Praca: Samodzielna Księgowa / Księgowy


Ogłoszenie numer: 9507262, z dnia 2025-02-25

Klient portalu Praca.pl

Oferujemy pracę w formie hybrydowej: w biurze na Mokotowie w Warszawie i online.

Samodzielna Księgowa / Księgowy

Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów

 

Opis stanowiska

Jako samodzielny księgowy odpowiadasz za dowiezienie całego procesu księgowego dla klienta:
  • kompleksowa obsługa podatkowo-księgowa: księgi handlowe, KPiR
  • samodzielne zamykanie miesięcy pod względem podatkowym i rachunkowym, sporządzanie raportów związanych z zamknięciem miesiąca,
  • samodzielne obliczanie zaliczek w podatkach VAT, CIT, PIT, przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych, prowadzenie rejestrów VAT zakupu i sprzedaży,
  • przygotowywanie raportów i sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat),
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi (GUS, ZUS, US, NBP i inne),
  • prowadzenie ewidencji rozrachunków, uzgadnianie rozrachunków, potwierdzanie sald z kontrahentami, uzgadnianie rozrachunków, kontrola sald należności i zobowiązań,
  • rozliczenie delegacji (zagranicznej), import/export towarów i usług,
  • wystawianie faktur, przygotowywanie podstawowych dokumentów,
  • weryfikacja dokumentów zakupu pod względem formalnym i rachunkowym,
  • księgowanie faktur zakupu i sprzedaży, płac, wyciągów bankowych, kasy, rozliczanie rozrachunków, różnic kursowych, ewidencja zapasów, środków trwałych i wartościowych niematerialnych i prawnych, leasingu i innych.

Wymagania

  • wykształcenie z zakresu rachunkowości / finansów,
  • co najmniej 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • umiejętności zastosowania w praktyce zagadnień ustawy o rachunkowości oraz obowiązujących przepisów podatkowych,
  • umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych i deklaracji podatkowych
  • umiejętność sporządzania raportowania dla ZUS, GUS i NBP,
  • znajomość zagadnień płacowych i kadrowych będzie dodatkowym atutem,
  • znajomość Excel, Word, programów księgowych,
  • znajomość księgowania oraz rozliczania transakcji zagranicznych, delegacji,
  • odpowiedzialność,  samodzielność w rozwiązywaniu problemów,
  • zdolności analityczne.

Oferujemy

  • umowę o pracę na pełny etat lub kontrakt b2b,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • możliwość dokształcania,
  • elastyczne godziny pracy
  • możliwość pracy hybrydowej zdalnie oraz w biurze po uzgodnieniu,
  • wygodne biuro z dofinansowanymi obiadami, kawą, herbatą, brak dress codeu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: SKILLDOCS SP. Z O.O.

Twój zakres obowiązków Weryfikacja, klasyfikacja i księgowanie dokumentów. Kontrola zobowiązań, należności. Terminowe i poprawne wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego na podstawie dokumentów źródłowych (faktury zakupu, wyciągi bankowe itd). Prowadzenie księgowości...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Zakład Doskonalenia Zawodowego

prowadzenie ksiąg rachunkowych Zakładu; przegląd i okresowe zamykanie ksiąg; przygotowanie sprawozdań jednostkowych; udział w przygotowaniu i składaniu deklaracji podatkowych VAT; nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych; księgowanie dokumentów finansów-księgowych zgodnie z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: ZPC Milanówek Sp. z o.o.

Księgowanie faktur kosztowych krajowych, zagranicznych (unijne, importowe), w tym dot. środków trwałych oraz leasingów Wystawianie i księgowanie faktur sprzedaży (krajowe, unijne, eksport) Kontrola faktur zakupu i sprzedaży pod względem formalnym, merytorycznym, rachunkowym i podatkowym...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

rozliczanie ksiąg handlowych oraz sporządzanie sprawozdań finansowych (obsługa osób prawnych z obowiązujących do prowadzenia pełnej księgowości) Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne Wymagania inne: wykształcenie...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: RECRU.TO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Zakres obowiązków: Realizacja planów sprzedażowych. Badanie potrzeb klientów i dostosowywanie ofert do ich wymagań. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami. Prowadzenie negocjacji handlowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Obsługa posprzedażowa. Wymagania:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Aon

What the day will look like Promptly reviews and acts with urgency in establishing initial and subsequent contact with all parties and key stakeholders. Providing quality customer service and ensure file quality, timely coverage analysis and communication with insured based on application of policy...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: CERTA TRZEMESZNO SP. Z O.O.

Zakres obowiązków: Tworzenie szczegółowych ofert i kosztorysów, które staną się podstawą naszych przyszłych inwestycji, Prowadzenie bazy zamówień i jej ciągła aktualizacja, monitorowanie zmian w zamówieniach, przygotowywanie ofert przetargowych,, analiza dokumentacji przetargowej,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa połączeń przychodzących Aktywna sprzedaż usług klienta Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów Wprowadzanie danych do systemu Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym (min. C1) Szeroko rozwinięte umiejętności sprzedażowe Otwartość w relacjach...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Knowledge of Portuguese (C1) and English (B2) Availability to work in the office in Lublin (Czechów district) Skills...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Knowledge of French (C1) and English (B2) Availability to work in the office in Lublin (Czechów district) Skills in...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: CERTA TRZEMESZNO SP. Z O.O.

Zakres obowiązków: Zarządzanie realizacją umów budowlanych zgodnie z harmonogramem i budżetem, Prowadzenie, nadzorowanie i koordynacja robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną i zasadami BHP, Analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Opracowywanie i weryfikacja specyfikacji oraz wymagań dotyczących umów z obecnymi i potencjalnymi klientami. Aktualizacja i kontrola istniejących umów oraz dokumentów. Nadzór nad procesem fakturowania oraz terminowością wpływów ze sprzedaży. Stała współpraca z przedstawicielami...