Praca: Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy


ADN Akademia 

 

Jesteśmy jedną z największych firm szkoleniowych w Polsce. Nasz zespół tworzą doświadczeni menedżerowie najbardziej uznanych firm szkoleniowych i doradczych  działających na polskim oraz międzynarodowym rynku.

Od prawie 15 lat dostarczamy praktyczną wiedzę, oferując szerokie spektrum szkoleń, kursów i studiów w zakresie podatków, rachunkowości, finansów, prawa, a także praktyczne warsztaty z obszarów zarządzania strategicznego czy rozwoju wszelkich kompetencji biznesowych, zawodowych, osobistych i informatycznych.

Inspirujemy do zmian i jesteśmy postrzegani, jako dogodny partner przedsiębiorstw w podnoszeniu ich konkurencyjności i efektywności. Podstawą wszystkich naszych projektów jest profesjonalne badanie potrzeb przedsiębiorstwa i przyszłych uczestników oraz nacisk na praktyczną przydatność prezentowanych rozwiązań. Dzięki temu nasze warsztaty są postrzegane, jako użyteczne i cenne źródło wiedzy. Dają temu wyraz dotychczasowi Klienci, którzy chętnie powracają na nasze zajęcia bez względu na formułę: szkoleń zamkniętych, otwartych, konferencji czy warsztatów.

Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy
Miejsce pracy: Warszawa, bardzo dobry dojazd komunikacją publiczną, możliwy parking
Twój zakres obowiązków
  • weryfikacja, klasyfikacja i księgowanie dokumentów
  • kontrola zobowiązań, należności
  • bieżąca analiza sald kont bilansowych
  • potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, pracownikami
  • sporządzanie deklaracji podatkowych, wykonywanie obowiązków statystycznych
  • ewidencjonowanie projektów dofinansowanych ze środków UE i inne
  • sporządzanie raportów i zestawień dla potrzeb wewnętrznych spółki
  • współudział w tworzeniu polityki rachunkowości, planu kont
  • kontakt z instytucjami zewnętrznymi (US)
  • raportowanie do Głównej Księgowej oraz Managerów poszczególnych działów
Nasze wymagania
  • wykształcenie kierunkowe
  • minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • atutem będzie doświadczenie zdobyte w biurze rachunkowym
  • umiejętność samodzielnego prowadzenia ksiąg rachunkowych
  • znajomość co najmniej podstawowa Ustawy o Rachunkowości oraz przepisów podatkowych 
  • dodatkowym atutem będzie znajomość programu Optima lub WF-FAKIR
  • dobra znajomość arkuszy excel
  • dobra organizacja pracy
Co oferujemy
  • pracę w profesjonalnym zespole i firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
  • otwartość i wsparcie ze strony przełożonych i zespołu
  • udział w ciekawych projektach
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-08-22
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: "FRAMA" s.c. F.A.M Cylińscy-Biuro Rachunkowe

Prace księgowe związane z kadrami i płacami.Listy płac.Dokumentacja pracownicza.Obsługa programu Płatnik.Kontakty z ZUSTworzenie i wysyłka deklaracji.Godsziny pracy do uzgodnienia. PRACA ZDALNA. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: księgowość Język:...

Dodane: 2025-08-22
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: FINANCE ASSIST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Rozliczanie podatku VAT,PIT,CIT,prowadzenie kadr i płac Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: wymagane doświadczenie w biurze podatkowym oraz w obsłudze spółek z o.o

Dodane: 2025-08-22
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Profit Maker Monika Kulesza

Prowadzenie księg rachunkowych i KPiR. Sporządzanie sprawozdań finansowych. Sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, VAT-UE, CIT, PIT). Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu ksiąg. Umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych. Znajomość ustawy o rachunkowości i przepisów...

Dodane: 2025-08-22
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Samodzielne zarządzanie księgowością i finansami spółki w Polsce Przygotowywanie raportów i współpraca z centralą w Chinach Rozwój lokalnych systemów księgowo-raportowych Usprawnianie procesów zakupów, magazynu i rozliczania kosztów Udział w projektach optymalizacyjnych w fabryce...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Foundever

PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają wsparcia technicznego oraz pomagają...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu, Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów, Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych - np. dotyczących ładowania i działania urządzeń do podgrzewania...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: JTI GBS Poland sp. z o.o.

The Employee Lifecycle Specialist is responsible for ensuring high-quality and efficient delivery of HR administrative services throughout the employee lifecycle. The role supports multiple markets and focuses on processing employee changes, maintaining accurate HR records in SAP and related...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: "CETEL SERWIS" Sp. z o.o.

Zadania: Inwentaryzacja asortymentu, Kompletacja towaru zgodnie z dokumentacją do wydania, wywozu lub wysyłki, Przestrzeganie i stosowanie procedur związanych z magazynowaniem, wysyłką i przyjmowaniem towarów, Kontrola wydawanych towarów, dbanie o wysoki standard usług. Wymagania:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Contract Administration Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków: weryfikacja danych w systemie, przygotowywanie zestawień i raportów kontakt z instytucjami zewnętrznymi analiza danych personalnych i płacowych obsługa benefitów pracowniczych przygotowywanie procedur, instrukcji, regulaminów systematyczna analiza działań i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Sunreef Venture S. A.

Zakres obowiązków: Składanie i dopasowywanie fornirów według dokumentacji technicznej Kontrola jakości i wybór odpowiednich materiałów Obsługa maszyn i narzędzi do obróbki fornirów Oznaczanie i przechowywanie przygotowanych fornirów Utrzymanie porządku i przestrzeganie zasad BHP...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów; indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta współtworzenie i koordynowanie pracy zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces; dostępność towarów w dziale i ich prawidłowe...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Praca.pl

Zakres obowiązków: Obsługa recepcji i gości firmy Przyjmowanie, nadawanie i rejestrowanie korespondencji (w tym faktur) Przygotowanie sal konferencyjnych i zamawianie materiałów biurowych Dbanie o estetykę przestrzeni biurowej Wymagania: Wykształcenie min. średnie Znajomość MS Office...