMINIOWO-SZKLANE

organizowanie pracy sekretariatu i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów współpraca z działem księgowym w zakresie przekazywania danych i dokumentacji bieżąca koordynacja z działem zakupów w zakresie zamówień i ofert przygotowywanie oraz opracowywanie ofert zgodnie z potrzebami firmy...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.

Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Nadzorem nad prawidłowym funkcjonowaniem placówki w sferze dydaktycznej, administracyjnej i sprzedażowej Nadzorem pedagogicznym nad działalnością szkół Organizacją procesu kształcenia i kontrolą jakości nauczania Bieżącą kontrolą...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Koordynacja działań organizacyjnych wewnątrz firmy Zarządzanie dokumentacją i obiegiem informacji Prowadzenie ewidencji zarządzeń i poleceń służbowych Prowadzenie rejestru udzielonych pełnomocnictw i upoważnień wydanych przez Dyrektor Przygotowanie umów dotyczących współpracy...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Przyjmowanie i rejestrowanie materiału do badań. Wprowadzanie zleceń do systemu laboratoryjnego. Telefoniczna obsługa klientów i umawianie badań. Przygotowanie i zamawianie przesyłek kurierskich. Prowadzenie bieżących prac administracyjnych i dokumentacji. Wykształcenie policealne lub...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Warmińsko-Mazurskie Centrum Nowych Technologii

Biuro: Zespół ds. Finansów Ogłoszono dnia: 25.11.2025 Nr ogłoszenia: 15/2025 Termin składania ofert: 19.12.2025 do godziny 10:00 Wymagania niezbędne w stosunku do kandydatów: Posiadanie uprawnień wynikających z art. 54 ustawy o finansach publicznych; Brak skazania prawomocnym wyrokiem...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Warmińsko-Mazurskie Centrum Nowych Technologii

Biuro: Zespół ds. Finansów Ogłoszono dnia: 25.11.2025 Nr ogłoszenia: 15/2025 Termin składania ofert: 19.12.2025 do godziny 10:00 Zakres obowiązków: Weryfikacja dokumentów księgowych i ich przygotowanie do akceptacji. Wystawianie faktur i prowadzenie kompletnych rejestrów. Rozliczenia z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Organizacja i koordynacja procesów administracyjnych w firmie Zarządzanie dokumentacją, rejestracja umów oraz pełnomocnictw Prowadzenie ewidencji poleceń służbowych i zarządzeń Wsparcie administracyjne dla różnych działów Przygotowywanie pism i korespondencji z instytucjami...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

Zakres obowiązków: sprawdzanie harmonogramów czasu pracy, nadzór nad ewidencją czasu pracy prowadzoną przez poszczególne zespoły pracownicze, wprowadzenie czasu pracy do systemu kadrowo-płacowego (SAP) ewidencja urlopów, zwolnień i nadgodzin występujących u pracowników w bieżących...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.

Oczekiwania: Znajomość pakietu Adobe - (Photoshop, Illustrator, After Effects, Premiere) Znajomość podstaw kompozycji i łamania tekstu Praca z wykorzystaniem Systemu Identyfikacji Wizualnej oraz Księgi Znaku Podstawy tworzenia animacji i montażu, kolor, korekcja i udźwiękawianie DTP...